ilham kaybettim ama rüyamda görüp geldim jdjdk. neyse devam
Takemichi pov
üçümüz birlikte yürürken sanki izlendiğimizi fark ettim ama etrafıma baktığım zaman kimse yoktu mitsuya ve chifuyu endişelenmesin diye bişi çaktırmadım biz böyle yürüye yürüye benim evime kadar gelmişiz.eve girceğimiz zaman diğerlerini kapıda gördük bizi görmüş olmalılarki ayağa kalkıp.
SMİLEY-çıktınmı hastaneden mitchy hahahaha
ANGRY-eve girelim acıktım.
HAKKAİ-taka-chan doğru söylemiş mitchy taburcu olmuş hadi eve girelim.
İNUPİ-mitchy seni sağlıklı gördüm.
+evet çıktım smiley hastaneden,saol inupi
chifuyu omzumdaki kolunu indirip kapıya doğru yürümeye başladı neden acaba bişi demedi mistuya ya baktığım zaman hakkaiyle bişiler konuşuyorlardı bende herkezden arkada durup chifuyuya baktım cebinden anahtar çıkarıp kapıyı açtı benim evimin anahtarı chifuyu da ne işi var neyse sorgulamayı bırakıp.
CHİFUYU-hadi gelin yemekleri ben yapcam.
chifuyu bunu der demez herkez benim eve daldı resmen şey mitsuya ve hakkai dışında tabi onlar sakin sakin girdiler bende onların arkasında eve girmelerini bekliyordum herkez eve girdiği zaman bende gircektimki yine o aynı his etrafıma baktım yine ama bişi yoktu acaba deliriyommu hastane bana kafa yaptı sanırım omuzlarımı silkip eve girdim ve kapıyı kapattım.eve girdiğim gibi herkez başka bir yere kurulmuş sohbet ediyorlardı bu rahatlık nerden geliyo burası benim evim olduğunu biliyorlarmı acaba ben bunları düşünürken ayakta dikildiğimi fark edip hemen chifuyunun yanına gittim.lan bu koku ne oha chifuyu yemek yapabiliyomu çaktırmadan chifuyunun arkasına geçip boynuna sarıldım.
+chifuyu çok güzel kokuyo lan.
chifuyu ilk başta irkildi ve hemen kafasını bana çevirdi göz göze geldik ilk bana baktı sonra yaptığı yemeğe odaklandı hafif bi kıkırtı duydum
CHİFUYU-tabi lan güzel kokcak ben yaptım çünkü beni oyalama mitchy geç salona yemek hazır olunca çağırcam sizi.
chifuyunun boynundan ellerimi çekip istemeyede olsa salona geçtim.
hemen inupinin yanındaki koltuğa oturdum ben oturduğum gibi aralarındaki sohbet bi anda kesildi ben onlara tek kaşım havada bakarken.
+noldu bi anda sohbeti kestiniz bişi mi oluyo millet.
MİTSUYA-yok mitchy bişi olmuyo
HAKKAİ-taka.chan haklı mitchy bişi olmuyo sadece konu bitti(mitsuya hakkai ye bakıp ne diyon amk sıfatıyla baktı bunu gören hakkai omuzlarını silkti).
SMİLEY- neyse biz gidelim hadi kardeşim
(bunu derken hemde ayağa kalkıyodu)
ANGRY-ben açım gelmiyorum.
smiley biraz paniklemiş halde angry nin kolunu tutup koltuktan kaldırıp kapıya sürüklemeye başladı angry ettiği küfürleri duyabiliyordum ben hala aynı ifadeyle bu sefer inupiye baktım ona baktığımı anlamış olacakki omuzlarını silkip yukarıya çıkmaya başladı
noluyo amk. ben çok fazla soru soramadan chifuyu bizi çağırdı ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerledim masaya baktığım zaman kori pilav ve çorba vardı hemen masaya oturdum ben oturduğum gibi hakkai mitsuya ve inupi nasıl geldiği belirsiz neyse biz yemeklerimizi yedikten sonra hakkai ve mitsuya inupi gitti bizde chifuyu yla masayı toplayıp salona geçtik.
CHİFUYU-mitchy mikey-kun u hala seviyormusun.
chifuyu ya baktım seviyormuydum ben sevsem bile mikey-kun peki beni hala seviyormuydu ki
chifuyunun sorusuna karşılık sadece başımı salladım.chifuyu benim verdeğim cevabı görüp konuşmaya başladı.
CHİFUYU-o zaman black dragonun lideri ol ve mikey-kun un karanlık dürtülerini ortadan kaldır bunu sadece sen yapabilirsin mitchy biliyorum en değer verdiğimiz kişiler öldü ama hala düzeltme şansımız var eğer başaramassak geleceğimiz bok gibi olucak ee mitchy kabul ediyormusun eğer kabul edersen dövüş eğitimine başlıcaz inupiyle.
chifuyunun bunu demesiyle şaşırdım eğer black dragonun lideri olursam kurtarma şansım varmıki eğer olursa bütün çabalarım boşa gitmicek.
+chifuyu cevabım ______UMARIM BOKA SARMIYORDUR.
lan konudan sapıyo bu hikaye neyse iyi okumalar.karma karışık oldu bu arada mitsuyalar mikey hakkında konuşuyorlardı üşendiğim için diğer bölümde yazmıcam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİTAKE(kanto manji mikey)
FanfictionO nun gözlerine ne zaman baksam ay kadar parlayan gözleri vardı Ama birgün herkez değişti en önemlisi o değişti artık gözlerine her baktığımda sadece karanlığı görüyordum..