1.7:Tansiyonu Düşen İnui.

221 29 63
                                    

Chifuyu

Sabah bir yandan kırılacak derecede vurulan kapıya gidiyor, bir yandansa Takemichi ile konuşuyordum.

"Ya bir şey olmadı diyorum aramızda."

Takemichi bir şeyler demişti ama anlamamıştım. Zaten yeni kalktığımız için uyku sersemiydim.

"İnui?"

"Chifuyu. Aşırı sinirliyim, patlayabilirim her an. Ondan az laf canım, hadi."

"Chifuyuuu! Kimmiş?"

Takemichi kafasını omzuma koyup gelen İnui'ye gülümsedi.

"Kon'nichiwa İnui!"

Bir süre sonra Takemichi beni de çekerek yana kaydı. İnui oluşan boşluktan içeri girdi.

"İnui aç mısın?"

"Hayır."

"Gelmeden haber verseydin bari."

"Telefonum kapalı."

Ben ve Takemichi, İnui'ye sorular sormakla meşguldük. İnui ise koltukta bağdaş kurmuştu.

"Koko aptalı saolsun. Telefonumu kapatmak zorunda kaldım en sonunda."

Takemichi'ye baktığımda o da bana baktı. Büyük ihtimalle o da anlamamıştı.

"Eh?"

İnui aptallığımıza göz devirirken cümleleri aklında toparlıyordu.

"Bir geri zekalı numaramı Koko'ya vermiş."

Sıkıntı ile nefes alıp arkasına yaslandı.

"Dün akşamdan beri onunla uğraşıyorum. Adamı engelliyorum başka hattan yazıyor amına ya. En sonunda dayanamadım telefonu kapattım."

Takemichi oldukça şaşkındı.

"Kim vermiş olabilir ki?"

İnui ise mırıldandı.

"Bilmiyorum. Niye sakince yaşamaya çalışırken bir boklara bulaşıyorum ki?"

Ben gözümü ovalarken bu sefer bana döndü. Ben ne yaptım amına koyayım ya.

"Ee senle Baji ne yaptınız?"

Ha. Doğru, ben anlatmadım bu mallara. Kapı gene çalınca bu sefer Takemichi'ye baktım.

"Sen baksana."

"Hm hm."

"İNUİ TANRI SİKSİN SENİ."

"Senju sakin ol."

İçeri koşarak gelen Hina, Senju ve Takemichi üçlüsüne baktım. Neredeyse takım tamamdı.

"Gene ne yaptım be manyak karı?"

"Koko beni aradı."

"SENİ DE Mİ?"

"'De mi?'"

「Kızarmış Erişte」∥BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin