Part title

94 1 0
                                    

11. Тіффі
- Це смішно!
– Знаю.
- І все?!  – волає Рейчел.
Здригаюсь.  Вчора ввечері я вмовила пляшку вина, з розладу спекла вівсяну запіканку, майже не спала і сьогодні трохи не готова слухати крики.
Ми сидимо у «творчому просторі» редакції.  Воно у всьому схоже на дві інші зали для нарад «Баттерфінгерс-прес», але, на жаль, не має нормальних дверей, а стіни обвішані білими маркерними дошками.  Якось хтось їх виписав – прочитати вже неможливо, але сліди тієї творчої сесії назавжди в'їлися у поверхню.  Рейчел роздрукувала прототип, який треба обговорити, сторінки лежать на столі між нами.  Чортова кондитерська книга «Ладушки-оладки».  Відразу видно, що вперше я її редагувала поспіхом і з похмілля.
- Ти зустрічаєш Джастіна на круїзному лайнері, він дивиться на тебе з пожадливістю, а ти продовжуєш працювати вішалкою і не намагаєшся його знайти?
- Знаю, - повторюю я, вщент засмучена.
- Смішно!  Чому ти його не знайшла?
- Я працювала з Кетрін!  До речі, у мене виробнича травма, - скаржуся я, відкидаючи пончо, щоб показати яскраво-червону мітку на руці - там, де Кетрін мало не проколола мене наскрізь.
Рейчел кидає на відмітку побіжний погляд.
- Помстися.  Зменши термін здачі рукопису.  А там точно був Джастін?  Мало на кораблі шатенів.
- Я, на твою думку, Джастіна не впізнаю?
- Ну так, - визнає вона, розводячи руками, через що сторінки розлітаються по столу.  – Повірити не можу.  Така зустріч – і скінчилася пшиком!  Я думала, чи буде секс у каюті!  Або на палубі!  Або ... або в шлюпці посеред океану!
А насправді я провела залишок показу в стані напівпаралічу, паніки та напруження, відчайдушно вдаючи, що слухаю вказівки Кетрін – «підніми руки, Тіффі!»  – і водночас обмацуючи поглядом задні ряди.  Я справді почала думати, що мені здалося.  Серйозно, які шанси?  Тобто так, він любить круїзи, але країна велика.  Навколо ходить чимало круїзних лайнерів.
- Опиши ще раз погляд.
- Та не можу я пояснити!  - Роняю голову на сторінки, серце щемить.  – Просто... Просто погляд із тих часів, коли ми були разом.  Господи, так непристойно, жах!  І його дівчина... У сенсі наречена...
— Він побачив із заднього ряду, як ти, напівроздягнена, вбиваєш час із старою дивачкою, і згадав, чому йому подобалося знімати з тебе штани, — робить висновок Рейчел.  - Все ясніше ясного.
– Ні, не це...
А що тоді?  Щось сталося.  То ж був не просто погляд.  Серце тривожно поколює.  Навіть після ночі роздумів я не можу розібратися у своїх почуттях.  Хочу думати, що поява Джастіна на кораблі та його погляд – романтичні та доленосні, проте трясуся в ознобі, ніби хворію.  Дорогою додому з порту я вся висмикнулася і знервувалась - давно нікуди не їздила одна, крім як до батьків.  Джастін вічно приколювався, що я завжди сідаю не на той поїзд, і про всяк випадок всюди мене супроводжував, це було мило з його боку.  Так що, поки я на самоті чекала поїзд на напівтемному вокзалі в Саутгемптоні, цілком переконалася, що поїду кудись на Гебрідські острови.
Перевіряю телефон – «нараді» з Рейчел у щоденнику виділено півгодини, і мені давно час братися за перші три розділи книги Кетрін.  Повідомлення про повідомлення.

Квартира на двохWhere stories live. Discover now