"Жонвон-а! Хурдан гүйгээрэй!"
Сургуулийн дүрэмт хувцас өмссөн гурван охидын нэг ийн орилон цаана байх хөвгүүн чад пад хийн гүйж ирэв.
"Хөөх, халуун наранд гүйх шиг тэнэг юм байдаггүй юм байна"
Жонвон хөлсөө арчсаар амьсгалаа хүчтэй гаргавал охид инээд алдан толгой дохицгооно.
Тэд дундаас мөр давсан урттай бор шаргал үст дэггүй инээмсэглэл тодруулсаар, "Жонвон. Мөхөөлдөс идэх үү?"
Охины үгийг сонссон хүү хуруугаараа эрүүгээ имрэн нүдээ нарийсган, (A/N : Barag zurshil n geed oilgcihod bolnoo kk)
"Жон Миа гуай. Намайг ч сэгсрэнэ гэж байхгүй дээ! Дөрвүүлээ хангамжийн сангаасаа авчихъя л даа?"
"Үгүй шүү!" Энэ удаад улаан хүрэн үстэй охин дугарах агаад Миа, Жонвон болон тэдэнтэй хамт байсан бас нэгэн жижигхэн охин дуу нэгтгэн яагаад хэмээн лавлавал,
"Би тэр мөнгөөр чинь хоолойны дугуйланд явах гэж байгаа юм аа. Хэдий бидний дундын сан ч гэлээ...Болохгүй ээ"
"Зука онни сайндаа ч хоолойн бэлтгэлд явахгүй дээ? Нэг учир байна даа"
Sunne болох хамгийн багынхаа үгийг сонссон Миа жоготой инээн жуумалзвал Жонвон жишим ч үгүй,
"Зука'г хоолойн бэлтгэлийн Сонү сонбэ'д талтай гэдгийг хэн ч мэднэ шт" гэвэл эвгүй байдалд орж улаан лооль мэт болсон охин хөмсгөө үл ялиг зангидаад "Зүгээр л нүд унагаж байгаа юм! Битгий хүн шоолоод бай!"
Миа найзууд руугаа дэггүй инээмсэглэл тодруулж байснаа Жонвоныг хүзүүдэн аваад, "Зука, Sunne явцгаая. Явж Вонвон'ыг бэлтгэлд нь хүргэж өгье. Тарахаар нь Кай ах мах авч өгнө гэсэн"
—
JungwonYC
TaekwondoНэг, Хоёр, Гурав...🥋
—Liked by Beomiee, KanTerry, Hyukai, Soobbunny_, ParkJ and others
View all comments
—
Beomiee : Чи ер нь аав нарынхаа араас модел болвол яасан юм? ;>
KanTerry : Ахтайгаа бэлтгэл хийвэл ямар вэ?
Soobbunny_ : Аргагүй л манай хүү!
Zukamura : Царайлаг харагдаж байна.
Zukamura : Одоо надад сонбэ'гийн дугаарыг өг!
•••
YOU ARE READING
Who is 𝗣𝗮𝗿𝗸𝗝?
RomansaParkJ хэрэглэгч JungwonYC хэрэглэгч рүү хүсэлт илгээлээ. [Who is Jjun._.99z?] бичвэрийн 2р бүлэг. Шууд хамааралтай учир эхлээд 1р бүлгийг уншина уу!