~Hwayoung'un Ağzından~
Bana gelen mesajla cidden ürkmüştüm. Çünkü harbiden oynadığımız hiç bir oyuna benzemiyordu. Acaba Mina haklı olabilir mi ki? Oyuna girdiğimde karakter seçecektik. Bende karakter aramaya başladım. Fakat birden ekran da "GÜNCELLENİYOR..." yazısı belirdi. Oyun hemen güncelleme yapmıştı. Oyun açıldı baktım ki karakterlerde biz varız,yani bizim kızlar vardı. Ben şuan da sıçma durumuna gelmiştim.
Ben korktum ve oyunu kapattım. Diğerlerine baktığımda rahat gözüküyordu. Mina rahattı sonuçta oyunu oynamamıştı. Fakat;en rahatları Liya'ydı. Liya'nın rahatlığı gözümü battığı için " YA! Liya neden bu kadar rahatsın? " dedim Liya da şaşırmış olacak ki " Ya sadece oyun bu. En fazla ne olabilr ki?"dedi. Bende sinirlendim " Saçmalama lütfen ya oynadığımız diğer oyunlar böyle değildi. Aranızda Mina dışında oynamayan var mi?" dedim.
Ben öyle deyince; Bong Chae "Şey Hwa ben girmedim."dedi. Bong Chae öyle diyince, Ella, Eun Ji ve Liya " Biz de girmedik. Yani hiç oynamadık. Özür dileriz." Dediklerin de kan beynime fışkırdı. Sinirli bir şekilde " Siz nasıl bir insansınız ya?!! Hani oynayacaktık, madem oynamayacaktınız bana nie ve neden söylemediniz?" Dedigimde hepsi sustu ve içlerinden Ella " Hwa sen oynamaya o kadar hevesliydin ki senin hevesini kırmak istemedik. Özür dileriz. Affet bizi lütfen." Dediklerinde ben de " SIKTIRIN GGIDIN LAN HEPINIZ !!! GIDIN LAN EVIMDEN GORMEK ISTEMIYORUM SIZI !!!!" Diye bağırdım ve hepsi gitti.
Sinirden kuduruyordum. Şimdi başımda buyuk bir bela var ve ben ne bok yiyeceğimi bilmiyorum.!!! Hemen eski oyuncuları araştırmaya başladım. Ama hemen bulamadım tabi ki de. Neyse, şimdilik uyumalıyım çünkü; çok uykusuzdum.
🖤2 HAFTA SONRA🖤
Bugün günlerden Perşembe 02.03.2018 di. 2 haftadır kızlarla konuşmadım. Onlara cok kırgınım . Neyse, oyun hakkında bazı bilgilere ulaştım. Ama sadece bir kişi. Adı: Kim Taehyung'du adam; yakışıklı, karizmatik, çekici ve mafya gibi havalıydı. Neyse birde telefon numarasını bulmuştum.Numarayı çeviriphemen aradım. Telefon Tanrıya şükür çalıyordu. 15-20 sn çaldıktan sonra telefon açıldı.
Konusmalar ( Hwa =+, Tae =♡)+Alo! Kiminle görüşüyorum acaba?
♡Ben Kim Taehyung siz kimsiniz?
+Ben Seo Hwayoung. Outcat adlı bir oyuna bulaştım. Aslında tam öyle değil ama neyse. Yardımınıza ihtiyacım var , Lütfen bana yardım edin.🙏
♡Ah! Şey aslında biraz sakıncalı ama sizin de canınız tehlike de. Sizi ölüme terk edemem.
+Çok sağolun Bay Kim. Bu iyiliğinizi asla unutmayacağım. Iyi gecelr .Dedim ve telefonu kapattim. Ona bulunacağımız yerin konumunu atıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
~Taehyung'un Ağzından~
Arkadaşlarım ile evde oturuyorduk, birden telefonum çaldı. Ama tanımadığım bir numaraydı. Meraklanıp açtım.
Alo! Kiminle görüşüyorum acaba?
♡Ben Kim Taehyung siz kimsiniz?
+Ben Seo Hwayoung. Outcat adlı bir oyuna bulaştım. Aslında tam öyle değil ama neyse. Yardımınıza ihtiyacım var , Lütfen bana yardım edin.🙏
♡Ah! Şey aslında biraz sakıncalı ama sizin de canınız tehlike de. Sizi ölüme terk edemem.
+Çok sağolun Bay Kim. Bu iyiliğinizi asla unutmayacağım. Iyi gecelr .Konuştuktan sonra çok şaşırdım çünkü; uzun zamandır bu oyunu araştırıyorduk. Bu kız bize yardımcı olabilirdi aslında. Neyse. Konum attı galiba yarın bulunacağımız yerin konumuydu. Telefonumu kapatıp cebime koydum. Bizimkilerde bana merakli bir şekilde bakıyordu.
Bende konuşmalarımızı anlattım. Onlarda benle aynı fikirdeydi. Kız bize yardımcı olabilirdi. Bu yüzden buluşma yerine onlarda geleceklerdi. Biraz daha oturduktan sonra uykumuz geldi ve hepimiz odalarımıza dağıldık. Hem yorulmuştuk hem de yarın bizim için önemli ve yorucu olacaktı. Yatağıma geçtim ve kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım.
_________________________________________
Oy Sınırı +10
Sizi seviyorum vote ve yorum atmayı unutmayın iyu geceler bu ara da 535 kelime yazdim.😍😍❤❤❤❤💙💙💙💙🌈🌈🌌🌌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUTCAST'IN SIRRI / KTH #wattys2019
Mistério / SuspenseOutcast oynayan herkes tek tek grub halinde ölüme bir adım daha yaklaşmış olur.Bir bakmışsınız ki hayatınızın baharında ölmüşsünüz. Bu yüzden bu sorunu durdurma amaçlı Hacker KIM TAEHYUNG geliyor. 21.08.2019:~#13 Hacker~ 22.08.2019:~#642 watty2020~ ...