Sakura bilmediği bir yerde uyandı. Gözleri kapalı tahta perdeler buldu, ancak bunların arasından batan güneşin altından altın çatlaklar görebiliyordu. Ne zamandır dışarıdaydı? İçinde bulunduğu oda, duvarları yeşile boyanmış, meşe mobilya ve döşeme çeşitlerine sahipti. Çok düzenli bir odaydı, bir köşesinde katlanmış bir hasır vardı ve yattığı şiltenin dibinde bazı ağır ağırlıklar vardı. Bir şey ona bu odanın sahibinin kim olduğunu bilmesi gerektiğini söylüyordu, ama kendini yataktan kaldırabilene kadar gerçekten kim olduğu aklına gelmedi. Yanındaki şifonyerin üzerinde, Sakura'nın odasında tuttuğu fotoğraflara benzeyen birkaç çerçeveli fotoğraf vardı. Biri, o kocaman, aptal sırıtışıyla Gai-sensei'ye aitti. Bir diğeri Lee ve Gai'dendi.
Dikkatini en uzun süre tutan, Lee'nin ekibinin bir grup fotoğrafıydı. Sakura'nın hala odasında sakladığı Yedinci Takım'ın grup fotoğrafına benziyordu. Herkes çok mutlu görünüyordu. Tenten o gün makyaj yapmıştı ve Lee yumruğunu dünyaya karşı koymaya hazırdı. Neji kollarını kavuşturmuş ve yüzünde kaşlarını çatmış bir şekilde duruyordu. Bir zamanlar ne kadar sefil bir insan olduğuna inanmak zordu. Bu sadece Naruto'nun insanlar üzerindeki etkisini gösteriyor, diye düşündü ama bugünden sonra Hinata'nın onun değişiminde önemli bir rol oynamış olması gerektiğini düşündü. Naruto gibi, söylenecek doğru şeyleri biliyordu ve duyguların yükseldiği bir pozisyonda iyi bir şekilde bir arada tutulmuştu. Belki o bile Hokage için uygun bir aday olabilirdi ve bu onu bir zamanlar onu hafife alan babasına bağlamazdı.
Sakura biraz zaman aldı ama Neji'nin gövdesine kelimelerin karalandığını fark etti. Loş ışıkta onları ayırt etmek zordu, bu yüzden fotoğrafı pencereye taşımak zorunda kaldı. Işık kelimeleri yakaladığında Sakura keskin bir nefes aldı.
Huzur içinde yat, ebedi rakibim. Her zaman özleneceksin.
Sakura yardım edemedi. Fotoğrafı göğsüne bastırdı ve bu sefer Lee'nin ve Tenten'in sevgili takım arkadaşı Neji için tekrar ağladı. Hayır, görevi, yeteneği ve dehasıyla köye refah getirmek ve korumak olan sevilen bir Konoha üyesi. Sadece morallerine değil, köylerine de gerçekten korkunç bir darbe oldu. Evet, insanlar savaşta öldü. Kesinlikle yaptılar. Bunu aşmak mümkün değildi, ama sonunda eve geldiğinde Sakura gerçekten yardım edebildi ama tüm bunların amacının ne olduğunu merak etti. Neji gerçekten ölmek zorunda mıydı? İnsanlar neden güce aç oldu ve yıkım aradı? İntikam? Egemenlik? Amaç neydi? Neden barış içinde yaşayıp birlikte mutlu olamıyorlardı?
Neji'yi geri getirmek anlamına gelse, Sasuke'den gerçekten vazgeçer miydi? Belki de o yatmadan önce cevap evetti. Şimdi o kadar emin değildi. Sasuke'nin fotoğrafına huzur içinde yatsın yazmak zorunda değildi, değil mi? Bunun nasıl bir his olduğunu nasıl bilebilirdi ki? Şimdi yapmamasını umuyordu. Bu onun için çok mu yanlıştı? Belki de Sasuke ile olan bağı sandığı kadar ölü değildi. Yine de bunu düşünmeye fırsatı olmadı çünkü Lee odasına girmek için o anı seçti. "Seni uyanık görmek güzel, Sakura-san. Hinata-san tek ihtiyacın olanın biraz dinlenmek olduğunu söyledi, ben de seni evime getirme cüretini gösterdim. Acıktıysan sana yemek de hazırladım.”
