*MEDYA*
____________________________________*HATIRLATMA*
Birden odaya iki doktor gelmesiyle endişelenmiştim neden acele geldiler ki! Hwayong'u izliyordum doktorlar bir şeyler yapıyorlardı noluyordu orada!!!
____________________________________Doktorlar birden olaya doluşunca endişelenmiştim, neden apar topar girdiler ki?! Doktorun birisi odadan çıkınca onu sert bir şekilde tutup durdum. Kendime çevirip "Neden apar topar odaya girdiniz yoksa bir şey mi oldu!?" dedim endişeyle.
Doktor gülünce şaşırmıştım neden gülüyordu ki, ağzına yumruk çakasım geldi şuan ben burda endişe den ölüyorum adam gülüyor! Doktor bana dönüp "Merak etmeyin sevgiliniz şuan da iyi, sadece kalbi bir an durunca odaya girmek zorunda kaldık fakat şuan durumu iyi merak edilecek bir şey yok iyi geceler." adam o kadar rahattı ki resmen ben onun yerine gerildim o benim yerime rahatlamış gibiydi.
Ama sevgiliniz diyince hoşuma gitti yani ne yalan söyliyim... Her neyse ben şuan da Hwayong'u bu hale getiren p*ç*n peşine düşmem gerikirdi. Onu öyle bir hale getiricem ki bitkisel hayata girecek A*k çocuğu!
Hyunglarıma baktığımda Jimin Yoongi hyungun omzunda, Namjoon hyung Jin hyungun bacağında Jungkook'un kafası duvara yaslı, Hoseok hyungun başın da Jungkook'un bacağında uyuyorlardı. Eve gitmelerini söylediğimde buna itiraz edip hep bir ağızdan bana kızmışlardı. Buna mutlu olmuştum aslında çünkü beni bu derece seven abilerim ve arkadaşlarım vardı. Beni hiç bir zaman yalnız bırakmadıkları için çok şanslıydım.
~BİR HAFTA SONRA~
Hwayong artık tamamen kendine gelmişti, şuan eve gitmek için odada üzerini giyiniyordu iki gün sonra da dikişler alınacaktı. Eve gittiğimizde ise oyuna girecektik çünkü oyunun arkasında kim olduğunu bulamazsak daha çok can yanacaktı,daha çok insan ölecekti, daha çok insan ağlayacaktı. Biz bunu göze alamayız tecrübeli olduğumuz için dikkatliydik bize bir şey olmazdı fakat; diğerleri bizim gibi değildi sonuçta, bizim gibi olmalarını bekleyemezdik.
~Hwayong'un Ağzından~
Hastane de yatalı neredeyse bir hafta olmuştu ve şuan eve gideceğim için çok mutluyum. Çünkü; hastane kokusu mide bulandırıcı gelmeye başlamıştı ayrıca bu virüs zamanında odaları meşgul edip boşuna doldurmak istemem sonuçta iyileştim değil mi? Eve gidebilirim...
Beni vurdukları zaman Tae'nin bana koşması ve ağlayışı gözümün önüne geldikçe mutlu oluyordum çünkü beni değerli hiseettirmişti arkadaşlarım bile beni satarken adam beni 1 aydır tanıyor ama ailem gibi hissettiriyordu çok tuhaftı ki kalbimde rahat durmuyordu.
Eve gidince oyuna girecekmişiz bakalım bakalım oyunun ardında ki psikopat kimdi? Bu denli tehlikeli bir oyun yaptığına göre ya psikopat, ya şizofren ya da beyinsiz olması gerekir ki galiba o şahısta bunların hepsi mevcut.
Ama ya BTS tekrar benim yüzümden oyunda hapis olurlarsa ne olacaktı??
____________________________________
İyi geceler sevgili okuyucularım ❤️🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUTCAST'IN SIRRI / KTH #wattys2019
Mystery / ThrillerOutcast oynayan herkes tek tek grub halinde ölüme bir adım daha yaklaşmış olur.Bir bakmışsınız ki hayatınızın baharında ölmüşsünüz. Bu yüzden bu sorunu durdurma amaçlı Hacker KIM TAEHYUNG geliyor. 21.08.2019:~#13 Hacker~ 22.08.2019:~#642 watty2020~ ...