Aku : Bos you okey ka ?
Harvin : Ha. Okey okey...Mata Havin tak lepas memandang ke sosok yang berdiri di pintu.
Wani : Bos i nak cop.
Aku : Cop apa ? Cop celup celup ? Haha
Wani : Ish bos ni. I nak daftar anak masuk sekolah esok.
Aku : Tunggu jap eh. I tengah bincang bincang ni.
Wani : Emmm. I tunggu dalam boleh ? Panas naik moto.
Aku : Naik moto pakai macam tu. Ish ish.
Wani : Sekali sekala. Bos asyik nampak i pakai baju kurung je biar sekali sekala nampak pakai t shirt.
Aku : Yela yela. Tunggu jap.Bukan salah Havin kerana terpaku dengan kehadiran Wani. Hanya saja penampilan Wani yang mencolok mata. Berstatus isteri orang berumur 30 tahun dan mempunyai 2 orang anak dan sedang mengandung 6 bulan.
Wani datang ke pejabat aku dengan memakai t shirt labuh putih paras lutut dan berseluar leggings hitam. T shirt serta leggings yang dipakainya agak nipis kelihatan samar samar kulit Wani.
Wajahnya berseri dengan tudung sarung paras dada. Membuat mata lelaki fokus ke arah dadanya yang padat. Tanktop hitam yang dipakainya kelihatan dari luar baju menambah aura tarikan ke arah dadanya.
Disela sela perbincangan aku dan Havin. Kadang kala Havin sedikit bergurau dengan kehadiran Wani.
Havin : Ikram you kata 50 50. Kalau ini adik mau tolong saya. 70 30 pun saya okey.
Aku : Oii jangan. Bini orang tu bos.
Havin : Gurau saja bos. Haha.
Wani : Tolong ape tu bos ?
Havin : Tak ada gurau gurau saja. Pasal i tak ada bini.
Wani : Hmm. Bini tak ada Kawin selalu. Haha.Senyuman Wani membuat Havin terus memandangi Wani dari atas sampai ke bawah. Wani masuk kedalam bilik air di ruang pejabat aku dengan alasan hendak kencing.
Setelah 20 minit perbincangan kami akhirnya Havin setuju untuk membahagi keuntungan secara 50 50. Dan ketika Havin hendak pergi. Terdengar suara Wani dari bilik air.
Wani : Abang Havin tunggu jap.
Havin : Ayo. Dia panggil saya abang.
Aku : Ape lama sangat dalam bilik air tu.
Wani : Saja mengidam.
Aku : Eh. Mengidam apa duduk dalam bilik air lama lama.
Wani : Adalah. Umm. Abang Havin. Betul ke kalau i tolong u. U bagi 70 30 ?
Havin : Betul. Tadi saya tak gurau. Betul betul.
Wani : Ummm. Bos. Kalau bos dapat 70 30 bagi i bonus eh ?
Aku : Ehh. Havin gurau je tadi.
Havin : Kalau adik mau. I tak gurau. I okey je.
Wani : Umm. Wani dah lama mengidam. Tapi tak pelah. Alang alang kan.Seketika itu juga tombol pintu dibuka membuat aku dan Havin fokus ke arah tersebut.
Havin : Hayo... Adik banyak cantik.
Aku : Wani ?
Wani : Haha. Apesal tercengang tu.
Aku : Mana tak tercengang kalau Wani pakai macam tu. Tu Bos Havin tak berkedip.
Wani : Pakai ape ? I pakai t shirt dengan legging je ni. Salah ke ?Mata Havin fokus ke arah Wani. Benjolan di seluarnya sedikit terlihat.
Aku : Tak salah. Tu puting tetek nampak.
Wani : Nampak eh ?Dengan spontan Wani membuka t shirt yang dipakainya. Teteknya yang besar dan puting yang tengang menjadi santapan mata Havin dan aku. Alur pantatnya kelihatan jelas di sebalik legging.
Perut Wani makin membuat Havin semakin terangsang. Terlihat Havin bangun lalu mengusap usap perut Wani. Beberapa saat setelah itu Wani dan Havin berkecupan mesra. Tangan Havin meramas tetek Wani yang padat.
" Sluurppppp.. Mmmm... Shhh " kecupan mereka makin mesra. Tangan Wani meraba raba benjolan di seluar Havin. Punggung Wani menjadi gomolan tangan Havin. " Plaakkk " bunyi punggung Wani yang montok di tepuk.
Havin : U hisap i punya kote.
Aku : Uishh. Free show depan mata.
Wani : Bos tunggu turun eh. HahahaTanpa di suruh Wani cangkung di hadapan Havin. Seluarnya dilondehkan sampai ke bawah.
YOU ARE READING
NAFSU SERAKAH
RomanceIkram ( 35 ) dan Yana ( 22 ) suami isteri yang hyperseks. Yana mempunyai banyak "suami" kerana Ikram suka bila isterinya dikenduri lelaki. Kehidupan seks bebas mereka terjadi sebelum kahwin lagi. Semenjak berkahwin setiap hujung minggu rumah suami i...