İki ay geçti ve yazın bunaltıcı büyüsü de öyle. Sakura'ya Jounin rütbesine layık olduğunu kanıtlama şansı verilmişti ki bu oldukça komikti. Hem ilk Chuunin'di hem de yakında ekibindeki ilk Jounin olacaktı. Bu gidişle Sakura ilk Hokage olacaktı ve neden olmasın? O beşincinin himayesindeydi ve doktor ninler arasında Tsunade'yi geçme olasılığı en yüksekti. En iyi yanı, kumar sorunu bile olmamasıydı, bu yüzden biletleri ve yüksek el ikramiyelerini kazıyarak kazandığı küçük serveti kaybetmedi.
Kazandığı parayla kendi evini almaya karar verdi ve sonunda anne ve babasından temelli kurtulabildi. Anıtın üzerindeki ilk Hokage'nin yüzünün doğrudan görüldüğü şirin bir evdi ve hastaneye önceki evinden daha yakındı. Sahip olduğu şeylerin miktarını hafife almıştı. Dışarıda olduğundan daha fazla zaman harcayan bir kızın, hakkında konuşacak çok fazla dünyevi mülkü olmayacağı düşünülürdü, ama bir şekilde başardı.
Lee onun taşınmasına yardım etmişti ve hatta onlar taşınma sürecindeyken ona tüm yemeklerini hazırlamıştı. Gücünü korumak için iyi beslenmesini istedi. Bu günlerde onu çok daha fazla görüyordu, düşünmeye başladı ve ayrıca her zaman "Lee-san nasıl?" diye soran Hinata'yı daha çok görüyordu. Bir noktada, Lee gibi, Sakura'nın günlük yaşamının önemli bir üyesi haline gelmişti.
Taşınma neredeyse tamamlanana kadar, sahip olduğu gerçekten aklına gelmedi. Ne de olsa mobilya düzenlemesine, kitapları kaldırmasına yardım etmek için kalmıştı ve hatta duvarlarına resimler asarak kişisel bir dokunuş katmıştı. Üzerinde yürüdüğü ilk resim, Yedinci Takım'ın genç günlerinde grup fotoğrafıydı, ki bu doğru görünüyordu ya da Lee'nin iddia ettiği gibi. Ve öyleydi. Göreve döndükleri ilk günden beri bu ikisiyle olan huzursuzluğu epeyce hafiflemişti. Aslında pek bir şeyin değişmemiş olması neredeyse ürkütücüydü. O ikisi atışmayı ve gösteriş yapmayı severdi, sonra incinirlerdi ve Sakura onları düzeltip azarlamak zorunda kalırdı. Sasuke özellikle sinir bozucuydu. Görmeyen bir savaşı kavradığından beri, mümkün olduğu kadar çok şey yapmaya karar vermişti. kılıcını hiç görmediği kadar çok savurdu ve birkaç kez Kakashi ve Naruto'ya tehlikeli bir şekilde vurmaya yaklaştı. Kılıç onun şu anki seviyesinde iyi bir fikir değildi, ya da ona sorarsanız hiç de iyi bir fikir değildi, ama aslında mantıklı olması uzak bir ihtimal. En azından yüksek işitmesi işe yaradı.
Bir noktada onlara o kadar sinirlenmişti ki önlerini yırtıp baş haydudu toprağa o kadar derin bir şekilde yumrukladı ki, onun ölmemesi bir mucizeydi. Usugi-san'ın mücevherlerini geri aldığını söylemeye gerek yok.
Naruto, "Evet, Sakura-chan'ı kızdırma çünkü bizi öldürür." dedi.
"Seni öldürecek ve özürlü olduğum için bana acıyacak."
“Bu saçmalık ve sen! Bir dahaki sefere o koca kılıçla izle, neredeyse beni bıçaklıyordun!"
"Ve şikayet mi ediyorsun?" Sasuke'nin yüzündeki sırıtış, ilk başta Naruto'nun kafasından geçen ama Kakashi'nin iç çekmesine neden olan çifte bir anlam ifade etti ve Sakura bunu böyle yakaladı. Evet, tamam, belki de yeni dinamiğe alışmak biraz zaman alacaktı ama Sakura'nın kesin olarak söyleyebileceği bir şey varsa, o da bunu kaçırdığıydı. Onu gerçekten özlemişti ve en azından bir dereceye kadar geri almak harika hissettirdi. Sasuke, daha iyi bir terim olmadığı için normal davranarak güvenini yavaş yavaş geri kazanıyordu. Itachi ona saldırmadan ve her şeyi mahvetmeden önce tanıdığı Sasuke'ye çok benziyordu ve bu güzeldi. Bu, Sasuke'yi neredeyse onu öldürmeye iten o tuhaf çılgınlıkta boğulmak yerine, sonunda kalbini tekrar iyileşmeye açtığı anlamına geliyordu. Köprünün altındaki suya kendi başına demeye hazır değildi, ama oraya geliyordu.
