اتجه الجميع الي غرام ليتفاجئون بجنه قد صدمتها سياره عندما كانت غرام تسير بسرعه علي الطريق كنت هناك سياره مسرعه في اتجاهها ولاكن جنه قامت بدفع غرام عن الطريق من أمام تلك السياره ولاكن من حسن الحظ أن السائق لم يندفع بشده وانما قام بكبح الفرامل ولاكن للاسف كانت الصدمه شديده علي جنه !قام امجد مسرعاً بحمل جنه وإدخالها إلي السياره وقامت غرام بسند رئسها علي قدمها ومازن جلس بجانب امجد في المقعد الأمامي ، واتجهوا إلي المشفي بسرعه.
قامو بنقل جنه علي السرير المتحرك وإدخالها فور وصولها غرفه العمليات.
غرام كانت في الخارج تجلس علي المقعد وجسدها يرتعش من شده الخوف ، وكان بجوارها مازن يحاول علي قدر المستطاع تهدئتها ، أما امجد فكان يسير أمام الغرفه ذهاباً وأياباً يدعوا الله أن يشفي زوجته .
خرج الطبيب فتجه الجميع إليه ..
الطبيب بحزن .......البقاء لله يا جماعه ، حاولنا علي قدر المستطاع بس...
غرام وامسكت الطبيب من معطفه بشده لم تعهدها من قبل .......بقووولك اي ادخل فوق ماما احسنلك ، والي وربنا مهرحمك ، هي لازم تسامحني انتي فاهممممم ، لازم تفووووووق.
امجد والذي لم تستطيع قدماه حمله فسقط أرضاً ليتجه مازن إليه وكانت تسيل الدموع منهما ما عدا غرام.
غرام وتقوم بزق الطبيب بشده من امام حجرت العمليات وتدخل وتقترب من والدتها بدموع تسيل بحرقه .......ماما انا اسفه بس قومي والله انا غلطانه في كل حاجه ، انتي كان معاكي حق في كل كلمه قولتيها انا الي هبله ، طب قومي زعقيلي اضربيني ، مش انا غلطه عمرك يلا بقي قومي يلاااااا ياااااماااااامااااااا بقوووولك قووومي لي كدا يا مااامااا ، علشان خاطري قومي ، انتي كنتي بتقولي اي تتعلمي الطبخ صح انت هتعلم والله ومش هسيب مازن تاني والبيت وهعمل كل الي تؤمري بييي يا مااما ،طب بصي قومي بس وانا والله هبقي احسن بنت شفتيها هااا يا ماما مش بتردي لي ! ، كدا يا ماما ماعععععماااااااااه.
وتحتضن والدتها وتميل علي السرير بأسي وحزن شديد هل هي لان تلك الفتاه التي يغضب عليها والداها ، هي ابنه عاق ، هل يجدي الندم لان ... من يغضب عليه والديه تفسد الحياه أمامه ما من لذه فيها فحضن لام وحنانها ولاب هو السند الراسخ إذا افتقت أحدهما يحدث لك خلل.
اتجه مازن إلي غرام ويحاول ابعادها عن والدتها .
امسك مازن بيدها ويقوم بأيقفها......قومي يا غرام ، لازم ندعلها بالرحمه.
همت غرام بالوقوف واحتضان مازن .....ماما مش رضي عني يا مازن ، انا تعبانه اوييي انا وهي كنا مش طيقين بعض بس عمري ما كنت اعرف انها ممكن تأثر فيا كدا انا اكتشفت انها كانت مليه عليا حياتي ، انا بغبائي بعدتها عني ، انا السبب في موتها يا مازن 😭.
أنت تقرأ
قصص كوميديه بقلمي ●... Asmaa Habib●
Tajemnica / Thrillerقصص كوميدي✨🙈 1- ولاد العفاريت 😜. 2- يا أنا يا أنتي 💪. ⭐ جنان ⭐ كوميدي.. اكشن... تشويق... شعبي... غموض... رومانسي.. ♥ اللهم صلي علي الحبيب محمد 🌺