Dua hari Yana demam. Lemah badannya. Pantatnya masih ngilu terasa kebas kebas. Tapi dalam fikirannya masih terasa nikmat konek Ahmad yang meragut daranya. Tak sempat dia tengok konek guru practical itu. Hanya dapat rasa di dalam pantatnya saja.
" Esok petang balik sekolah saya hantar awak balik. Awak balik jalan kaki kan. "
Mesej singkat dari Ahmad.Yana yang masih agak lemah hanya mampu mengiyakan. Takut takut perkara yang tak diingini berlaku. Makbapak Yana pun hairan tak pernah anak mereka demam sebegitu lama.
Yana hanya mampu berkurung dalam bilik saja. Tak pasal nanti makbapaknya tau badan Yana penuh lovebite.
Setelah cuti sekolah 2 hari kerana demam Yana datang dengan baju sukan serta seluar sukan yang agak sendat. Memang haritu Yana tak pakai bra dan spenda sebab tau Ahmad nak sesuatu darinya.
Pakwe Yana time tu pun Yana acuh tak acuh nak layan. Sebab fikirannya yang bercelaru.
Loceng dah berbunyi. Waktu untuk balik. Dengan perlahan Yana mengorak langkah. Setibanya di gerbang pagar dia dipanggil oleh Ahmad.
Ahmad : Yana. Sini saya hantar awak.
Sambil berjalan kearah keretanya.
Kereta Ahmad jenis MPV so agak besar dan bertinted gelap.
Sebaik kereta dipandunya bergerak keluar dari kawasan sekolah hati Yana tak tenteram. Peluh mula mambasahi dahinya. Terasa sejuk badannya.
Kalau diikutkan rumah Yana hanya 5 minit jika berjalan kaki dari sekolah. Ahmad membawa keretanya ke arah perkebunan sawit yang ada kira kira 5km dari kawasan kampung agak tersorok.
Ahmad : Diam je ? Tak nak buka ke ?
Yana faham permintaan gurunya itu. Lantas Yana membuka baju serta seluarnya.
Ahmad : wahh. Tak pakai bra ye. Spenda pun sama.
Tangannya mula merayap ke payu dara Yana yang masih berbekas merah.
Bila sampai dihujung kebun kelapa sawit. Ahmad memberhentikan kereta tepat di tepi semak agak terlindung walaupun mereka ada didalam kebun sawit yang agak terbiar.
Ahmad pantas membuka seluarnya. Yana sedikit terkejut dan tak percaya. Konek gurunya itu sama besar dengan lengan adik kecilnya. Berukuran panjang lebih kurang 6inci lebar 1.2 inci rasanya. Konek hitam itu yang meragut kesuciannya.
Yana : besarnya cikgu.
Spontan reaksi yana.
Ahmad : hisap konek saya.
Yana : saya tak pernah hisap.
Ahmad : try dulu mana tau awak suka nanti.Dengan memberanikan diri Yana tunduk ke arah konek hitam berbulu itu. Yana cuba jilat kepala konek Ahmad. Terasa sedikit masin mungkin kerana air mazi Ahmad dah mula mengalir keluar.
Yana hanya berani menjilat jilat saja. Belum berani nak mengolom konek Ahmad kerana takut kena gigi. Selang beberapa minit. Ahmad menonggengkan Yana di kerusi hadapan. Masih merah bibir pantat Yana.
Dengan rakus Ahmad menjilat lubang lubang nikmat Yana. Lidah Ahmad menjilat bibir pantat dengan rakus. Air mazi Yana mula keluar akibat aksi gurunya itu. Yana sangat bergairah bila lidah gurunya bermain main dalam lubang pantatnya kadang kadang Ahmad menjilat lubang bontot Yana sambil jarinya mengentel biji kelentitnya. Membuat Yana kekejangan dengan nikmat.
Yana : oowhhhhhh yeahhhh... Cikguuuu. Sedapp nyaaa. Arggghhhhhhhh..... Yeaaaaaahhhhhhh... Sayanggggggg.....
Erangan Yana. Seketika itu juga air mazi Yana mengalir dengan laju ke mulut Ahmad.
YOU ARE READING
NAFSU SERAKAH
RomanceIkram ( 35 ) dan Yana ( 22 ) suami isteri yang hyperseks. Yana mempunyai banyak "suami" kerana Ikram suka bila isterinya dikenduri lelaki. Kehidupan seks bebas mereka terjadi sebelum kahwin lagi. Semenjak berkahwin setiap hujung minggu rumah suami i...