Işığı tekrar açtı ve tuzun tadını ve Lotus Sisi kokusunu aklından çıkarmak için Tenten'in onun için paketlediği çikolatanın yarısını ısırdı, ancak yağmurun sesi onu sinirlendirecek kadar çok şey yaptı. sinirler yalnız. Naruto ve Sasuke tarafından "Kalın Kaşlı" olarak da bilinen, her ikisi de zaten erkeklerden çok zevk alan Lee hakkında kendini tamamen yoğun bir fanteziye kaptırmıştı, diye ekleyebilirdi. O çikolatayı o kadar sert çiğnedi ki dilinin kenarını ısırdı ve şimdi odaklanması gereken lezzetli bir acı vardı. Ah oğlum, acı, Lee'nin kendisi kadar iyi görünmek için kendini harcadığı saatler gibi-hayır, hayır, hayır, hayır, hayır, hayır, hayır, hayır.
Bu, şu anda hayatında meydana gelen tüm deliliğe tepki olarak doğal bir toparlanmaydı, değil mi? Doğru. Endişelenecek bir şey yoktu. Gerçekten.
Gerçekten.
Yine de gecenin geri kalanında gözünü kırpmadan uyumamıştı. Bunun yerine Madam'a ve kibarlığına bir iyilik yaptı ve hikayelerini yağmurdan bir düğün olan sona kadar sürdürdü. Ah. Neyse ki bu yazar bu noktada okuma seviyesinin o kadar altındaydı ki tanıdığı herhangi bir erkeğin güler yüzlü olduğunu hayal edemiyordu ve kesinlikle bir Madam değildi. Sadece Haruno Sakura, hayatı tamamen alt üst olduğu için geceyi Rock Lee'nin evinde geçirdi. Gerçekten daha iyi bir nedeni olmasını ona borçluydu, ama tüm kafa karışıklığı içinde sustu ve sadece daha fazla çikolatayı ne kadar çok istediğini düşünmeye karar verdi.
---
Sakura, Lee'ye o sabah erkenden teşekkür edip veda etti. İşe gitmek ve giyinmek için çabucak eve geldi. Elbette annesi onun nerede olduğunu, nasıl olduğunu, kiminle olduğunu vb. sormak zorunda kaldı ve Sakura her seferinde "Şimdi değil, gitmeliyim." diye cevap verdi. Tenten'in püf noktaları sayesinde saçını ve makyajını düzeltmiş ve temiz kıyafetlerini değiştirmenin de mahvetmeyeceğinden emin olmaya özen göstermişti. Olmadı ve günün yaklaşık on saatini hasta ve yaralılarla uğraşmak için kliniğe gitti.
Ödüllü bir çalışmaydı. Gerçekten öyleydi ve Sakura bunu yapmaktan zevk alıyordu. Sasuke'nin artık son durağı olmadığı için bir rahatlama oldu. Hastaların sayısı gitgide azalıyordu, bu iyi ve kötüydü. Bazıları temiz bir sağlık raporuyla serbest bırakıldı. Bazıları özel bir hemşirenin gözetiminde eve taşındı. Bazıları öldü. İnsanlar hala aşırı çakra eforundan, enfeksiyondan, travmadan ölüyorlardı ve zaten bir intihar vakası rapor edilmişti. O bir utançtı. Burası işinin yorucu hale geldiği yerdi, seçtiği hayattı ve yaptığı işte çok iyiydi, bu yüzden kötüyü iyinin yanında alacak ve yapabildikleriyle gurur duyacak ve bunu düşünmemeye çalışacaktı. Ama yapamadı.
Bugün bir çırpıda geçti. Hastanede on dörde kadar, hatta bazen on sekiz saate kadar koşuşturarak geçirdiği bir kaç hafta vardı, bu yüzden on saat hiçbir şey gibi gelmiyordu. Hinata ona dünkü bayılma büyüsünü anlattığı için Tsunade artık sınırı olduğuna karar verdi. Lanet olası Hinata. Bunun daha iyi olacağını düşündü ve ona veda edip kapıdan çıktığı zaman hem Ino hem de şeytan demişken Hinata tarafından karşılandı. Onlar da ellerinden geldiğince hastanede yardımcı oldular ama ikisi de tıbbi jutsu uzmanı olmadığı için yaptıkları iş Sakura'nınkiyle karşılaştırıldığında oldukça küçüktü. Bunu akılda tutarak, işe yaramasalar bile neyin peşinde olduklarını merak etti.
"Geceyi Lee-san'ın evinde geçirdiğin hakkında duydum bu ne, hmmm?" dedi Ino, Ino'nun sevimli oğlanlardan sonra en sevdiği ikinci şey olan dedikodu. Paha biçilmez bir dedikodu fıçısıymış gibi Sakura'ya yaslanarak sordu.
"Bunu sana kim söyledi?!" dedi Sakura, yüzü anında sıcaklık ve öfkeyle yıkandı. O lanet Tenten'di. Bez çantalarına kalp şeklinde pandalar dikilmiş bir kıza güvenebileceğinizi düşünürseniz, o zaman feci, feci şekilde yanılırsınız.
"Kimin umrunda? Sasuke-kun'u kendime almamı çok kolaylaştırıyorsun."
"Naruto'yu ondan koparmak için iyi şanslar, Ino-domuzu." Sakura bu konuyu umursamaz bir tavırla savuşturdu ve Ino'nun burnu sanki giysilerinde bir böcek bulmuş gibi buruştu. Hepsini unuttu, değil mi? "Naber Hinata?"
"Ino-chan ve ben, nasıl hissettiğini görmek için uğradık, Sakura-chan ve akşam yemeğinde bize katılmak isteyip istemediğini bilmek istedik." dedi Hinata. Küçük şeylere kafa yorma eğilimleri göz önüne alındığında, bu ikisiyle takılmazdı. Kiba ve Shino aynı şeyi yapmaktan hoşlanıyorlardı, bu yüzden bazen ondan bir süre uzaklaşmak güzeldi.
"Tabii Hinata." dedi Sakura ve kolunu Ino'nun omzuna attı. "O zaman Ino-domuzu bize Shikamaru'nun çiçekçi dükkanın kapandıktan sonra yeşil evinde ne yaptığını anlatabilir.""Ah, sen tam bir kaltaksın!" dedi İno, kollarını havaya kaldırarak. Açıktı ve Hinata çok imrendiği sessiz akşam yemeğini yemeyecekti. Önemli olduğundan değil. Sakura için endişeliydi, bu yüzden bugün onu bu kadar enerjik ve mutlu görmek iyi hissettirdi. Bu ona her şeyin zamanla normale dönebileceğine dair umut verdi.
Kabul etmesi gerekmesine rağmen, Lee ve Sakura arasında neler olduğunu Ino kadar o da merak ediyordu. Ne de olsa Lee'nin Sakura'yı kollarına alıp Hinata'ya onu güvenli bir şekilde eve götüreceğine dair güvence verdiğine tanık oldu. Evin onun evi anlamına geldiğinin farkında değildi ve Sakura gerçekten aldırmıyor gibiydi. Belki de bu ilişkide Hinata'nın fark ettiğinden daha fazlası vardı. Bugünlerde her şeyin mümkün olduğunu sanıyordu.
Bir arkadaş grubunda olsam İno kesinlikle ben olurdum.
-Lexi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nature's Blessing | LeeSaku |
FanfictionSavaş bitti ve Sakura'nın yapması gereken bazı işler var. Eski ve yeni ilişkilerini teste tabi tuttu. Bazıları solgunlaşır, bazıları filizlenir, bazıları çiçek açar. Ve hiçbir şey tamamen eskisi gibi olmaz, ama değişimin kötü bir şey olması gerektiğ...