20.BÖLÜM

629 46 17
                                    

yazar °

mikey ve takemichi toplantı yerine gelip herzamanki yerlerine oturmuşlardı.
Ortamda çok can sıkıcı bir sessizlik vardı nedense takemichi bundan rahatsız olup mikey'nin omzuna kafasını koyup etrafını izlemeye başlar mikey de takemichinin yaptığı eyleme sadece takemichinin omzuna kolunu atmakla yetinir ve koltukta ikisinin rahat bir pozisyon bulup otururlar.

bir süre sonra diğerleri kendi aralarında sohbet ediyorlardı.
kakuchonun yanında oturan kokonoi birşey söylemek istercesine boğazını temizleyip mikey ' e bakar diğerleride kokonoinin ne söyleceğini merak edip kokonoiye bakmaya başladılar.
Mikey kokonoi'ye bakıp

Mikey:noldu kokonoi

kokonoi mikeynin sesini duyup bıkkın bir sesle.

Kokonoi:matsuno chifuyu liderliğinde touman bize savaş açtı 3 gün sonra bizi bekliyorlarmış

kokonoi bunu der demez odadaki herkez şaşırmıştı en çok da takemichi mikey bunu duyup bekliyormuş gibi bir hali vardı

Takemichi:neden bize savaş açtıklarını söyledilermi koko-chan

mikey'nin omzundan kafasını kaldırıp demişti bunları meraklı bir sesle.kokonoi bu soru karşısında omuzlarını silkip

Kokonoi:hayır söylemediler michi.
diyip telefonuyla ilgilenmeye başladı

takemichi anlamışcasına kafa sallayıp tekrar kafasını mikeynin omzuna dayamıştı.mikey takemichinin sorduğu soruya bi an şühpelendi ama takemichiye bakınca bu olaya umursamıyormuş gibiydi şühpelenmede haksız olduğunu  anlayınca geriye yaslanıp ikisi için rahat pozisyon bulup diğerlerini izlemeye başladı ikisi.

Sanzu:ölmeye çok meraklılar harelde bu görevi seve seve yapabilirim.
dedi sanzu heyecanla

ran,rindou ve hanma bu olaya sırıttılar.kakucho,bankei ve wakasa hayattan bezmişcesine bu psikopatların arasına nasıl düştüm.
diye düşündüler.
Madoremede kendi dünyasında hangi işkenceleri uygulasam diye düşünüyordu.

mikey sessizce diğerlerini izlerken bi an takemichiye baktı.takemichi omzunda uyuya kalmıştı "bu aralar ne kadar çok uyuyor verdiğim hapla bir ilgisi olabilir harelde " dedi içinden. mikey kokonoiye döndü ve hala cevap vermemişti. Mikeynin konuşmasıyla herkez kafalarını ona çevirip dinlemeye başladılar.

Mikey:kokonoi savaşı kabul ettiğimizi söylersin,bu arada kaç kişiler?

kokonoi  telefondan başını kaldırıp mikey'e baktı.

Kokonoi:tamam söylerim ve 50 kişiler.
diyip yerinden kalkıp odayı terk etti koko.

Mikey kokonoi görmesede kafa salladı

Sanzu:şuan çok heyecanlıyım.
rindouya dönüp

Sanzu:rindou hadi iddaya girelim

rindou sanzuya dönüp bıkkın bir sesle

Rindou:neyine gircez sanzu?

Sanzu 1-2 dakka düşünüp

Sanzu:kaç kişiyi öldürebilirsin?

rindou inanamayarak sanzuya bakıp

Rindou:50 kişiler neyine iddaya giriyon.
rindou duraksayıp düşündü bu fikri hoşuna gitmişti kişiler azda olsa bişi olmazdı

Rindou:ama olsun varım iddaya

bi anda ran lafa atlayıp ikisine döndü

Ran:benide sayın ve kaybeden 1 hafta kazananın hizmetçisi olcak bu arada.
üçü bu ödülü düşündüler ve kabul edince üçü birbirlerine bakıp sırıttılar.

Hanma onları duymuştu üçüne dönüp.

Hanma:boşuna iddaya girmeyin.

sanzu kafasında soru işaretiyle hanmaya bakıp konuştu.

Sanzu:niye karışıyorsun bize?
ran ve rindou sanzuya katılırcasına kafa salladılar hanmaya bakarak.

hanma hala sırıtarak cevap verdi üçüne
Hanma:tabikide hepsini ben yeneceğim yani,özetlemek gerekirse benden size adam kalmıcak haberiniz ola.

üçü hanmanın dediği şeye sinirlenmişlerdi bir kaç gündür çete işleriyle uğraşıyorlardı streslerini atamıyorlardı ve ellerine çok güzel bir fırsat çıkmıştı ama bu hanma denen adam bozuyordu eğlencelerini.
üçü tam hanmaya bağıracakken umursamaz bir ses çıktı en dibte oturan kişiden.ve 4'ü susup ona baktılar.

Wakasa:artık susar mısınız hepimizin başını ağrıttınız.

Bankei:bir laf daha edin 4 'ünüzü döverim.

Madoreme:hahahahahahha

Bankei:ordan gülme madoreme

madoreme  iki elini teslim olurcasına kaldırdı ve gülmemeye çalışarak

Madoreme:tamam koca oğlan gülmicem.
diyip sustu

diğer üçü wakasadan azarlandığı için (hanma alay ettiği için sustu) surat asıp mikey'e baktılar belki kendilerine hak verir diye ama takemichi ve mikey yerinde yoktu sanzu şaşırarak ilk o konuştü.

Sanzu:kralla kraliçem ne zaman gittiler?

Ran/rindou:evet ne zaman gittiler?

hanma ve madoreme ikisi suskun kalıp üçünü izlediler

Wakasa:o kadar çok konuştunuzki lider sizden bıkıp gitti.

Sanzu:ama....ama bişi yapmadıkki biz.
omuzlarını düşürerek demişti bankei dayanamıcak olıcakki

Bankei:takemichi uyuya kalmıştı.

wakasa onlarla uğraştığını anlayınca üçünün suratları düşmüştü,hanma ve madoreme onlara gizlice gülüyorlardı.en sonunda üçü somurtkan bir şekilde odayı terk ettiler.

yarım saattir hiç konuşmayan kakucho nihayet sessizlik olunca konuştu

Kakucho:cidden biz bunlarla nasıl başa çıkcaz çocuk gibiler

Wakasa kakuchoya dönerek

Wakasa:biz alıştık sende alışmalısın kakucho

kakucho sadece kafa sallayabildi.
wakasa ve bankei odayı terk edip kakuchoyu tek bıraktılar onu orda kakucho biraz sessizliğin tadını çıkartınca oda odayı terk edip gitti.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sonunda ilham geldi ayy şuan çok mutluyum ayol
oy atmayı unutmayın iyi okumalar.

MİTAKE(kanto manji mikey)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin