🌸5🍀

25 3 2
                                    

Döndüğünde, Sakura kollarını Lee'nin etrafına doladığında dudaklarında hazırladığı tüm kelimeler öldü. Ona, sıcaklığına, nezaketine, onu yerde tutan sağlam gücüne kapılmak istiyordu. O sıcaklık, hava ve topraktı ve evet, hatta güzellikti. Sarılmasına karşılık vermek için kollarını Sakura'ya doladığında, kasın katı tanımının onu bir tüy gibi çok nazikçe tuttuğunu hissedebiliyordu ve hareket tarzıyla onun ne kadar hafif olduğuna yemin edebilirdiniz. Bir an için onu kaldırmanın ne kadar zor olacağını merak etti. Hiç şüphesiz ağır kayalar, hatta belki de dağlar gibi ağırlıklarla kaplıydı. Ve hepsini nereye koyuyordu? Bir vücut geliştirici gibi şişmedi. Bu iyi bir şeydi ama. Bu, kollarını ona dolayabileceği anlamına geliyordu.  

Sonra Lee'nin kollarını ona dolayabileceğinin bir anlamı olduğu aklına geldi ve bu rahattı. Naruto ve Sasuke'nin aksine, o geri sarıldı. Omuz bıçaklarını okşadı ve bu garip küçük sesler gıcırdayarak boğazından geçti. Hala geri adım atmadığında, Lee'yi daha sıkı tutma özgürlüğünü aldı. Lee'nin kalp atışlarını altında hissedebiliyordu. Ya da belki onundu, söylemek zordu. Yüzü ısınmaya başlamıştı ve bir süredir tuttuğunu fark ettiğinde bir kez daha nefesini saldı. Şimdi ne hissediyordu, merak etti? Sıcak, istenen, hoş geldin, birkaç şey saymak gerekirse, Lee hakkında ne kadar güzel koktuğu ve ona sarılmanın ne kadar iyi hissettirdiği gibi dikkate almadığı daha fazla şeyi fark ediyordu.  

Sonunda bu garipleşecekti, bu yüzden Sakura avuçlarını onun göğsüne bastırarak nazikçe geri çekildi. Kollarını hemen indirdi ve o anda onun gözlerine bakamayacak kadar utangaçtı. Yeterince kötüydü ki dudaklarına bir bakış attı. Yüzü yirmi kadar pembe tonunu çevirdi ve kapıya yöneldi.

"Demek yemek yaptın değil mi? Bunun boşa gitmesine izin vermem kabalık olur. Ayrıca, bugün hiç yemek yemedim, bu yüzden..."  

Elini açık kapının çerçevesine koydu, gevezelik ettiğinin ve tökezlediğinin farkındaydı. Gerçekten bir kavrayışa ihtiyacı vardı çünkü bugün zaten kendini fazlasıyla aptal durumuna düşürmüştü.  

"Teşekkür ederim, Lee-san."  

Lee, takdir ettiği mesafesini korudu.

"Memnun oldum, Sakura-san. Bana ihtiyacın olursa seni korumak için her zaman orada olacağıma söz verdim. Buna senin hislerin de dahil."  

"Ben de," dedi Sakura, ona bakmak için arkasını dönerek. "Bana koruma teklif eden herkes benden iki kat daha fazlasını alacak."  

Başparmağıyla onaylayıp gülümsedi, sonra yemek kokusunu takip ederek Lee'nin evinin yolunu tuttu. Daha önce sadece belli belirsiz fark etmişti çünkü tıkanmıştı ve uyandığında uzaktan bile yemek düşünmüyordu ama şimdi midesi boşluktan ağrımaya başlamıştı ve ağzı gerçekten sulanmaya başlamıştı. Lee'nin önünde paspaslar olan, yere alçaltılmış bir masa vardı, bu yüzden bu gece dizlerinin üzerinde yemek yiyecekti. Masanın her iki yanında bir kase pirinç, çeşitli et ve sebzeler vardı. Muhtemelen şimdiye kadar hepsi soğumuştu, ama müthiş kokuyordu ve şu anda ramen ya da hastane yemeği olmayan hemen hemen her şeyi yerdi.  

