ضحك مازن واستند علي اقرب ليجلس .....والله يا عمي الي حصل هو انا رجعت من البنك لان انا حسيت بشويه دوخه بس ، وياااارتني ما حسيت يا عمي ، فدخلت لقتها بتعمل كوبايه شاي ، طلبت منها تجبلي ميه علشان اخد حبايه الصداع ، جابت الكوبايه فقعدت جمب وداني زن وانا مصدع تقولي رح هات زياد من المدرسه طب اعملك سلطه ولا اقطع خيار ويارتها بتعرف أصلاً و مش عرفه اي والهيل بتعها اتنرفزت بصراحه فزقها من علي السرير وقعت بالغلط علي لأرض ، وكالعاده زنت بقي انتي بتزقني علي لأرض فتخنقت رحت رميها بالمخده علشان تسكت وخرجت رحت اوضه زياد ، أسمعت خربطه بعد خمس دقائق خرجتلقتها مسكه شنطه الهدود العزيزه بتاعتها وخرجه ، مسكتها من درعها والخربوشه الي في درعها دي علييي فكره من ضفري هاا مش تستعبطي ، المهم يا عمي هي بقي زقتني وخرجت ، دخلت لبس هدومي تانيييي و عبال ما جيت كانت عملت التمثليه هنا.
جنه بزهق ......يلا يا غلطه عمري روحي مع جوزك بطلي تناحه وهبل.
غرام وتجلس علي اقرب مقعد وتضع قدم علي لاخره وبكل غرور........لاء مش مروحه ، مش اتهذء واروح معاه ابداااً
امجد بتنهيده.....معلش علشان خاطري.!
غرام وتدعي التفكير.....امممم علشان خطرك بس يا بابا هدني اسبوعين بس ، والله ما هعمل دسكوند هه.
مازن وعرف أنها مجنونه ومش هترجع عن الي في دماغها.....خلاص بس اسسسبوعين بس!
امجد بضحك .....ربنا يكون في عونك يا مازن.
مازن بأسي علي حاله.....ربنا يخليك يا عمي.
جنه 😈.....انتي الي جبتيه لنفسك وهخليكي تروحي يا غرام بس بأردتك ، ويا انا يا انتي .
غرام بلا مبالاه.........طيب.
جنه😈.....يا انا يا انتي في البيت دا يا غرام الكلب.
مازن بتعب ......يا حماتي العزيزه ممكن الغدا اصل بموت وربنا .
جنه بحنان...... من عيوني يا جوز بنتي.
غرام بضيق وتربع يدها عند صدرها.......الي يشوفك يقول اه ابنك يختي مش جوووز بنتك .
جنه بغيظ في غرام.......اه ابني واكتر كمان لو طلب عيوني هدهاله.
امجد بضحك......طب مش قدامي طيب.
علي الغدي مازن بيبص لغرام بحنان وغرام بتبص لمامتها بضيق و جنه بتبص ليها بتحدي وأمجد يراقب جميع لاجواء 😂
بعد الغداء مازن .....يلا يا غرام روحي هاتي اياد.
غرام وبعد ما اكلت .....وانا مالي روح هاتوا انتي انا دخله اريح شويه.
جنه😈.......خشي يا روح امك علي الموعين ، هو هنا فندق اقامه هتكلي وتنامي ، لاااااء هتشتغلي في البيت وهيبقه مسؤليتك من النهارده لغايه لأسبوعين الي جيين.
أنت تقرأ
قصص كوميديه بقلمي ●... Asmaa Habib●
Mystery / Thrillerقصص كوميدي✨🙈 1- ولاد العفاريت 😜. 2- يا أنا يا أنتي 💪. ⭐ جنان ⭐ كوميدي.. اكشن... تشويق... شعبي... غموض... رومانسي.. ♥ اللهم صلي علي الحبيب محمد 🌺