Jam menunjukkan 4.30 petang. Cuaca mendung menandakan nak hujan. Ahmad terlihat sibuk dengan laptopnya. Yana pula hanya berselimut di atas katil bujang Ahmad. Ahmad melarang Yana untuk berpakaian sampai esok pagi lebih tepatnya sampai Yana balik.
Dalam bilik bujang Ahmad ada komputer yang memang hidup dari tadi. Disebabkan kebosanan Yana duduk dekat meja komputer tu bermaksud untuk membuka komputer. Yana baru menggerakkan mouse terus terbuka screen komputer yang memaparkan sebuah vidoe.
Alangkah terkejutnya Yana ketika dalam video tersebut terpapar seorang perempuan yang tengah mengandung sedang dihenjut 2 lelaki india secara serentak. Yang membuat Yana terkejut ketika memerhatikan wajah perempuan itu tak lain dan tak bukan adalah Ustazah Lia yang baru berkahwin 10 bulan lepas dan tengah mengandung 6 bulan. Sedangkan 2 lelaki india itu merupakan guard bangunan yang ada dihadapan sekolah mereka.
Dengan gementar Yana menekan tombol play. Video tersebut telah dipause pada minit ke 40 sedangkan durasi video tersebut 2jam. Tarikh video tersebut adalah hari selasa lepas. Jadi baru lagi.
Ahmad : Yana nak tengok ke ? Pakai headfone tu.
Yana : Ha ye.Terkejut bukan main ketika tindakannya diketahui oleh Ahmad.
Yana memakai headfone dan terdengar suara dari adegan persetubuhan terlarang itu.
Seorang yang sedang baring dibawah Ustazah Lia badannya kelihatan agak gemuk. Sedangkan yang menghenjut dari belakang agak tegap.
Lia : Fuuuckkkkkkkk Mattttt... Seedaaapppp siall batang deorang niiii...
Ahmad : Ape Lia ? Tak sedap ?
Lia : Seeddaapppppppp..... Ooouhhhhhhhh..... Lajuuuu laggiiiiiiii.... Rodokk lubang aku niii... Ceppaaattttttttt....
Ahmad : Laki kau tak sedap ke Lia ?
Lia : Taakkkkkk... Konek dia kecikkkk... Tak macam korang punyaa... Errgghhhhhh....Ustazah Lia menghentak hentak punggungnya ke arah lelaki lelaki tersebut.
Panggil saja lelaki india yang tegap LI1 dan yang gemuk LI2
LI1 : Banyakkk sedappp perempuan nii. Bontot ketatt. Body pun banyak mantap.
LI2 : Sudah mengandung. Tapi masih puki ketat aiyoo.
Lia : Lakii aku punya batang pendek kecikkkk... Takk puassss.... Laaaajjuuuuuuuuu lagiiii pleaseeeee....Pap pap pap.. suara henjutan mereka berdua. Kelihatan perut Ustazah Lia yang sudah besar diusap oleh LI1 dari belakang. Tubuhnya yang molek nampak tak sebanding dengan lelaki india 2 orang tu. Warna kulit yang kontras juga membuat penampakan tersebut sangat terserlah bahawa Ustazah Lia sedang dihimpit 2 orang lelaki berkulit gelap.
Lia : Oouuhhhhhhhhhhhhhh sayannngggggg... Nakk sammpaiiiiiiiii.....
Seketika pantat Ustazah Lia menyemburkan air yang sangat banyak. Badannya kekejangan. Mereka mancabut konek masing masing. Melopong kedua dua lubang Ustazah Lia.
Ahmad : Lia habis lubang kau rabak.
Lia : Biarlah. Laki aku tak pandai jaga bini. Tak puaskan bini.Ahmad zoom betul betul dekat lubang Ustazah Lia yang melopong. Merah merah kedua dua lubang Ustazah Lia.
Lia : Cepatlah jolok lagi. Puki dengan jubur aku dah gatal nii.
LI1 : U mau apa ? Kiteorang tak faham.
LI2 : Adik mau butuh india ka ?
Lia : Yeee. Lia nak butuh indiaaa. Nakkk. Liaaa gatallll dah niiii. Joommmmm...
Ahmad : Jalang betul Ustazah seorang ni. Hahaha.
Lia : Aku betina jalang korangggg... Cepat rodok aku puas puasss.. cepaattttt.Ahmad berbaring atas katil. Dengan pantas Ustazah Lia duduk di konek Ahmad.
Lia : Ouhhhhhhh... Fuccckkkkkkkk..... Nakkk lagiii weyyyy.... Cepatttt sumbat jubur akuuu....
LI1 lantas menujah sedalam mungkin dalam bontot Ustazah Lia. Ternganga mulut Ustazah Lia. LI2 bertindak menyumbat mulut Ustazah Lia dengan koneknya yang tak bersunat. Berselera Ustazah mengolom konek lelaki india gemok itu.
YOU ARE READING
NAFSU SERAKAH
RomanceIkram ( 35 ) dan Yana ( 22 ) suami isteri yang hyperseks. Yana mempunyai banyak "suami" kerana Ikram suka bila isterinya dikenduri lelaki. Kehidupan seks bebas mereka terjadi sebelum kahwin lagi. Semenjak berkahwin setiap hujung minggu rumah suami i...