Yiyeceğine dalıp onu neredeyse içine çekerken, Lee taze bir demlik çay koydu. Çaydanlığın ıslık çalmasını bekleyerek kendi yemeğine başladı.

"Özür dilerim. Görünüşe göre akşam yemeği soğumuş. Sakura-san'a kabul edilebilir bir çay demliği yapamazsam, o zaman bir ay boyunca her gün öğle yemeğini almak zorunda kalacağım!"  

Sakura, yemek çubuklarını ona doğrultarak, "Bunu aklından bile geçirme." dedi.  

"Her zamanki gibi zekisin, Sakura-san. Sizin için öğle yemeği ısmarlamak bir ceza değil, bir zevktir. Bunu yapmama izin verir misin?”  

"Belki arada bir, ama bir ay boyunca değil." Onun klinikte pembe gül yapraklarıyla kaplı kırmızı bir halı serdiğini ve ona bir bento öğle yemeği getirdiğini hayal edebiliyordu. Her lanet gün. Kapıcı onları süpürmekten yorulur, süpürgesini ikiye böler ve bir hafta sonra işi bırakırdı. Tabii ki yiyecek alacaktı ve bu hastane yemeği olmayacaktı. Bunun kesinlikle avantajları vardı.

Su ısıtıcısı ıslık çalmaya başladı ve Lee mutfağa yöneldi. Güzel bir demlik yeşil çay demledi ve servis etti. Hava biraz sıcaktı ama çok şükür Sakura bundan keyif aldı. Bir ay boyunca öğle yemeği cezbediciydi ama onsuz da yapabilirdi. Bugün iyiydi. Bir zamanlar homurdanan, yetersiz beslenmiş midesini kesinlikle yatıştırmıştı ve gözleri tekrar düşmeye başladı. Yine de Lee'nin yemeğini yiyip onu bırakmak istemiyordu. Yemekleri bittiğinde, ona temizlik yapmasına yardım etmeyi teklif etmişti, ama o bunun tek kelimesini bile duymamıştı. İyi o zaman.  

Bitirdikten sonra, solgun ellerine dalgın dalgın bakarken, onun karşısına oturdu. "Sakura-san, gücün geri gelene kadar gece burada kalabilirsin. Sadece istersen. Kabul edilebilir bulursan benim evim senin evin.”  

"Uydurmak istemiyorum." dedi Sakura, ağzından çıktığı anda kulağa oldukça topal geldiğini fark etti. Eğer teklif etseydi, gerçekten heybetli değildi. Dürüst olmak gerekirse, teklif birçok yönden cazipti. Eve gidip ailesiyle uğraşmak istemiyordu. Dışarı çıkıp tanıdığı kimseyi görmek istemiyordu. Davranışları bir gün için yeterince utanç vericiydi. Neyse ki Lee ve Hinata gelmiş geçmiş en iyi insanlardan ikisiydi, bu yüzden onu nasıl yeryüzüne indireceklerini biliyorlardı.  

"Eğer bu hayırsa, hazır olduğunda sana eve kadar eşlik etmekten çok mutlu olurum."  

"Hayır değil." Sözcükler, onları kontrol altında tutamadan dudaklarından çıktı. Bu harika değil miydi? Geri dönüşü olmayan bir noktada değilse, şimdi ondan en az bir saç genişliği kadar uzaktaydı. Lee'nin yüzünün aydınlanma şekli ona bu fikri satmış olabilir.

Utanç verici olmasına rağmen. Daha önce geceyi başka bir çocuğun evinde geçirmemişti. Naruto, Sasuke ve daha sonra Sai'yle birlikte çadırlarda ve otellerde sayısız gece geçirmişti, Kakashi ve Yamato'dan bahsetmiyorum bile, ama bunların hiçbiri sayılmazdı bile. Başka birinin evinde olmanın çok daha samimi bir yanı vardı.  

"Üzerimde ne bir değişiklik var ne de diş fırçam. Bir tarağım olabilir..."

"Biliyorum!" dedi Lee, yumruğunu avucuna vurarak. “Tenten caddenin karşısında yaşıyor. İhtiyacın olan her şeye sahiptir!”  

Sakura bir şey söyleyemeden kapıdan çıktı.  
🤭🤭🤭

-Lexi

Nature's Blessing | LeeSaku |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin