vissza a beszélgetésetekhez
-Biztos? - kérdeztem az agyát húzva.
-Hazudnék én neked? Pont neked? Ezeknek a bociszemeknek? A törékeny lelkednek? - kérdezte Payton iszonyatosan aranyos hangon.
-Hát nem tudom. Igen? - kérdeztem.
-Ehh. - adott ki egy sípoló hanghoz hasonló hangot. - A válasz helytelen. - fejezte be mondandóját.
-Gyerekek én nem tudom hogy ezen még mit akartok húzni, de sokáig az ifjú párnak!! -szólt a medencéből Avani.
-Jajaja nagyon sokáig gyerek. És most gyertek és ünnepeljük meg ezt a csodálatos pillanatot egy kis Unicummal. Vagyis hát én Unicummal fogom. - mondta viccelődve Josh.
A többiek kiszálltak a medencéből. Majd a koktélos pulthoz mentek. Majd én és Payton kézenfogva követtük a többieket. Igazából itt nincs nagyon mit mesélnem tudjátok a szokásos. Hót részegre ittuk magunkat még azok is hót részegre itták magukat akik alapból azok is voltak. A reggel? Nincs mit szépíteni. Kurva szar volt. De valahogy még is jó volt. Egy ok miatt.
-Hé kis szerelmem. - szólalt meg egy igen ismerős hang mögöttem. - Ideje fel kelni légyszi mert nem soká mehetünk a Wilson bácsihoz.
-Hmm? Mi? Payton? És mi kis szerelmem? Aaa baszki de fáj a fejem. - mondtam hebegve habogva.
-Várj hozok gyógyszert. - mondta majd gyors le szaladt.
Meg vártam hogy felhozza a gyógyszert fentről ahogy kérdezgeti Joshékat hogy hol a gyógyszer szekrény csalódást hallok és gyors lépteket a lépcsőn felfelé.
-Itt van tessék. - mondta lihegve.
-Nagyon szépen köszönöm beveszem és felöltözök aztán lemehetnénk Nessáékhoz. - mondtam.
Miközben vettem be a gyógyszert észrevettem Payton pulcsija az este során valahogy rám került. Imádtam az illatát. Az estéről valami rémlik de nem vagyok benne biztos. Inkább hallgatok. Nagy nehezen le tudtam gyelni a gyógyszert majd mit sem törődve Paytonnel el kezdtem át öltözni. Vagyis a pulcsi alól a fehér ruhám le venni.
-Oh. - mondta halk hangon. - Ne menjek ki? - kérdezte.
-Emlékszel még mielőtt idejöttünk az erdőbe költöztünk át egymás előtt? - kérdeztem.
-P-persze.- válaszolt.
-Akkor a válasz magától értetődő. - kuncogtam ott magamban.
Ekkor hirtelen egy szoros ölelést érzetem hátulról.
-Igazad van manó. - becézett majd egy puszit nyomott a fejemre.
Most mivan?! Együtt vagyunk?! Most mit csináljak?! Gyors reagálásként csak vissza öleltem. Nem tudtam mi folyik így ezzel csak nem ronthattam a helyzeten. A hosszú ölelés után rémlett hogy hoztam a bőröndöm is.
-Hé amúgy a bőröndöm? - kérdeztem össze zavarodva.
-Lent a nappaliban. - vágta rá Payton.
-Az fasza. - mondtam.
-Miért? - kérdezte.
-Abba vannak a nadrágaim. - mondtam egy kínos mosollyal az arcomon.
-Szerencse hogy 3x beleférsz a pulcsiba így neked hatalmas. Tehát nem látszik ki semmid. - mondta ezt úgy mintha valami Einstein lenne.
Erre én csak fel nevettem majd meg fogtam a kezét. Ujjaink össze kulcsolódtak majd kézen fogva sétáltunk le a lépcsőn. Mikor le értünk első mondata Joshnak hozzám az volt:
-Jó a rózsaszín bugyid.
Kicsit sem volt kínos. De meg kapta érte a magáét. Nessától is kapott egy pár pofont és Paytontól is.
-Jó na én nem akartam ezzel rosszat. - mondta miközben már egy fagyaszott zöldborsós zacskó volt az arcán.
-Haver inkább maradj kussba. - mondta haverjának Payton.
-Hát igen. - mondta duzzogva Nessa.
