*MEDYA*
___________________________Biz uygulamaya girmiştik, bizden kişisel bilgilerimizi istemişlerdi biz tabiki de sahte olanları kullanacaktık gerçek kimliğimizi kullanamazdık. Taehyung bu konuda tecrübeli olduğu için bana gösteriyordu nasıl giriş yapmama gerektiğini vb. şeyleri, en sonunda oyun açılmıştı ve önümüzde bize bakan arkası karanlık bir dünya olab "giriş" butonu vardı. Taehyung' a baktım, o da ekrana bakıyordu bi süre sonra kafasını kaldırıp bana baktı ve içten sımsıcak bir gülümsemeyle kafasıyla basmamı işaret etti.
Artık oyuna girmiştik. Oyunun içi çizgi roman gibiydi karakter seçmemiz gerekiyordu ben karakterlere bakarken birden önüme Mingyu çıktı Taehyung da fark etmiş olacak ki bana döndü ve hiç düşünmeden Mingyu' yu seçti. Ben de kadın olan karakterlere bakarken Mina adında bi kız gördüm tuhaf bir şekilde benim arkadaşlarımdan birisine çok benziyordu.
Biz oyunda karakterlerimizi seçtikten sonra bize ufak tefek görevler vermeye başladı ama gittikçe ciddileşiyordu, Taehyundan aldığım bir bilgiye göre -onlar eskiden bu oyunda ki karakterlerdi.- bu karakterler sen neyi seçersen gerçekte de onu yapıyorlardı, çünkü ne kadar kurgu olarak bize aktarılsa da asla kurgu değil tıpa tıp aynı şeyleri gerçekte de yaşıyorsun. Biz Taehyungla oyunu güzel bir şekilde devam ettirirken görevler iyice kötüleşmeye başlamıştı çünkü, çok zararlı ve normalde de yapılması imkansız ve zoe görevlerdi.
Biz oyunu oynarken Telefonlarımıza bir mesaj geldi " Canınızı bu kadar çabuk nasıl tehlikeye atabildiniz? Beni dinlemeliydiniz. Şimdi siz de dahil bende ölecegiz." yazıyordu ama anonimdi isim belli degildi.
Biz oyunda iyice ilerlemiştik ve ara vermeye karar verdik çünkü yorulmuştuk ve neredeyse iki saattir oyun başındaydık. Biraz dinlenip tekrar öyle girmeyi planlıyoruz. Biz dinlenirken Namjoon abi birden bağırdı yerimden sıçradım " Olamaz... olamaz...olamaz!! Bu ,nasıl olabilir?" diye evde dolanıyordu bizde yanına gittikve ne olduğunu sorduk " Verileriniz güncellendi seçtiğiniz karakterler artık sizlersiniz sen, Jimin ve Taehyung artık oyunun karakterleri sizlersiniz. Görevler tehlikeli, zarar almanızı istediğinde bunu siz birbirinize yapacaksınız. Yani birbirinize zararları sizler vereceksiniz. " dediğinde ne diyeceğimi bilememiş bir şekilde donup Namjoon'un yüzüne bakıyordum. Jimin ve Taehyung bunun olacağını biliyorlardı ve bana söylemediler... Ikisi de çok tedirgin ve endişeliydi kardeş gibilerdi ve birbirlerine zarar vereceklerdi, tabiii içlerin de bende vardım fakat bana zarar verecekleri zaman nasıl davranacaklardı?
Bir süre sonra biz oyuna tekrar girmiştik karakterler değişmiş, oyunda ki ortam değişmişti bir evde üçümüz yerde oturuyorduk önümüzde bıçaklar ve hançerler vardı - oyunda yani- önümüzde de bir şişe oyun bize D/C oynatıyordu, ve bize görevleri mesaj olarak yazıyordu. Ilk mesaj bana gelmişti " Şişeyi çevir ve sorunu sor, yalan söyleyen veya cesaretini göstermeyen olursa bacağına bıçak sapla." diye bir mesaj yazıyordu. Ben ekrana gözlerim dolu bir şekilde bakıyordum ve şok olmuştum. Nasıl böyle iğrenç bi şey olabilir? Ben ne yapacağımı bilmiyordum Namjoon'a baktım kafasıyla beni onaylayınca istemeye istemeye ve korka korka şişeyi çevirdim. Şişe Taehyung ile benim aram da durmuştu ve soru tarafı bana gelmişti...
____________________________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUTCAST'IN SIRRI / KTH #wattys2019
Misterio / SuspensoOutcast oynayan herkes tek tek grub halinde ölüme bir adım daha yaklaşmış olur.Bir bakmışsınız ki hayatınızın baharında ölmüşsünüz. Bu yüzden bu sorunu durdurma amaçlı Hacker KIM TAEHYUNG geliyor. 21.08.2019:~#13 Hacker~ 22.08.2019:~#642 watty2020~ ...