2.0:Arkadaşlığın sonu,ilişkinin başlangıcı.

119 13 6
                                    

TW:cringe uyarisi, final.

Chifuyu'dan:

"Baji-san!"

Çıkış kapısında beni bekleyen Baji'ye seslendim. Beni görünce gülümsemişti.

"Merhaba."

"Sana da merhaba Baji. Ee gidelim mi?"

Bu sorumla Baji duraklamıştı. Tek kaşımı kaldırdım. Gene ne bok yemişti?

"Şey... Eve gitmeden önce araba hurdalığına gidelim mi?"

Aww... Utanmış bir Baji görmek çok kolay değil, gülümsedim.

"Pekala ama önce marketten kızarmış erişte alalım. Açım."

"Pekala pekala."

Yanımızdaki markete uğradık. Bir paket kızarmış erişte ve iki kutu kola aldık. -Sponsorluk almadım.- Elimdeki poşeti sallaya sallaya Baji'ye manga anlatıyordum.

"Sonra işte bizim çocuk anladı semeden hoşlandığını. Seme de vazgeçti başka okula gitmekten, uke çok zırlayınca dayanamadı. Ama Baji uke çok sevimli bak anlatamam."

"Abartma Fuyu."

"Ne abartması aaaa, yalan mı söyleyeceğim.Zurba."

"Fuyu çok sallıyorsun içecekler üstümüze dökülecek."

"Baji hurdalığa geldik bile şimdi mi uyarır insan."

Baji cevap vermek yerine kapıyı açtı. Bana baktı.

"Gelsene ne bakıyon."

"İki bakalım dedik öküz."

İçeri girdim. Rastgele bir arabanın üstüne, Baji'nin yanına oturdum. Baji bana döndü.

"Eee benzin falan getirmedin neyle yakacağız?"

"Araba yapmayacağız."

"Hadi canım."

Baji derin bir nefes aldı. Tam iyi olup olmadığını soracakken konuşmaya başladı.

"Konuşacağım ama ben konuşmamı bitirene kadar konuşma, tamam mı?"

Tamam anlamında kafamı salladım.

"Biliyorum bok gibi tanışmamız oldu.vEvet çok kabaydım tam bir öküzdüm, sen de çok nazik değildin orası ayrı. Neyse uzun zamandır birbirimizi tanıyoruz. Yeri geldi güldük yeri geldi sinirlendim ve yeri geldi milleti dövdük. Daima yanındaydım, destek oldum. Destek oldun ve ben fark ettim. Seni arkadaşım olarak görmüyorum."

Sustu. Sustum. Benimle artık konuşmak istemiyor muydu? Bundan dolayı mı çağırmıştı beni,  itiraz etmek istedim. Konuşmaya çalıştım, bana attığı bakış sesimi kesti. Dolan gözlerimi kırpıştırdım. Baji tekrar bir nefes aldı, dudaklarını ıslattı.

"Benden soğur musun bilmiyorum. Chifuyu seni seviyorum, seninle el ele tutuşmak, seni öpmek istiyorum. Iste bunu biliyorum, acaba... Acaba benimle çıkar mısın?"

Bir an çığlık attım .İzlerken linçlediğim aşk sahnelerinde neden çığlık attıklarını şimdi anlamıştım. Hiç beklemiyorsun amına.

Çığlığımla Baji de durdu. E haklı çocuk ne yapıyorum.

"Ben..."

Titreyen sesimi öksürerek düzelttim. Ne duysallaştım be. Inui koko'nun çıkma teklifini kabul ederken sesi titredi diye üç gün dalga geçmiştim. Yüce Tanrım ne yapıyorsun.

"Seninle çıkarım Baji."

Baji bir an bana baktı. Sevimli öküzüm ya gözleri dolmuş.

"Harbi mi?"

"Harbi."

"Valla de."

Kahkaha attım.

"Valla Baji valla."

Dudağına bir öpücük kondurdum. Bakmayın atılgan olduğuma he. Kalbim götümde atıyordu.

"Chifuyu kızarmış erişteyi bölelim mi?"

"Bölelim."

.........

ALLAHIM SONUNDA BITIRDIM. Su kitap ne cekti be.Simdi bölümlere bakiyorumda ne cringe aq. Hangi kafa ile yazmisim ben bunu. Ohm neyse.

Her ne kadar cringe olsa da 1 sene boyunca suren bu yolculugun sonuna geldik.- sonunda- buraya kadar okudugunuz icin tesekkurler. Baska bir kitapta umarim gorusuruz.

Sayonara<3


「Kızarmış Erişte」∥BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin