TAKEMICHİ POV
+chifuyu cevabım evet black dragonun lideri olucam.
chifuyunun yüzünde mutlu bir yüz belirir ve onaylarcasına başını sallayıp yukarı çıkar ve 10 dk sonra benim yanıma oturup.
CHİFUYU-mitchy 1 hafta sonra antreman var haberin olsun inupiyle konuştum tamammı hadi şimdi uyuyalım.
chifuyuyla beraber benim yatak odama gidip uyuduk(yanlış anlaşılmasın ha kardeş kardeş uyuyorlar jfjdkfk).hiçkimse pov.
o sırada kanto manji bölgesindeu şeklindeki koltukta(amk anlatamadım o u şeklindeki koltukta bir yerde mikey oturuyo işte siz anlayın).
kasvetli görünüşüyle herkeze korku salan manjiro emrittiği bir görev için koko dan gelen haberleri bekliyordu nihayet gelen koko patronun karşında durup boğazını temizler veKOKONOİ-patron emrettiğin üzere hanagaki takemichi yi takip ettirdim aldığım bilgilere göre bügün hastaneden taburcu olmuş.ve onu chifuyu ve mitsuya eve götürmüşler daha fazla bişi yok patron.
koko konuşmasını bitirdiği zaman patronun konuşmasını bekler.manjironun gözleri duvardan koko ya dönüp kafasını sallar ve o kasvetli görünüşüyle cevap verir.
MANJİRO-kokonoi eğer beni takip ederse ne yapman gerektiğini biliyorsun.
manjironun bunu demesiyle koko kurnazca sırıtmaya başlar ve patronuna selam verip onun yanından ayrılır. koko nun ayrılmasıysa manjiro yine derin hayallere dalar.
"keşke beni takip etsen mitchy seni çok özledim eğer beni çok fazla bekletirsen senide yanıma almak zorunda kalıcam belki karanlığımda ikimizde mutlu oluruz ha mitchy"
düşündüğü şeyle sırıtmaya başlayan manjiro ayağa kalkıp odasına yürümeye başlar attığı her adımda asi bir duruş sergileyen kurt bakışlı adam. kapının önüne gelip kapıdan içeri girer.bu sakinlik sanki fırtına öncesi sessizliği andırıyordu eğer manjiro ininden çıkarsa mithcy için kötü sonuçlar doğuracağı bellidir.manjironun tek ihtiyacı olan şey takemichiydi ama takemichi bunu asla bilemicekti çünkü manjiro duygularını asla kimselere belli etmeyen ve o istediği sürece ne düşündüğünü anlayabilirdin.yazacağım şeye umarım güzel gidiyordur korkmaya başladım amk hikaye saparsa yemin ederim kendimi asıcam jdjdjdj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİTAKE(kanto manji mikey)
FanfictionO nun gözlerine ne zaman baksam ay kadar parlayan gözleri vardı Ama birgün herkez değişti en önemlisi o değişti artık gözlerine her baktığımda sadece karanlığı görüyordum..