Aku : Boss.
Havin : Ikram. Meh masuk sini. Kita tunggu kejap.Setibanya aku di taman xxxxxx. Havin telah menunggu aku dalam sebuah kereta yang bertinted sangat gelap. Selang beberapa minit aku duduk dalam kereta ada 2 orang lelaki berbadan kekar datang menghampiri kereta. Havin kata anak buahnya.
Havin : Ha tu cepat cepat !!
Kedua lelaki : Baik boss.Havin menunjuk ke arah seorang amoy muda yang tengah berjogging di kawasan taman tersebut.
Tinggi lebih kurang 150cm. Rambut perang paras bahu tetek sedang punggung padat dan ramping. Wajahnya cantik kulitnya putih. Umur dalam lingkungan 20-23 tahun. Amoy itu hanya memakai sports bra dan skirts mini yang amat pendek.
Dua orang anak buah Havin terlihat menghendap dari sebalik kereta. Sesaat amoy tersebut lalu mereka menekup mulut serta mengangkat tubuh mugil amoy tersebut kedalam kereta.
Mey : U siapaa. U nak apa... Toollll
Mulut amoy ditutup dengan selotip dan tangan serta kakinya dipegang anak buah Havin. Tanpa berlengah Havin memecut kereta meninggalkan taman tersebut.
Aku : Haiyo bos. Kita culik amoy mana ni.
Havin : U relax. Bapak dia tak berani report polis.
Aku : Kalau kene tangkap berbulu kita masuk dalam.
Havin : U jangan takut la bos. Ini Amey anak toke jerung punya.
Aku : So ?
Havin : Orang orang bapak dia yang rogol u punya perempuan.
Aku : Jadi kita nak buat ape dengan amoi ni.
Havin : Kita bawak tempat i dulu.
Mey : Eerrrrrrr.... Mmmmm.....Kini Mey telah diikat tangan dan kakinya. Disebabkan mini skirts yang dipakai nampak terang thongs sexy nipis yang dipakai Mey. Area kelengkang Mey putih dan dari thongs nipis tersebut nampak samar samar bibir tembam Mey yang berwarna sedikit pink.
45 minit perjalanan kami sampai dekat tempat Havin. Kawasan tersebut di sebuah dusun durian. Terdapat sebuah rumah 2 tingkat yang agak tersorok di dalam dusun durian tersebut.
Mey : Nooo.. nooo... Pleasee... Eerrrggghhhhhh.... Noo..
L1 : Hayoo angkat la cepat dey.
L2 : Sabarla ini selotep terbuka.
L1 : Ey adek u jeritlah kuat kuat. Tara siapa mau tolong juga.
Mey : Mmmmm.... Errmmmmmm... Emrrrrr...L2 membaringkan Mey di atas sofa. Keadaan rumah tersebut terlihat kemas dan bersih. Mey yang terikat cuba untuk bangun namum di tolak oleh L1 menyebabkan mey terlentang dan skirtnya terselak.
L2 : U pelan pelan la. Tengok itu puki dia suda mau nampak.
L1 : Sorry a adek. Sorry sorry.L1 menepuk nempuk bibir Mey yang terlihat membuat Mey semakin meronta ronta.
Havin : Boss u bawa kamera ka ?
Aku : Bawak.
Havin : Okey cun. Korang bawak ini amoy naik atas.L2 memikul Mey yang bertubuh molek di bahunya Mey masih tetap meronta ronta. L2 sambil menempuk punggung Mey. Terlihat benjolan di seluar L1 dan L2. Oleh kerana sakit perut pergi ke bilik air sebentar.
" U melawan i cincang u nanti faham " " Noooo Pleaaseeeee... Ahhhhj... Tolonggg " kedengaran suara Mey yang menjerit dan Havin yang bernada mengugut. Setelah beberapa minit suara mereka tidak kedengaran lagi.
Aku : O my god.
Havin : Apa macam. Okey ka ?
Aku : Cun habis bos.
Mey : Tolong jangan apa apakan saya... Huuuuu... Huuu...
Havin : Kalau u jerit lagi u tau nasib u.
Mey : Huuuu... Huuu...Setelah aku masuk ke bilik master di tingkat atas mata aku disajikan dengan pemandangan Mey yang diikat ala ala bondage dengan keadaan kaki yang terkangkang dalam keadaan bogel.
L2 : Banyak cantik ini adek.
L1 : Aku kalau dapat bini macam ini hari hari aku romen.
Havin : Mau ka ?
L1 : Mau la bos. Haha
Mey : Jangan. Tolong. Jangan.
Havin : Korang nantilah kemudian. Bagi bos Ikram dangan aku dulu.
L2 : Okey boss. I tunggu giliran.
Havin : Bos start dulu la. L1 u rakam a.
Mey : Jangan... Huu. Huu.... Tolonggg... Huuu...
YOU ARE READING
NAFSU SERAKAH
RomanceIkram ( 35 ) dan Yana ( 22 ) suami isteri yang hyperseks. Yana mempunyai banyak "suami" kerana Ikram suka bila isterinya dikenduri lelaki. Kehidupan seks bebas mereka terjadi sebelum kahwin lagi. Semenjak berkahwin setiap hujung minggu rumah suami i...