Goyang Maut

33.2K 187 8
                                    

Yana : Aduhh penatnya.
Ahmad : Penat ? Tapi kenapa hisap konek cikgu ?
Yana : Badan je penat. Nafsu masih haus.
Ahmad : oouuuhhhhhhhhhhhhh....

Dah beberapa jam mereka berehat. Terlihat Yana yang kurang rehat dan Ahmad yang kepenatan. Dari pagi sampai malam mereka hanya berbogel. Dah kali keberapa mereka bermadu kasih. Kalau tak romen mereka melakukan oralsex. Macam tiada hari esok untuk mengawan.

Yana : Habis lunyai pantat Yana. Dah berapa kali cikgu jolok.
Ahmad : Sama sama sedap nak macam mane.

Ahmad meraba bibir pantat Yana. Sekali lagi pantatnya berdenyut denyut minta dibelai.

Yana : Ouuhhhhhhh... Cikguuuuu...
Ahmad : Pagi petang siang malam asyik banjir je puki ni.
Yana : Gara gara cikgulah ni.

Yana duduk di riba Ahmad. Yana menolak badan Ahmad sehingga terlentang. Konek Ahmad terpacak menunjuk langit. Koneknya yang hitam kelihatan kemerahan dan agak lembik tak sekeras biasanya. Yana mencangkung di atas konek Ahmad. Konek Ahmad dihalakan ke pantatnya yang kemerahan dan sedikit bengkak akibat dihenjut seharian.

Yana : Ooouuuhhhhhhhhhhh... Fuuucccckkkkkkk... Senaknyaaaa...

Ahmad menggenggam punggungnya dengan sekuat hati. Dihentaknya punggung Yana ke arah koneknya. Terasa senak Yana akibat konek Ahmad menerobos jauh kedalam pantatnya. Ditepuk tepuk geram punggung bulat Yana dinyonyot rakus puting teteknya.

Yana mula goyangkan punggungnya atas bawah secara perlahan.

Yana : Arrgghhhhhhhhh... Sumpah sedaappppppppppp...
Ahmad : Oouuuhhhhhhhhhh... Yaannnaaaaaaaa... Pandaii kemuttt...
Yana : Fuuucckkkkkkkkkkkk... Nakkkk sampaiiiiii niii cikguuuu....

Yana menghentak hentak punggungnya dengan laju. Berdercik air pantat Yana. Tak lama badan Yana pun kekejangan. Entah kali keberapa dia orgasm hari tu.

Yana : Arrgghhhhhhhh...
Ahmad : Ketatttnyyaaaaaaaaa.. arghhhhhhh...

Terkial kial Ahmad menahan diri daripada terpancut. Badan Yana lemas di atas tubuh Ahmad. Banjir sebanjir banjirnya pantatnya kini.

Setelah beberapa minit berehat sebentar. Ahmad melentangkan tubuh Yana dan meletakkan bantal di punggungnya membuat kedua dua lubang Yana mudah untuk dijolok.

Yana : Ffuuucccckkkkkkkk cikguuuu...

Ahmad menerobos masuk dalam lubang bontotnya. Jari Ahmad mengorek ngorek pantatnya membuat Yana meraung sejadinya. Fikirannya hanya ada nikmat yang tak terkata. Peluh Ahmad menitik membasahi badan mereka berdua.

Yana : Arrggghhhhhhhhhh.. yeesssssssssss...

Ahmad mencabut koneknya dan menjolok pantat Yana secara bergantian. Melopong kedua lubang nikmat Yana. Pantatnya merah banjir dengan air mani Ahmad begitu juga analnya. Adegen henjutan begitu berlanjut sampai 40minit lamanya

Ahmad : Yaaannnaaaaaaaaaaaa...

Serentak Ahmad menekan sedalam mungkin koneknya. Berdas das air maninya ditembakkan kedalam rahim yang masih segar itu. Air mani Ahmad jelas telah berkurang kerana telah diperah dari pagi sampai malam.

Yana : Aduhh. Menggigilnya badan.
Ahmad : Ehhh. Pantat masih terkemut kemut je.
Yana : Tulah. Tak faham betul
Ahmad : Kalau ada 2 orang lagi kan senang. Boleh ganti ganti yang fuck.
Yana : Cikgu ni tak habis habis.
Ahmad : Iya lah. Berkongsi rezekikan lebih baik. Sama sama rasa. Lagipun Yana luar biasa sayanglah kalau disia siakan. Hahaha
Yana : Adejelah cikgu ni. Dah la Yana penat sangat ni.

Mereka berdua tetidur dalam keadaan bertelanjang bulat sambil berpelukan.

Yana terbangun dari tidurnya pada jam 3 pagi kerana kehausan. Setelah minum dia melihat pakwenya mesej banyak kali. Bertanya bila boleh main dengan Yana lagi. Yana seketika berasa kesal akibat pakwenya tak mampu memuaskannya tempoh hari.

Dia membalas

" Kita putus eh. Saya tak boleh teruskan hubungan dengan awak. Sorry "

Ahmad masih tertidur pulas dengan koneknya masih berjuntai. Konek Ahmad terlihat ada tompok tompok putih akibat dia tak mencuci selepas bersetubuh semalam. Nafsu Yana kembali bangkit setelah melihat konek Ahmad.

Yana menghampiri konek Ahmad dia memegang lembut dan fikirannya melayang kemana mana. Pantatnya kembali berdenyut. Terasa kebas pantatnya tapi nafsunya tak boleh dibendung lagi.

Dia menjilat kepala konek Ahmad dan sedikit melancapkan koneknya. Bila dah separa tegang Yana mengolom konek Ahmad dengan penuh selera.

Ahmad : Oouuhhhhhhhhhh... Emmmmmmm

Ahmad mengeliat kegelian. Dia membuka mata dengan layu.

Ahmad : Tak puas lagi ?
Yana : Takkkk.. nak lagi..

Yana mencangkung di konek Ahmad dan menghalakan koneknya di pantatnya. Dengan sekali henjut tersedut keseluruhan konek Ahmad.

Ahmad : Oouhhhhhhhhhh... Yanaaaa... Cikkguuuu tak laratt dahhhh.
Yana : Nakkkkk.. gatall sanggatttt dah niii...
Ahmad : Habiss nanti konek cikguuu...
Yana : Tak habisss punnn...

Yana menghentak hentak punggungnya ke arah konek Ahmad. Terasa senak tapi nikmat membuat Yana makin khayal. Pantatnya mengemut kuat membuat Ahmad tak berdaya.

15 minit berlalu Yana makin rancak bergoyang. Yana dah hilang kawalan tak mampu membendung nafsu buasnya.

Ahmad : Yaaannnnaaaaaaaa... Ngiluu konek cikguu..
Yana : Emmmpppphhhhhhh tengah sedappp niiii...
Ahmad : Ouuhhhhhhhhh..

Tak berselang lama Yana mencabut konek Ahmad dari pantatnya.

Ahmad : Dahh ehh ?
Yana : Belummmm.

Dengan pantas Yana menyumbat konek Ahmad kedalam bontotnya. Makin jadi gila Yana dengan nafsunya.

Ahmad : Fuucckkkkkkkkkkkkk... Tak tahannnnnn...
Yana : arghhhhhhhhhhh... Sayaaannngggggggggg...

Goyangan Yana makin rakus. Hentakan punggungnya makin kuat. Akhirnya Yana mengelupur kenikmatan disusul Ahmad memancut dalam bontot anak muridnya. Kering air mani Ahmad diperah Yana dari pagi.

Yana memeluk Ahmad dengan kepenatan yang amat sangat. Konek Ahmad dibiar berendam dalam bontotnya. Mereka tertidur dalam keadaan sedemikian.

Bila Yana bangun dia mendapati jam menunjukkan pukul 11 pagi. Kepenatan betul nampaknya. Ahmad masih tidur.

Satu bilik bau air mani. Yana bergegas mandi. Mencuci seluruh badannya. Diraba pantatnya yang sedikit ternganga bontotnya sedikit terbuka. Senyum sendirian Yana bila memikirkan apa yang telah dia lalui. Rasa puas ? Sudah tentu belum.

" Sayang kenapa ? Jangan break please. Saya nak awak. Saya sanggup buat ape je untuk awak. "
Mesej dari pakwenya

" Konek kau kecik. Aku tak puas. "
Balas Yana dan dia block no pakwenya.

Rasa lega Yana bila dia dah bebas dari pakwenya. Dalam fikirannya dia tak perlu layan pakwe yang cepat pancut dan konek keciknya itu dan dia boleh main dengan siapa yang dia suka.

Yana : Cikguu bangunn. Yana nak lagi......

2 hari penuh mereka mengawan semahunya sampai sampai hari Isnin Ahmad tak mampu ke sekolah akibat kepenatan. Yana pula kembali demam.

Mak Yana : Yana demam lagi ke ?
Yana : Ha ah. Masa tu Yana tolong orang buat kerja dari pagi sampai malam. Penat sangatlah mak.
Mak Yana : Kau ni kenapa senyum seorang seorang ?
Yana : Adalah mak.
Mak Yana : Buang tebiat agaknya.

....................................................

Ahmad : Yana kalau nak nanti saya set masa.
Yana : Emmm. Nantilah Yana fikir dulu.
Ahmad : Tengok video ni dulu. Nanti bagilah jawapan. Jangan lama sangat fikir tu.
Yana : Okeyy.........

Fikiran Yana bercelaru. Dia takut tapi mahu. Terasa nak tapi gementar. ditatapnya pendrive pemberian Ahmad. Segalanya mungkin berubah.

Bersambung....

NAFSU SERAKAHWhere stories live. Discover now