Lee'nin ana odaya astığı diğer resimleri görerek evinin daha fazlasını gezdi. Birinde anne babasıyla birlikteydi, diğerinde sadece babasıyla, biri o ve Ino çocukken çekilmişti. Sonra Sai'nin kendisi ve Naruto hakkında yaptığı bir resim vardı. Tıp alanındaki başarılarının haber kupürleri ve savaştaki hizmetinden dolayı kendisine teşekkür eden bir plaket vardı. Tsunade yönetiminde en iyi doktor olarak saygı görüyordu ve zayiatlarını düşük tutmanın ana anahtarlarından biri, yaralı askerler arasında çakrayı mükemmel kontrolü ve paylaşımıydı. Önemli ölü ve yaralı eksikliğiyle, son hesaplaşmada kendi tarafları üstün geldi ve galip geldi.
Çoğu gerçekten bulanıktı ve Sakura neyse ki en az yaralanan üyelerden biri olarak savaş alanını terk etti. Shinobi'yi hemen iyileştirmeye başlaması için ona avantaj sağladı.
Jounin'e tavsiye edilmesinin tek nedeni buydu. Teknik olarak hala Genin olmasalardı, Sasuke ve Naruto da muhtemelen öyle olurdu. Ayrıca Yedinci Takım onsuz umutsuzdu.
Lee'nin bu evi yeni evi yapmasına yardım ettiği tüm özel küçük yolları keşfettiği için, şu anda ne burada ne de oradaydı. Taşınmadan önce duvarları şeftali ve beyaza boyadı, yeni mobilya seçmesine, eski mobilyaları taşımasına ve kilerini yiyecekle doldurmasına yardım etti. Aslında bir noktada pişirmek zorunda kalacağı gerçek yemek. Yemek pişirmede pek iyi değildi, özellikle de çocukken, yoksa Sasuke'ye arada bir toplamaya çalıştığı zehirli bento yemeklerini teklif ederdi.
Oh iyi. Lee, bir şansları olduğunda ona öğreteceğini söyledi.
Lee bu noktada onun için ne yapmazdı?
Yeni yumuşak kanepede oturup biraz kestirmeye can atıyordu ama yapılması gereken o kadar çok şey vardı ki. Ekibinin sabah bir görevi vardı ve görevden döndüğünde hastalarıyla ilgilenmek için hastaneye geri dönecekti. Bugün, Lee'nin odasını kendisine bırakması için ısrar ederek, onun da saygı duyduğu, eşyaların son olarak açılmasına kalmıştı. Çoğunlukla sadece kıyafetlerdi, ama bu kararından biraz pişman oldu çünkü bunu yapmak istemiyordu. Yine de başka bir zaman yapamayacak kadar meşguldü ve birkaç saat içinde çok önemli bir toplantısı vardı, bu yüzden iki yanağını da tokatlayarak uyandırdı ve harekete geçti.
Bununla işi bittiğinde, günün son ikilemi akşam yemeğinde ne giyeceğiydi. Ne de olsa Lee onu dışarı çıkaracağını söyledi ama nerede olduğunu bile söylemedi. Erkekler böyle detayların ne kadar önemli olduğunun farkında değil miydi?
Kızardı, gerçi bunun flört olduğu ilk kez aklına gelmiyordu. İlk defa onun için bir anlam ifade ediyordu. İlk defa biri için giyinmişti. Bu ilginç olacaktı.
Leesaku bana çok tatlı bir çift gibi geliyo bilmiyorum ya
-Lexi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nature's Blessing | LeeSaku |
FanficSavaş bitti ve Sakura'nın yapması gereken bazı işler var. Eski ve yeni ilişkilerini teste tabi tuttu. Bazıları solgunlaşır, bazıları filizlenir, bazıları çiçek açar. Ve hiçbir şey tamamen eskisi gibi olmaz, ama değişimin kötü bir şey olması gerektiğ...