[46]

517 80 5
                                    

FLASHBACK

"Пак Сонхүн!!! Чи намайг сэрээх ёстой байсан юм!"

Бэлтгэлийн заалаар нэг шуугиан болох агаад залуусын гаргаж буй шинэхэн дуутай хослуулан хар үстийн бухимдангуй хоолой гарч байлаа.

"Жонвон битгий сэрээгээрэй. Чимээгүй. Гээд байсан юм. Тэрнээс биш би чамайг сэрээхгүй хаа холддог юм!"

Гишүүд найзуудын маргааныг харан инээх нь инээж, болиулах нь болиулахыг хичээж байв.

Маргааны гол учир нь Жэй'н жижигхэн найз залуу болох Ян Жонвон'оос улбаалан үүссэн бөгөөд тэр бараг л долоо хоног шахуу барааг нь хараагүй найз залуугаа унтаж байх үед нь ирчихээд чимээгүй яваад өгсөнд байгаа аж.

"Утсаа авахгүй байна уу? Очоод уулзахгүй юм уу?"

Хисын сүртэй биш ч бага зэрэг цухалдчихсан байгаа дүүдээ ийн хэлвэл хар үст толгой сэгсрээд "Утас нь холбогдохгүй байна лээ"

Сонү хажуугаас нь цоглог дуугаа хангинуулсаар, "Зүгээр дээ, хён! Жонвон аавууддаа тусч, их сайн хүү. Завгүй байгаа ч юм билэв үү? Тэглээч удахгүй таны төрсөн өдөр болно. ВонВон иймэрхүү зүйлийг мартах хүүхэд биш"

Бусад нь ч санал нийлэн үг нэмцгээх үед Жэй'н толгой дээр эргэлдэж байсан бүх саарал үүлс алга болох шиг болов.

"Тийм дээ. Ийм зүйл дээр уурлаж л байдаг, тэнэг хүн юм аа би"

Нэг л мэдэхэд өдөр хоногийг уйтгар дунд өнгөрүүлж буй залуугийн төрсөн өдөр гэх тэмдэглүүштэй өдөр болоход хэдхэн цаг үлдсэн байлаа.

Ахин нэг долоо хоног өнгөрөх үед тэрээр өөрлүү нь ганц ч залгаагүй бяцхан залуугаа аль хэдийнээ санаад эхэлсэн байх агаад үүнийхээ хажуугаар Ян Жонвон гэх өөдөсхөн хөвгүүн түүнд ямар их нөлөө үзүүлж буйг гайхан бодлогоширно.

Instagram chat...✉️

WonWon♥️
- Сайн уу?

- Хоёр долоо хоног өнгөрчихөж.

- Одоo болтол уурласаар байна уу?

: Харамсалтай нь үгүй ээ ;>

: Хоёр долоо хоног үхсэн мэт алга болчихоод одоо л нэг гарч ирж байна уу?

: Ян Жонвон эрхэм гуай!

: Би Чүэ Жонвон гэх ёстой юу?

WonWon♥️
- Уучлаарай🥺

: Агхх! Уучилчихсаан мангар минь.

- Хён. Хоёулаа уулзах уу?

- Таны төрсөн өдөр шүү дээ. Хамтдаа тэмдэглэмээр байна.

: Тэгье ээ. Бололгүй яахав Бяцхан минь!😘

FLASHBACK END

EnWonWon

Byun byun ^>•<^—Liked by Enhypen, JayEn , and others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Byun byun ^>•<^

Liked by Enhypen, JayEn , and others

View all comments

Beomieee : Бүгд бэлэн болчихсон. Чи дагуулаад ирэхэд хангалттай😉.

Miyamizu : Гурван найз болон авга Бом'д баярлаарай бро ㅋㅋㅋ

Instagram chat...✉️

- Хён! Хоёулаа манайд очицгооё. Үзүүлэх зүйл байна.

Hyung❤️
Гэнэт үү? Ойлголоо. Орой танай үүдэнд очье.

Юу өмсөх хэрэгтэй вэ? Танайд юу хийх юм?

- Хослол байвал ямар вэ?

Ямар юм руу дагуулаад байгааг чинь мэдэхгүй ч...Ойлголоо.



Хамтдаа дуусгацгаах уу?

Who is 𝗣𝗮𝗿𝗸𝗝?Where stories live. Discover now