Part title

210 1 0
                                    

2. Леон
Телефон дзвонить якраз у той момент, коли лікар Патель призначає ліки Холлі – дівчинці з лейкемією.  Не вчасно.  Не вчасно.  Лікар Патель аж ніяк не рада і цього не приховує, але вона, мабуть, забула, що я нічний черговий і мав піти додому ще о восьмій.  А я тут, з пацієнтами та сварливими лікарями на кшталт неї.
Дзвінок, звісно, ​​скидаю.  Треба не забути прослухати потім голосову пошту та змінити мелодію дзвінка на щось традиційніше.  Не те щоб музиці зовсім немає місця в лікувальному закладі, але не завжди він доречний.
Холі: Чому ти не відповів?  Якось неввічливо... Раптом це твоя дівчина?  Та з короткою стрижкою?
Доктор Патель: Нечемно – не вимкнути звук під час обходу.  Хоча я взагалі дивуюся, що хтось дзвонить йому так рано.
Вона кидає на мене погляд із сумішшю роздратування та цікавості.
Доктор Патель: Як ти, мабуть, помітила, Холлі, наш Леон взагалі не особливо балакучий.  Один ординатор має теорію.  Він каже, що на кожну зміну у Леона відміряно певну кількість слів і до ранку вони все закінчуються.
Не удостоюю відповіддю її репліку.
До речі, про дівчину з короткою стрижкою – досі не сказав Кей про кімнату.  Не встиг.  І ще, мабуть, відтягую неминучу сварку.  Але сьогодні треба обов'язково зателефонувати.
Ніч пройшла добре.  Біль містера Прайора вщух, і він почав розповідати мені про хлопця, в якого закохався в окопах: темноволосу обаяшку на ім'я Джонні Уайт, з точеними вилицями голлівудської зірки і вогником в очах.  Доля подарувала їм складне, романтичне, покорене війною літо і розвела назавжди: Джонні Уайта з контузією відправили до шпиталю, і більше вони не бачилися.  Містер Прайор тоді дуже ризикував, адже гомосексуальність у армії не вітали.
Кава вже не бадьорила, я вкрай втомився, але після зміни все ж таки посидів ще трохи з містером Прайором.  До нього ніхто не приходить, і він любить поговорити, коли є можливість.  Не зміг від нього втекти без чергового шарфу – чотирнадцятого за рахунком.  Вічно відмовлятися не можна, та й містер Прайор в'яже з такою швидкістю, що можна було взагалі не починати промислову революцію: він точно швидше за верстат.

Читаючи старий випуск «Шеф-кухаря», я перекусив невідомо вкотре розігрітим смаженим курчам і тепер слухаю голосову пошту.
«Привіт це Л. Тумі?  Ой, ви ж не можете відповісти, завжди забуваю, що це автовідповідач ... Гаразд, будемо вважати, що ви Л. Тумі.  Мене звуть Тіффі Мур, я дзвоню за оголошенням.  Взагалі, мої друзі думають, що спати в одному ліжку - дико, навіть якщо в різний час, але якщо вам все одно, то і мені теж.  Чесно кажучи, я зараз готова на будь-що заради дешевої квартири в центрі, і щоб можна було в'їхати негайно.  [Пауза] О, чорт, нема на що завгодно.  Купа такого, що я не... Ви не подумайте... Не зараз, Мартіне, не бачиш, я розмовляю!»
Хто такий Мартін?  Дитина?  Ця балакуча жінка з ессекським акцентом хоче привести до мене дитину додому?
Слухаю далі:
«Вибачте, мій колега вмовляє мене поїхати в круїз з немолодою дамою, яка розповідатиме пенсіонерам про в'язання гачком».
Несподіваний поворот.  Краще, звісно, ​​ніж дитина, але все одно багато запитань.
«Коротше, передзвоніть чи напишіть мені, якщо кімната ще вільна.  Обіцяю не мішатись під ногами.  А ще я суперакуратна і поки що не відвикла готувати на двох, тому, якщо любите домашню їжу, можу вам залишати».
Диктує номер.  Схаменуся і ледве встигаю записати його на папірці.
Вона вже діє мені на нерви.  Та ще й жінка, а це може напружити Кей.
Втім, окрім неї зателефонували лише двоє: один запитав, як я ставлюся до ручних їжачок – відповідь: добре, тільки не в мене в квартирі, – а другий – явно наркодилер, за час розмови встиг запропонувати мені дозу.  Додаткові 350 фунтів на місяць мені потрібні, інакше не зможу платити Селу без допомоги Кей.  Плюс, перетинатися з цією бовтанкою все одно не буду.  Я буду вдома тільки тоді, коли вона на роботі.
Пишу їй:

Привіт, Тіффі.  Спасибі за повідомлення.  Може, зустрінемося та обговоримо умови?  У суботу вранці, наприклад.  Доки.  Леон Тумі

Чемне повідомлення нормальної людини.  Поборов би запитати про круїзний план Мартіна, чомусь цікаво.
Відповідає майже миттєво:
Вітаю!  Чудово!  Тоді в тебе годинника о десятій?

Краще о дев'ятій, а то я засну!  До зустрічі.  Адреса в оголошенні.  Доки.  Леон

Ну от готово.  Триста п'ятдесят фунтів на місяць, вважай, уже у кишені.
Залишилося сказати Кей.

Квартира на двохWhere stories live. Discover now