11.Dar...

67 0 1
                                    

|Uwaga, rozdział krótki, te drzwi na zdjęciu możecie sobie wziąć|

Kiedy Casita nam pomachała sprawdziliśmy czy wszystkie drzwi są. Były, ale... Było ich za dużo. O jedne. Każdy dotkną swojej kłami ki wszedł do pokoju. Mirabel niestety nie dostała magicznego pokoju, ale jej pokój wyglądał bardzo ładnie. Podeszłam ze świecą do świecących drzwi. Nacisnęłam klamkę, w tej chwili świeca zabłysła. Na drzwiach pojawiła się moja podobizna tylko starsza. Trzymałam w ręku świecę a nade mną było moje imię (Y/N).
Weszłam a tam przepiękne drzewa i łąki na środku było łóżko a obok niego stojak na świecę. Przyglądałam się jeszcze chwilę drzwiom, kiedy z zamyśleń wyrwał mnie czyiś głos. Był to Camilo.

-Wow, masz swoje drzwi??-ekscytował się

-Hmmm-pomyślałam że jeśli teraz ja mam świecę może Mirabel dostanie dar...

-Nad czym myślisz-staną mi przed nosem i przybliżył twarz, żebym zwróciła na niego uwagę

-Nad...-cały czas myślałam czy to wypali

-Nad?-przysuną się jeszcze bliżej, ja odsunęłam trochę głowę i pocałowałam go w nos.

-Mirabel!! Chodź na chwilę!!!-krzyknęłam a Camilo lekko się wystraszył

-Idę!!-Mirabel szybko przybiegła.

-Cos mi nie pasuje w twoich drzwiach... Nic na sobie nie mają...-zaczełam jechać po nich palcem.

-Na przyklad-podeszla do mnie

-Złap świecę-podsunełam jej ja pod nos. Złapała ją, a drzwi zaczęły się świecić.

-Wszyscy szybko chodźcie-ktzykna najgłośniej jak umiał Camilo. Wszyscy wybiegli ze swoich pokoi. Podeszli z niedowierzanie.

-Dotknij klamki...-powiedziałam. Mirabel szybko dotknęła klamki. Zaczęły jeszcze bardziej świecić. Spojżala się na nas jak na dziwaków.

-Słyszę... wasze myśl-powiedziała uśmiechając się

-Mamy nowy dar!!!-oznajmilam. Wszyscy wiwatowali i gratulowali Mirabel. Po krótkiej chwili weszliśmy do jej pokoju. Pojawiły się tak wielkie lewitujące tablice z jakimiś bazgrołami. Było też przepiękne białe łóżko. Bardzo się ucieszyłam, poszłam odłorzyć świecę i zaprosiłam cała wioskę. Świętowaliśmy tak do rana...

--sory że krótkie ale nauka mi czas zabiera :')---

/Nowa strażniczka świecy/ Camilo x Y/N (+Carlos)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz