🌸6🍀

16 4 0
                                    

Fazla abarttı. Gerçekten yaptı. Bilmesi gerekirdi, çünkü o Lee'ydi ve o da öyle yaptı.  

Sadece bir kıyafet değişikliği ve bir diş fırçası bekliyordu. Tenten'in kıyafetleri ona pek uymasa da bu fazlasıyla yeterliydi. Tenten küçücük bir kızdı. Ufak tefek ve bir korkuluk kadar inceydi, Konoha'daki birçok kadın ona karşı kıskançtı. Sakura'ya bol olabilecek bir pijama üstü ödünç vermişti ama bu Sakura'yı omuz bölgesinde biraz sıkmıştı ve göbek kısmı utanç vericiydi. Göbeği açıktaydı ve pantolonu ancak bu kadar yukarı çıkıyordu. Tenten'in bol pantolondan başka bir şeyi yoktu, öyle görünüyor ki. Sakura şikayet etmedi çünkü Lee, eğer yaparsa bütün geceyi kendini azarlayarak geçirecekti.  

Ayrıca onu duşa davet etti ve Tenten'den şampuan, saç kremi ve saç kurutma makinesi getirdi. İşte burada biraz saçma olmaya başladı. Sakura, duşunu alıp zar zor sığabileceği pijamalarını giydikten sonra Lee'nin getirdiği diğer eşyaları gözden geçirdi. Her yerinde kalpler olan yepyeni bir diş fırçası, saç tokası, kurdele, ağız gargarası, hala sargısında ter önleyici, bir tırnak törpüsü, cımbız, tırnak makası, çamur maskesi, oyuncak ayı, korkunç bir yazardan romantik bir ciltsiz kitap, ve evet, hatta ihtiyaç duymadığı tamponlar ve bir kalıp çikolata, neyse ki tamponlar değil. Ama çikolatayı aldı.

"Tenten tüm bu şeyleri nasıl ayırdı?" dedi Sakura. Gelen çanta dikişliydi ve üzerinde kalp şeklinde bir panda vardı. Çok sevimliydi.  

"Güvenilir ve her zaman hazırlıklıdır." dedi Lee, baş parmağını kaldırıp sırıtarak. Tanrım. Sakura o çantaya geri döner ve bir prezervatif bulursa çığlık atardı. "Senin için yapmamı istediğin bir şey var mı, yoksa uyumaya hazır mısın?"  

"Artık uyumak istiyorum ama bunun iyi olduğundan emin misin? Burası senin odansa sen nerede yatacaksın?”  

"Her yerde uyuyabilirim! Rahatınız benim endişem.”  

"Ben çok rahatım. Teşekkürler, Lee-san. İyi geceler."  

Aslında hiç rahat değildi ama onu endişelendirmek istemiyordu. Odadan çıkarken gülümsedi ve el salladı, duvara yaslanırken onu lamba ışığında oturmaya bıraktı. Tenten'in ona verdiği karton kapaklı kitabı kullanmaya başladı ve nostaljik hissetmeye başladı. Hala okuldayken, her zaman böyle kitaplar okur ve her kitaptaki her erkeği Sasuke, kendisininde elbette ana  kadın olduğunu hayal ederdi. Gerçekten utanç vericiydi, özellikle de bu ilişkilerin çoğu gerçekten iyi olmadığı için. Bir kadının asıl endişesi, erkeğinin ne kadar iyi göründüğüyse, o zaman kahretsin, kolay mıydı? Başka bir şey olmasaydı, kitabın onu sıkarak uyuyacağını düşündü.  

Dışarıdaki rüzgarın hızlanmaya başladığını duyabiliyordu, bu da yağmurun gelmek üzere olduğunu gösteriyordu. Uyumak müthiş rahatlatıcı olurdu. Aslında, daha ne olduğunu anlamadan kitabının yaklaşık yarısını bitirmişti ve iki aşık bir sağanak yağışa kapılıp saklanacak yer arıyorlardı. İkisi arasında geçen şaka zorlama ve tatmin edici değildi. Onların ikilemi. Kendi içine doğru sürükleniyordu.  

Sasuke'nin dışarıda kaybolup kaybolmadığını ve eğer öyleyse yağmurda sırılsıklam olup olmayacağını merak etti. Sonra üşütecekti ve Naruto onu ramenle sağlığına kavuşturacaktı ya da sadece büyük miktarda tuz alarak onu öldürecekti. Kendini bu ikisini düşünürken yakaladığında inledi. Bu onun onlardan izin günü olması gerekmiyor muydu? Şey.  

