1.0:Telefon Numarası.

292 38 19
                                    

"Şimdi sen baya baya çocuğun telefon numarasını aldın, öyle mi?"

"Ne abarttınız ya."

Chifuyu, kızarmış erişte çocuğun numarasını aldığını söyler söylemez kapısı çalmış, içeri inui ve diğerleri girmişti. Takemichi ev arkadaşı olduğu için o gelmemiş ama saniyesinde bütün grup toplanmıştı.

"Fuyu ne abartması. Sen birinin numarasını aldın. Animeler gerçek olana kadar sap kalma düşüncesindeki sen yaptın bunu ya."

Senju yayıldığı koltukta dikleşip heyecanlı heyecanlı anlatıyordu.

"Senju aşk sakin ol."

Hina'nın konumu ile sakinleşmeye çabalamıştı. Takemichi ise konuşmuyor uykusunu açmaya çalışıyordu.

"Eeee çocuk diğerleri gibi öküz müydü?"

Senju Takemichi'nin sorusu ile kahkaha atmış ve Takemichi'den bir yastık yiyerek koltuktan düşmüştü.

"LAN!"

"Götüm acıdı."

"Beter ol. Gelmiş bir de gülüyor. Sana dedi sanki çıkar göster diye."

"Hayır ya. Öküz falan değildi, oldukça nazikti hatta."

İnui ve diğerleri şaşkınlıkla Chifuyu'ya bakınca Chifuyu yanlış bir şey diyip demediğini tartmıştı.

"Kazutora ve Mitsuya dışında orada insancıl olan var mıymış yani?"

İnui'nin sorusunu diğerleri de kafalarını sallayarak onaylayınca hepsinin aklındaki sorunun bu olduğu anlaşılmıştı.

"Varmış demek ki."

Senju aklına gelen şeyle sinsice gülümseyip sorusunu sormuştu.

"Eee ne zaman enişte demeye başıyoruz?"

Chifuyu ise Senju'nun sorusunu görmezden gelip Hina'nın sorusunu cevaplamıştı.

"Sende telefon numarası yok muydu ki?"

"Ya ben bu mala çok sinirlenmiştim. Ondan konuşmaları silmiştim. Numarayı bulamayınca istedim."

"Neler yaptınız?"

"Kahve aldık,çizgi roman kafe de manga okuduk. Anime konuştuk, sonra kızarmış erişte aldık, yedik falan öyleydi."

Takemichi dahil olmuştu konuşmaya.

"Beyefendiyi eve bıraktı bir de sayın kızarmış erişte manyağı."

"OHA NE!"

Chifuyu, kendisi konuyu kapatmaya çalıştıkça daha çok konuyu açan Takemichi'ye dönmüştü.

"Bunlar gitsin görücem ben seni aşkım."

"Aww bende seni seviyorum Fuyu ama konumuz bu değil."

Diğerleri soru yöneltirken Chifuyu'nun telefonu çalmıştı.

"Efendim Baji?"

'Baji' lafını duyunca diğerleri susmuş, Hina da Senju'nun ağzını kapatmıştı. Ne olur ne olmaz diye.

"Ah evet evet, müsaitim."

"Buluşalım mı? Hm... Tamam."

"Çıkıyorum ben birazdan. O kafede görüşürüz."

Telefonu kapatıp odasına koşar adımlarla gitmişti.

"Görüşürüz muşmulalar."

Yb atıyım,denemeye kaçayım.

Neyse inş güzel olmuştur,biraz boka benzedi ama neyse.

「Kızarmış Erişte」∥BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin