Panggil saja aku Ikram. Sekarang umur aku 35 tahun. Isteriku Yana yang 12 tahun lebih muda dari aku. Kami dah 2 tahun berkahwin dan masih belum mempunyai anak kerana Yana belum sedia menjadi seorang ibu.
Awalnya, Yana hanya seorang perkerja aku disebuah kedai yang aku usahakan. Ketika itu dia baru habis sekolah dan sedang mencari duit tambahan untuk melanjutkan pelajaran. Pada umumnya gadis yang berumur 18 tahun mesti membuat sesiapa saja terliur terutamanya Yana yang mempunyai paras cantik dan tubuh yang montok. Berketinggian 155cm dan berat 50kg dada yang padat pinggang ramping dan pinggul yang padu. Mesti ramai ketika itu yang terangsang akan Yana.
Perwatakan Yana sangat berlainan ketika dia dikhalayak umum dan ketika di atas ranjang. Di luar bertudung ayu, di dalam nafsu serakah yang tak kenal erti puas. Bersifat dingin pada lelaki yang tidak dikenali membuat lelaki semakin geram dengan Yana.
Setelah beberapa lama aku usha akhirnya Yana berjaya aku dapatkan. Tak berselang lama sifat Yana yang sesungguhnya muncul dihadapan aku. Baru 2 hari dia menjadi kekasih aku dia dah memberi isyarat untuk aku menjamah tubuhnya.
Adegan seks kami yang pertama hanya biasa biasa saja. Seperti pansangan lain juga yang sedang memadu kasih. Walaupun Yana ketika itu masih berumur 18 tahun tapi dara Yana diragut oleh guru di sekolahnya dulu ketika Yana berumur 16 tahun lagi.
Sejak itu nafsu Yana membuak buak untuk dipuaskan. Sebelum dengan aku Yana dah diratah entah la berapa lelaki. Tak tau nak kira. Tapi bila selepas bersama aku angka lelaki yang pernah meratah tubuh mugil Yana semakin bertambah.
Guru ketika itu selalu menjamah tubuh montoknya ketika ada peluang. Dari pagi sampai petang air mani gurunya bertakung dalam pantat Yana. Malam pula guru tu henjut lagi pantat Yana sampai pantatnya becak dengan air mani.
Itu menjadikan Yana ingin dan terus ingin diratah lelaki. Bila guru pindah nafsu Yana makin menjadi jadi. Sehingga Yana sanggup merayu pada kawan kawannya untuk dipuaskan.
Sedikit bangga aku kerana Yana memberitahu bahawa konek akulah yang paling besar dan panjang. Mempunyai ukuran 2inci lebar dan panjang 8.5inci membuat pantat Yana sendat dan padat. Tapi akhirnya ada yang lebih besar dan padu merodok lubang nikmat Yana.
Semenjak berumur 16 tahun tu Yana dah pandai makan ubat cegah hamil. Sebab tu boleh puas puas memantat Yana tanpa risau.
Jadi macam mane ceritanya Yana boleh hilang dara ?
Apakah yang membuat Yana jadi hyeprsex ?
Kenapa Yana kahwin sedangkan suka dengan lelaki lain ?Nanti aku cerita ape yang Yana cerita ketika dia bersama guru tersebut.
YOU ARE READING
NAFSU SERAKAH
RomanceIkram ( 35 ) dan Yana ( 22 ) suami isteri yang hyperseks. Yana mempunyai banyak "suami" kerana Ikram suka bila isterinya dikenduri lelaki. Kehidupan seks bebas mereka terjadi sebelum kahwin lagi. Semenjak berkahwin setiap hujung minggu rumah suami i...