-Jajj gyerekek amúgy nézzük már vissza a tegnapi képeket és videókat. - vetette fel az ötletét Avani.
-Benne vagyok! - vágtam rá.
Így legalább meg tudom hogy mi történt.
Így is lett el kezdtük nézni a képet és videókat. Jó 20 perc múlva jött el AZ a videó. Igen, az a videó amiben én és Payton össze jöttünk. Eszméletlen cuki volt. De így legalább tudatosult bennem hogy EGYÜTT VAGYUNK. Azta. ÉN ÉS PAYTON? Örömömben fel sikítottam hogy:
-ÚRISTEN EZAZ VÉGRE EGYÜTT VAGYOK VELE!
Majd kínosan és full pirosan ültem a szerelmem ölébe. Majd szoros ölelkezésben ültünk tovább. Miközben szana szét puszilta a homlokom.-Na oké ez fura volt. - tette hozzá Josh.
-Igen igen. - mondta Avani. - Na de folytassuk légysziiiiii.
Ezzel folytattunk a képek nézését. Körülbelül fél óra után végeztünk is.
Majd hirtelen fel pattant az után Payton miután telefonjára nézett. Majd így szólt fel:
-Nyuszkóm! Mennünk kell gyors öltözz át! A lakásunk! És Wilson bácsi!Több nem is kellett nekem. Rohantam fel a bőröndömmel együtt és 10 perc múlva le is jöttem. Egyszerű oufittem volt. Egyenes kiengedett haj egy fehér bikini felső amit a földön találtam és egy szürke melegítő nadrág és pár nyaklánc és gyűrű és persze egy baseball sapka. Lefelé menet minden szem rajtam volt. Úgy néztek mintha a vörös szőnyegen sétálnék.
-Azta kicsim RAGYOGSZ. - mondta az a fiú akiről nem hittem volna hogy tényleg együtt leszünk valaha.
-Az aztán igen. Gyönyörű vagy Y/N! - mondták a lányok.
-Ahhj ugyan már még a végén el pirulok. - nevettem fel. - majd a lépcső végén engem váró fiút meg öleltem.
Elköszöntünk mindenkitől és kézen fogva sétáltunk ki a házból a bőröndöm húzva magunk után. Az utcán sétálva mindneki minket nézett. Nem értettük hogy miért. De jó pár kilométer után végre oda értünk Wilson bácsihoz.
-Csókolom Wilson bácsi! - köszöntem.
-Jónapot Wilson bá'. - köszönt Payton is.
-Hát már akinek... Nektek biztos nem gyermekeim... - mondta Wilson bácsi.
-Miiii?! Ezt hogy érti Wilson bácsi? - kérdeztem majdnem sírva.
-Hát Dylan a báttyád.. Körözést adott ki rád mint eltűnt személy... És a barátodra fogta az egészet, hogy miatta tűntél el és hogy lehet "elrabolt téged".
-Akkor ezért néztek meg minket. - mondta Payton.
Én a térdeimre rogyva estem össze miközben meredten magam elé néztem és ezt ismételgettem:
-MIÉRT?! HOGYAN LETT ILYEN?! MIÉRT VELEM?! - majd zokogni kezdtem.
Eközben Dylanék
- Remélem büszke vagy magadra!! - ordította ezt Charli Dylannek.
-Igen az vagyok! Miért te mit tettél volna? - kérdezte ordítva ezt Dylan Charlitól.
-Mondjuk hagyni élni? És amúgy is még mielőtt másra fogod az "eltűnését" fel hívhattad volna mint egy NORMÁLIS bátty a húgát. Hagyd már élni! És nem értem mi bajod van azzal a gyerekkel. Nem is ismered és már ellenszenves vagy vele. Értem védeni akarod a húgod de ezzel csak ártasz neki. Nem gondolsz bele? Ő legalább el mondta neked vagy legalábbis mesélt a srácról. Te meg még arra sem méltattad hogy el mond hogy 5 hónapja együtt vagytok Amirával. Könyörgöm amúgy is a mai nappal együtt 2 napja nem volt itthon, biztos a sráccal aludt vagy valami barátjánál aki itt lakik. Szánalmas vagy.
Ezzel fogta magát Charli és ő is le lépett.
YOU ARE READING
Csak egy nyár kezdete
FanfictionEgy 15 éves lány vagyok akinek kibaszottul elege van az életéből. Elég! Változtatok! Megyek Californiába.