Onlardan bir gün izin almadığını sanıyordu. Yedinci Takım'da sadece üçüncü tekerlek olsa bile, iyi ya da kötü, onlar onun oğullarıydı. Hasta olduğu buydu. Eğer bir birimin üyesiyse neden kendini hep dışlanmış hissediyordu? Yaptığı hiçbir şey yeterince iyi olmayacak mıydı? Belki de şimdi hissettiği şey acıydı. Sasuke tekrar vals yapabileceğini düşündü. Ne büyük bir baş belası. Göz çukurlarını toprak ve taşlarla doldurmalıydı. Bu onu gösterecekti.  

Ama sonra tekrar, Sakura kızmak istemedi ve aslında kızgın olmadığını anladı. Şu anda, ne olursa olsun, uyuşmuştu. Sasuke'nin güvenini yeniden tesis etselerdi, onunla ilişkisi ne olurdu? Aynı olmayacaktı. Onu asla terk etmemiş ve asla terk etmeyecek mükemmel bir adam bulabilir ve sonra onu öldürmeye çalışabilir. Bir an için Naruto'nun neden Sasuke'yi aynı standartta tutmadığını merak etti ama derinlerde bir yerde aşkın böyle tuhaf olduğunu biliyordu, bu ikisinin hiçbir katı duygunun dokunamayacağı daha derin bir bağa sahip olduğundan bahsetmiyorum bile. Belki de sahip oldukları pisliği alıp sağlıklı bir şeye dönüştürebilirlerdi. Herkesin iyiliği için öyle umuyordu.  

Gerçi o ikisini bir görevde öpüşürken yakalarsa ikisinin de kıçına tekmeyi basacaktı.  

Madam'ı ve güler yüzlülüğünü aptal şakalarıyla sonsuza dek bir çift aptal gibi yağmurda mahsur bırakmaktan memnun olarak, okumakta olduğu romanı kapattı. Yağmurdan bahsetmişken, sağanak halinde yağmaya başladı. Güneş batarken gökyüzü yıldızları görebilecek kadar açık olduğuna göre bu sistem hızlı hareket etmiş olmalı. Lambayı söndürdü ve Lee'nin şiltesinin üzerinde yuvarlandı, ilk defa onun kokusunu aldığını fark etti. Yumuşak bir kokuydu, babasının ara sıra kullandığı Lotus Mist şampuanı gibi. Bu kadar çok çalışan bir adamın gerçekten bu kadar güzel kokabileceğini düşünmek garipti.  

Bilinç ve uyku arasındaki o şüpheli noktada bir yerde, Sakura tüm tipik endişelerini aklının en uzak köşelerine kovdu ve Lee'yi yağmurda çalışırken hayal etti. Ağız kavgası, yumruk, tekme ve mekik hareketleri yaptı ve hareketlerini engellememek için Chuunin yeleğini ve tulumunun üst yarısını çıkardı. Sakura, gücü hiçbir şey tarafından ezilmediğinde onu izlemeyi daha ilginç buluyordu.  

Su damlalarının köprücük kemiğine çarpma şeklinden, kaslarının her hareketiyle yırtılmasına ve bükülmesine kadar, zihninin girdiği ayrıntı oldukça keskindi. Teninin rengi muhteşemdi. Toprak gibi katı kahverengiydi ve havanın zarafetiyle, ateşin sıcaklığıyla ve suyun yaşamıyla. Dokunmak istedi. Onu tekrar tutmak, Lee'nin yaratması uzun yıllar aldığı bu bedene kendini bastırmak istiyordu. Birinin onu sevmesini hak ediyordu. Ve Sakura çok yakındı ve yüzünde taze biriken terden gelen tuzun tadını alabiliyordu.  

Sonra kendini birden uyandırdı. Hâlâ karanlıktı, hâlâ yağmur yağıyordu, o tamamen uyanıktı ve nefes nefeseydi.  

Kitabı okurken Sakura'nın psikolojisinin çökmüş bir halde olduğunu ve neyi düşüneceğini bile bilmediğini hatırlayarak okuyun.

-Lexi

Nature's Blessing | LeeSaku |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin