Dari pukul 6pagi lagi Yana dah terbangun dari tidurnya. Sunyi keadaan rumahnya ketika tiada makbapaknya. Biasanya jika makbapaknya tiada memang kebiasaan Yana berbogel didalam rumah. Nasib tiada celah untuk mengintip kalau tak dah jadi tontonan budak budak kampung kaki intai.
Paras yang cantik badan ramping tetek padat bontot yang bulat cukup sempurna untuk menjadi pemuas nafsu para lelaki.
Jam menunjukkan 7 pagi. Kedengaran suara kereta berhenti di hadapan rumah Yana. Sah itu Ahmad yang hendak menjemput Yana.
Yana mengunci pintu rumahnya. Bergerak menuju ke arah kereta yang sedang menunggunya. Kelihatan bontotnya bergegar teteknya bergoyang saat berjalan. Dengan hanya memakai t shirt putih dan seluar legging tanpa tudung nampak jelas puting tetek dan alur pantatnya yang tembam.
Ahmad : Menggoda habis Yana ni.
Yana : Biar senang cikgu nak rogol saya nanti.
Ahmad : Amboi. Dah gatal sangat ke ?
Yana : Ha ah. Pantat ni dah berdenyut nak konek cikgu.Kendaraan yang dipandu Ahmad memecut laju menuju ke rumah sewanya. Sesampainya didalam rumah. Ahmad menghidangkan sarapan untuk Yana.
Ahmad : Makan dulu. Tak pasal pasal nanti pengsan pulak.
Yana : Air ape ni cikgu. Masamnya.
Ahmad : Minum jelah. Tu vitamin baik untuk kesihatan.Selesai makan. Ahmad kelihatan masuk dalam bilik air sambil membawa tuala. Mungkin nak mandi. 5 minit kemudian Ahmad keluar dengan hanya bertuala terlihat benjolan di tualanya. Badan agak gempal, dada berbulu, perut agak boncet dan rupa yang bawah rata rata. Kalau bukan sebab konek tak mungkin Yana sanggup berhadapan dengan Ahmad.
Ahmad : Aikk. Tak bogel lagi ke ? Ke nak saya sentap baju tu ?
Yana : Ishhh. Sabarlah cikgu.Dengan perlahan Yana membuka baju dan seluarnya. Tubuhnya menjadi tatapan mata Ahmad.
Ahmad : Air vitamin tadi dah habis ?
Yana : DahMenjunjukkan botol air yang diminumnya. Kehausan membuat Yana menghabiskan air tersebut dalam sekejap.
Ahmad : Dalam air tu ada ubat perangsang macam hari tu. Habis la banjir je pantat awak nanti.
Yana : Cikgu ni. Betul betul la ?
Ahmad : Betullah. Saya siap letak 2 biji. Haritu 2 biji. Tapi saya campur alkohol tadi biar cepat reaksinya.Yana teringat haritu masa dalam makmal. Memang sah sah air tu dah campur dengan ubat. Tapi biarlah benda dah terjadi.
Selang beberapa minit. Kepala Yana mula terasa berat akibat alkohol yang diberi Ahmad. Pantatnya mula berdenyut denyut. Badan bogelnya terasa sangat sensitif putingnya mengeras air mazi mula mengalir. Yana yang dah tak dapat tahan mula menggentel puting teteknya sambil gosok gosok luarah pantatnya.
Dari tadi Ahmad menghilang entah kemana. Sedang asyik Yana melancap. Ahmad datang ke ruang tamu dengan membawa 2 kamera.
Ahmad : Dah gatal ke sayang ?
Yana bagai dipukau dengan pantas mencapai batang konek Ahmad yang separuh keras. Dengan berselera Yana menjilat konek berurat itu. Yana mencuba mengolom konek yang ngam ngam muat di mulutnya. Disedut dengan ganas konek Ahmad.
Ahmad : Emmmmm... Yana pelan sayang. Sakit sikit.
Lenguh mulut Yana. Mungkin kerana masih belum terbiasa mengolom.
Ahmad : Nonggeng cepat.
Yana menonggeng di atas sofa. Terasa nikmat bila lidah Ahmad menjilat pantatnya. Lubang bontotnya pun tak terlepas jadi sasaran lidah Ahmad.
Yana : Ooouuhhhhhhhhh... Emmmmmmmphhhhh..... Cikkggguuuuuuuu cepattttt.. pantat Yana gatallll..
Ahmad tak perduli dengan perkataan Yana. Ahmad semakin menekan nekan lidahnya ke dalam pantat dan bontot Yana.
YOU ARE READING
NAFSU SERAKAH
Storie d'amoreIkram ( 35 ) dan Yana ( 22 ) suami isteri yang hyperseks. Yana mempunyai banyak "suami" kerana Ikram suka bila isterinya dikenduri lelaki. Kehidupan seks bebas mereka terjadi sebelum kahwin lagi. Semenjak berkahwin setiap hujung minggu rumah suami i...