Sabah erkenden kalkıp dava'nın üstünden geçtim.Otopsi sonuçlarına göre elde edilen delilerin nasıl ortadan kaybolabileceğini düşündüm.Kızın bedenine ait bir zarar yoktu.Fazla doz alımından ötürü kriz geçirmişti.Peki ya otopsiye göre Ali O'nun sıvısı bulunmadıysa kim küçük kıza cinsel saldırı düzenlemişti? Kızın vücudu temiz olmasına karşın Özel bölgesinde morluklarla doluydu. Ya aşırı dozdan ötürü dokunulan yerler şişmişti ya da sert bir cisimle ile vurulmuştu.Ödevin 2 gün sonraya olduğunu düşünüp rahatladım.Kahvemin son yudumundan da aldıktan sonra telefonumu şarjdan çıkardım.Üzerindeki mesaja tıkladım.
05******: Aptal Cihan ve küçük kardeşi
Aklımdan bin bir türlü şey geçerken olası ihtimalleri düşündüm en fazla Savaş olabilirdi.
-Siz: Sen kimsin?
Yazdığım mesaj ile beklemeye başladım.Bir kaç saniye sonra yazıyor... ifadesi gözüktü.
05*******: Çok acele ediyorsun küçük kız.
Yazan numaraya tıkladığım da 2 kez çalmasıyla açıldı.Sessizliği bozmayınca konuşmaya başladım.
''O fotoğrafı nereden buldun?''
''Evine girdim''
Ellerimin bacaklarımın titremesiyle yatağıma oturdum.Savaş da Ege de dün gece buradaydı fakat Ege bilemezdi Cihan ile olan fotoğraflarımızı öte yandan dün alındığı ne malümdu.
''Aaa yapma böyle ama sana zarar vermek istemem Sahracık''
''Kimsin'' Ağızımdan sadece bu dökülebilmişti.Sesini gizlemek için bir çeşit program kullanıyordu.
''Sahra sana ne dedim az önce ama acele ediyorsun''
''Oruspu çocuğu konuşsana kimsin''
Damağı ile dili arasında çıkan sesten ürktüm.
''Hiç yakıştıramadım ama sana''
Sabrım sınanmaya başlamıştı.Kalkıp pencereye ilerledim.Etrafa baktım.Sonra bir anda o ses tekrar kulağıma fısıldadı.
''El salla''
Olduğum yerde kalıp etrafa baktım.tekrar
''Kim olduğunu öğrenemeyeceksem benden ne istiyorsun?''
''Şşş öyle bir şey demedim öğreneceksin tabi tabii de her şeyin bir bedeli olmalı değil mi''
''Tam olarak tanımadığım biri için bedel ödeme mi istiyorsun hem de kim olduğunu öğrenmek için''Kahkaha attım.Belkide korkumu böyle bastırmaya çalıştım.
''Şimdi Sahracık beni iyi dinle bu aramadan çevrendeki kimseye bahsetmeyeceksin''
''Yoksa?''
''Yoksa o güzel anneciğinin de otopsisine bakmakla yetinirsin.''
Uzun süre konuşmadıktan sonra konuşmaya başladım.
''Çevremdekilere bahsetmediğimi varsayalım sadece varsayım, diğer hamlen ne olacak''
''Biliyorsun Sahra siz ancak benim küçük piyonlarım olabilirsiniz sadece beni hedefe götüreceksin bende sana birisini armağan edeceğim fakat benim dediklerimi yapmazsan yani ilk kuralımızı çiğnersen söylediğin her insan ölecek ve inan bunu senin önünde seve seve yaparım.Anlaşıldıysa iyi dersler Sahracık''