Part title

127 2 0
                                    

6. Леон
Кей: Вона ідеальний варіант.
Їду в автобусі та моргаю.  Найприємніше повільне моргання, по суті – коротка дріма між помахами вій.
Я правда?  Чи не настирлива?
Кей, з роздратуванням у голосі: А яка різниця?  Охайна, акуратна і може в'їхати хоч зараз.  Якщо ти вирішив здавати квартиру, то краще не придумаєш.
Я: І її не зупинив дивний сусід із п'ятої квартири та лисий виводок?
Недовга пауза.
Кей: Вона не сказала, що це проблема.
Чудовий повільний рух повік.  Дуже повільне.  Але треба обережніше - а то прокинуся на кінцевій зупинці, і доведеться пиляти назад.  Наприкінці довгого робочого тижня завжди ризикуєш.
Я: І яка вона?
Кей: Дивна... Колосальна... З'явилася у величезних сонячних окулярах у роговій оправі, хоча на дворі зима, і розмальованих квітами черевиках.  Але головне - вона на мілині і рада такому дешевому варіанту!
"Колосальна" на мові Кей означає "з зайвою вагою".  Не люблю, коли вона так каже.
Кей: Слухай, ти вже їдеш?  Давай поговоримо вдома.
Я збирався привітати Кей традиційним поцілунком, переодягнутися, випити води, звалитися в ліжко і заснути на віки вічні.
Я: Може, ввечері, коли я висплюсь?
Мовчання.  Причому вкрай роздратоване.  Я фахівець із мовчанням Кей.
Кей: Тобто ти прийдеш – і одразу в ліжко?
Прикушую мову і борюся зі спокусою дати їй докладний звіт про минулий тиждень.
Я: Можу не відразу, якщо треба поговорити.
Ясно, одразу лягти не вийде.  Треба максимально скористатися дрімою між морганнями, поки автобус їде в Іслінгтон.

Крижаний прийом Кей.  А я одразу роблю помилку – згадую брата, – що ще більше знижує градус між нами.  Мабуть, сам винний.  Щоразу, говорячи про нього з Кей, згадую ту сварку, ніби при згадці Річі відтворюється той самий запис.
Кей зайнята «зужином» – помісь сніданку та вечері, яка підходить шлункам денних та нічних істот.  А я знову тверджу собі: пам'ятай, як сварка закінчилася – Кей вибачилася.
Кей: Ти так і не спитаєш мене щодо вихідних?
Тупо дивлюся на неї, не розуміючи, що маю відповісти.  Після довгої нічної зміни важко підтримувати розмову: щоб просто відкрити рота і сформулювати виразну думку, потрібне зусилля, точно піднімаєш гирю.  Або як уві сні, коли треба бігти, а ноги не рухаються, начебто загрузли в патоці.
Я: А що вихідні? Кей застигає зі сковородою в руці.  Вона така гарненька на тлі кухонного вікна у зимовому сонячному світлі.
Кей: Де ти збираєшся їх проводити, коли в'їде Тіффі?
А ясно...
Я: Сподівався, що тут.  Ти ж сама казала: вихідні для тебе.
Кей усміхається.  Відчуваю задоволення від того, що видав правильну відповідь, але слідом за ним укол занепокоєння.
Кей: Я сама знаю, що ти збирався проводити вихідні тут.  Просто хотілося почути від тебе.
Бачить моє спантеличене обличчя.
Кей: Зазвичай ти у вихідні у мене випадково, а не тому, що такий у нас план на життя.
Слово "план" у поєднанні "на життя" якось мені не подобається.  Зосереджено поглинаю омлет.  Кей кладе руку мені на плече, проводить туди-сюди пальцями по шиї і легенько сіпає волосся.
Кей: Дякую.
Відчуваю вину, хоч, строго кажучи, я її не обманюю.  Я справді думав, що буду тут усі вихідні.  Тільки не думав про це в такому ключі.  Як про «план на життя»...

Квартира на двохWhere stories live. Discover now