Sakura yanıt olarak burnunu çekti ve fotoğrafa daha da sıkı sarıldı. Ne diyeceğini bilemedi. Lee'nin nezaketi, dürüst olmak gerekirse, bir top gibi kıvrılıp ortadan kaybolmak istemesine neden oldu. Eğer bu onun kederini de beraberinde götürmek anlamına gelirse, o da yapardı. Lee harika bir insandı, muhtemelen tanıdığı en iyi insandı. Bu dünyanın en iyi insanları cezalandırma konusunda bir eğilimi varmış gibi görünüyordu, yine de kişinin iyiliğinden ödün vermek acı ve ıstıraptan kaçınmanın cevabı mıydı? Değerli bir çaba mıydı? Düşünmeyi seviyordu. Lee muhtemelen böyle düşünmezdi. Naruto gibi meydan okumayı seven bir aptaldı.
Tek fark, Lee'nin burada onunla ilgilenmeye çalışmasıydı ve nedenini bile bilmiyordu. Bunu hak etmiş gibi değildi.
"Neden ta buralara geldin, Sakura-san?"
Lee perdeleri kaldırdı ve ani bir ışık sıçraması odayı doldurdu. Parlak güneş hala ufkun üzerindeydi, ancak yıldızların ilk ipucu gökyüzünde görünmeye başlamıştı. Sakura önce yaşlarla ıslanmış gözlerini sımsıkı kapadı ve açtığında Lee önünde duruyordu, altına karşı bir siluet, elini uzatıyordu. Boştaki koluyla hala eski fotoğrafı tutarak aldı. Onu geri vermesi gerektiğini düşündü, ama gerçekten hazır değildi. Neji'nin ölümü için acı hissetmek istedi. Lee'nin kaybı için acı hissetmek istedi.
"Özür dilerim Lee-san. Neji hakkında. Nasıl davrandığım hakkında. Ben çok çok üzgünüm. Ben..." Hıçkırdı.
"Biliyorum Sakura-san. Lütfen buna inan. Samimiyetiniz bugün gözlerimi açtı ve kalbime dokundu. Neji'nin nerede olursa olsun aynı şeyi hissettiğinden eminim."
"Ancak, Hinata-san'ın daha önce söylediği her şeye gerçekten katılıyorum. Ben kendim Sasuke-kun'a karşı kırgınlık hissetmiyorum. Çok çalışırsa ve köyümüze layık olduğunu kanıtlarsa, şikayet etmem için hiçbir nedenim olmaz. Hokage olmaya layık olduğunu kanıtlarsa çok daha iyi. Neden, eğer sorarsa, taijutsu eğitiminde ona elimden gelen her şekilde yardım etmekten onur duyarım. Tarihte görme yeteneği olmadan doğan ya da savaşta kaybeden muhteşem taijutsu ustaları olmuştur. Görmeyen teknikle nasıl başa çıkacağımı merak ediyorum.
"Bunu yapabilirim. Bugünden itibaren gözlerim bağlı olarak antrenman yapıyorum! Ve tekniğime gözlerim bağlı olarak hakim olamazsam, tekniğime kulaklarım tıkalıyken hakim olacağım!”
"Oh, Lee-san," dedi Sakura, o gün ilk kez gülümseyerek. En azından bir kişinin Lee için normal davrandığını görmek canlandırıcıydı. "Sen çok fazlasın."
"Asla fazla değil. Her zaman öğrenilecek değerli bir şey vardır. Hayatı bu kadar harika yapan da bu, katılmıyor musunuz?”
"Ben..." Sakura, cevabını arayarak Lee'nin gözlerinin içine baktı. Kendine karşı tamamen dürüst olsaydı, şu anda hayatında gerçekten o kadar harika hissetmiyordu. Belki de tüm bunların stresi bir anda onu arkadan ısırıyordu ve duygularıyla başa çıkmak için kendine pek izin vermiyordu. "İ-işte resmini geri al."
O fotoğrafı daha fazla göğsüne bastırırsa cam çatlayacak ve çerçeve parçalanacaktı. Sırf eşyalarını kırmak için Lee'nin evinde misafir olmak işe yaramaz. Lee onu elinden aldı ve başını salladı, sonra doğru yerine geri koymak için şifonyere doğru yürüdü. Elinde ne olduğunu anladığı anda gözlerindeki o bakıştan hoşlanmamıştı. Ona sarılırsa sorun olur mu? Hatta birine ihtiyacı var mıydı? O yaptı.
Neji kanayan yaramdır dayanamıyom
-Lexi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nature's Blessing | LeeSaku |
Hayran KurguSavaş bitti ve Sakura'nın yapması gereken bazı işler var. Eski ve yeni ilişkilerini teste tabi tuttu. Bazıları solgunlaşır, bazıları filizlenir, bazıları çiçek açar. Ve hiçbir şey tamamen eskisi gibi olmaz, ama değişimin kötü bir şey olması gerektiğ...