*MEDYA*
____________________________________*HATIRLATMA*
Eve gidince oyuna girecekmişiz bakalım bakalım oyunun ardında ki psikopat kimdi? Bu denli tehlikeli bir oyun yaptığına göre ya psikopat, ya şizofren ya da beyinsiz olması gerekir ki galiba o şahısta bunların hepsi mevcut.
____________________________________Sonunda eve gelmiştik ve herkes ilk baş rutin işlerini halleti. Nedense hepsi rahattı sanki korkmuyor gibilerdi. Ben lavaboya gidip işlerimi hallettim tam çıkacakken bir bildirim geldi bana. Şöyle yazıyordu "Oyuna girmeyi denemeyin başınıza büyük işler açıklacak. - Bir Dost" yazıyordu şaşırmıştım.
Bir koşu hemen aşağı salona indim "Taehyung! TAEHYUNG! ACİL BAK BURAYA! NERSEDİN YA LANET OLSUN!" diye koşuyordum sonra Jungkook bahçede olduğunu söyledi bahçeye çıktığımda çiçeklerle bakışarak aşk yaşıyordu sanki.
Hemen yanına gidip telefonu uzattım önüne. Bana "Napıyım bunu?" der gibi bakıyordu. Bende ona kafamla almasını işaret ettim, telefonu eline alınca "Bir mesaj geldi bana bir dostdanmış galiba sonuna öyle yazmış . Korktum seni aramaya başladım direkt bakman gerek diye düşündüm." gibi bir açıklamada bulundum o da tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu kim olabilir diye düşünüyordu sanki.
Mesajı okuyunca yüz şekli değişmişti ayrıca bu kişiyi tanıyormuşcasına tekrar okudu mesajı ve ayağa kalkıp eve doğru koştu, bende peşinden tabi ki.... Eve girdiğimizde direkt Namjoon abinin yanına gitti. Mesajı ona da okuttu Namjoon abi gülümsedi. Sonra "Hey çocuklar toplanın bir haberim var size!"diye sesli bir şekilde duyuru yapınca Yoongi bile uykusundan direkt kalkmıştı şaşırtıcı...
Namjoon abi" Arkadaşlar Hwayoung'a bir mesaj gelmiş oyuna girmememiz hakkında bilgi vermiş. Bir dostumuzmuş. Ama bu mesajı Tae'ye göstermekte çok iyi yapmış çünkü; bu bizden önce oyuna girip kaybolan çocuk Mingyu olabilir bence. Bu mesajı atan kişi o, mesajın sonuna mors alfabesi olarak adını yazmış. Bizi uyarıyor bir şeyler biliyor olabilir demek ya da bizimle oyun oynuyor olabilir. Dikkatli olalım yine de , eğer onunla iletişime geçmemizin bir yolu varsa çok iyi olur bu konu inceden kopar kurtuluruz. " dedihepsi bu konu hakkında konuştu ve bir karar alındı.
Bu karar hepimizin hoşuna gitmişti eğer tehlikeye yaklaştığımız da bize mesaj atarsa o kişi gerçekten kaybolan kişi. Hemde ona ulaşabilirsek bütün sistem çökerdi ama bunu nasıl yapacağımızı akşam anlatacakmış. Heyecan verici korktucu...
~ 3 saat sonra ~
Sonunda akşam oldu veeeee.......
____________________________________
İyi geceler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUTCAST'IN SIRRI / KTH #wattys2019
غموض / إثارةOutcast oynayan herkes tek tek grub halinde ölüme bir adım daha yaklaşmış olur.Bir bakmışsınız ki hayatınızın baharında ölmüşsünüz. Bu yüzden bu sorunu durdurma amaçlı Hacker KIM TAEHYUNG geliyor. 21.08.2019:~#13 Hacker~ 22.08.2019:~#642 watty2020~ ...