0.4:Toplanma.

407 43 25
                                    

"Bir susun amınıza ya!"

Baji sinirle bir türlü susmayan Mikey'e bağırınca susmasını beklemiş ama tam tersi olmuştu.

"Baji... Bu gerçeği artık öğrenmelisin canım arkadaşım. Amımız yok!"

Hanemiya ise kaostan besleniyormuşçasına oturmuş elinde nereden bulduğu belli olmayan kraker ile bağrışmaları izliyordu.

Mitsuya en sonunda bu bağırıştan rahatsız olmuş olacak ki boğazını temizledi. Bu ses üzerine diğerleri de susmuş, asıl konuya dönmüşlerdi.

Kazutora rahatının bozulması ile göz devirmiş, telefonunu çıkarmıştı. Aradığı numarayı bulup gülümsemiş, telefonu kulağına götürmüştü. Diğerleri konuşmaları duyamayacakları için biraz homurdansalar da Kazutora'nın pek umrunda olmamıştı.

"Takemichi! Günaydın."

"Hm? Ah şey hani geçen Chifuyu'ya biri yazmıştı ya."

"Evet evet o! Söylenip durdu ya hatta, heh o bizimkilerden biriymiş."

"Biliyorum bende bana acıyorum."

"Bu mal işte Fuyu'dan özür dilemek istiyormuş. Diğerleri de sizi merak etmiş, müsaitseniz bizim buralarda kafe var ya. Hayır kafe de buluşmayacağız bir dinle. Kafenin yakının da bir park gibi bir yer var oraya gelseniz."

"Teşekkürler. Hadi konuş sen sonra bana dönersin. Bay baaay~"

  Telefonu kapatıp diğerlerine dönmüştü.

"Hanagaki ile konuştum. Müsaitmiş diğerleri de müsaitse gelecekler."

Konu Manjiro'nun ilgisini çekmiş olacak ki soru sorup duruyordu.

"Kaç kişiler ki?"

Baji de hak vermişti. Konu ikisinin de ilgisini çekmiş olmalıydı, birbirlerine hak verdikleri anlar bir elin parmak sayısını geçmezdi çünkü.

"Çete gibi bir şeyler mi?"

Kawatalar da olaya dahil olmuştu.

"Bir durun ya!"

Soru sormaya devam edeceklerken Kazutora diğerlerini susturmuştu.

"Soru soruyorsanız cevabını bekleyin."

"Ayrıca çete gibi bir şey değiller. Bizim gibi bir grupları var ama bizim kadar fazla değiller. Takemichi, İnui ve Chifuyu. Üç kişiler. Arada ben ve Mitsuya da dahil oluyoruz."

"Eee peki ben kime yazdım?"

"Anana Kei, anana yazdın."

"Anancılık yapma Tora! İnsan gibi soru sorduk."

"Fuyu."

"Ha?"

"Chifuyu'ya yazdın aptal herif. Telefon konuşmasını hiç mi dinlemedin."

"Neden dinlemeliydim ki?"

Ağzına kraker atıp Baji'nin sorusunu görmezden gelmişti. Gözleri ile etrafı tarayıp neden burada olduğunu sorguluyordu ki Mitsuya'nın da bundan pek farkı yoktu. Şu grupta adam akıllı bir Tora, Draken ve Mitsuya vardı.

Takemichi'lerden mesaj alınca gruba girmiş diğer malları yok saymıştı. Buluşma işini konuştuklarını görünce daha da dikkat kesilmişti. 

Güzel olmuştur umarım ya. Kurgu boka dönmez inşallah.

「Kızarmış Erişte」∥BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin