*MEDYA*
_____________________________________________Namjoon abi bilgisayarda sistemi kurup bekliyordu. Biz de çoktan hazırdık ama ben biraz korkuyordum çünkü; daha önce böyle bir oyun oynamamıştım ve böyle şeylerlede pek ilgilenen birisi değildim. Bu yaşıma kadar hep beladan uzak durmaya çalışmış ve hayatımın sonuna kadar da beladan uzak olmayı, öyle yaşamayı ummuştum fakat öyle olmadı...
Taehyung üst kattaydı bu iş için çok fazla uğraşıyordu ve bazen uykusuz kaldığı da oluyordu. Ona olan borcumu nasıl öderdim asla bilmiyorum. Biz Namjoon abiyle konuşurken Tae aşağı indi elinde telefon ve Ipad vardı bir yandan telefonla konuşurken bir yandan da elinde ki bilgisayar verilerine bakıyordu. Bu Mingyu denilen ve ortalardan kaybolan çocuk her ne yapmaya çalışıyorsa artık gerçekten öğrenmemiz lazımdı çünkü bu oyunda bir çok insanın hayatı söz konusuydu...
Namjoon bilgisayda ki sistemle uğraşıyorken ekrana bi bildirim düştü, bildirim chat tarzında bir konuşmaydı ve isim gizlemiş anonim birindendi. Ekranda " Fazla uğraşıyorsunuz, ben sizi uyarıyorum ama hala ısrarla ölmek için diretiyorsunuz. Aklınızı mı kaçırdınız? Uzak durun, Hem de hemen uzak durun!" yazıyordu. Biz tabiki de uzak durmayacaktık. Namjoon mesajı okuduktan sonra yanına Yoongi'yi çağırdı " Suga bu bildirimin kaynağını bana bulabilir misin nerden gönderildiğini bana bulman lazım. Acilen..." diyince Yoongi bilgisayarın başına oturdu ve yazılımlarını yazmaya başladı.
Yoongi neredeyse bir saattir uğraşıyo ve bir şey bulamadı, nasıl bi posta geldiyse artık kaynağı gizlenmiş ve bulunmuyordu. Bizim de tek çağremiz artık oyuna girmekti....
*Akşam Olunca...*
Biz Taehyung ile oturmuş he yapmamız gerektiğini konuşurken Jeongguk lafa atladı " Şimdi bana bi bakın, Tae ve sen birde Jimin hyung oyuna girin sadece siz girin ki bizde sizi takip edip arkanızı kollayalım. Yoksa burda böyle oturup bir çare bulamayız. " diyince , Taehyungla biz ilk göz göze geldik sonra Jungkook'u onaylayıp telefonlarımızı çıkarttık, benim içimde bir korku vardı tabiki cesaret edemiyordum. Taehyung birden elimi tuttu " Hey, sakin ol. Ben yanındayım tamam mı? Bir şey olacaksa en azından ikimize de olucak. Ama elimden geldiğince seni korumaya çalışacağım tamam mı?" diyince sadece kafamı sallamakla yetindim ve uygulamaya Taehyungla aynı anda girmiş ve göz göze gelmiştik....
____________________________________________________________
Baya bir aradan sonra tekrar geldim, bu 2 sene icin de çok yoğundum ve 2 kez covid geçirdim. Bu kitabı hala okuyan varsa özür dilerim, 11. sınıfım ve meslek lisesinde mimari bölümde okuyorum ve gerçekten yoğun bi çalışma programım var. Ama elimden geldiğince devam edeceğim sizlere güzel bölümlerle geleceğim sizleri seviyorum... 💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUTCAST'IN SIRRI / KTH #wattys2019
Mistério / SuspenseOutcast oynayan herkes tek tek grub halinde ölüme bir adım daha yaklaşmış olur.Bir bakmışsınız ki hayatınızın baharında ölmüşsünüz. Bu yüzden bu sorunu durdurma amaçlı Hacker KIM TAEHYUNG geliyor. 21.08.2019:~#13 Hacker~ 22.08.2019:~#642 watty2020~ ...