Baji:
Telaştan titreyen elime baktım. Diğerleri etrafıma toplanmışlardı. Sırtıma vurulması ile arkamı döndüm.
"Hadi oğlum be ara çocuğu da buluşun."
"Demesi kolay lan."
Telefona bir daha bakıp bu sefer Mitsuya'ya döndüm.
"Abi ben vazgeçtim."
Mikey araya atladı her zamanki gibi.
"Olur mu öyle şey be. Delikanlı adamsın kendine gel."
Draken büyük ihtimalle baktı olmayacak soğuk su verdi. Tam içerken kapı kırılır gibi açılmıştı.
"Ne oldu ne oldu? Aradı mı bu rapunzel kılıklı herif?"
Gözü olmayan mala baktım bende.
"Lan sen ve Angry nöbetçi değil mi amına ya. Bu ne sizde koca karılara döndünüz iyice."
"Sende liseli kızlara döndün be Rapunzel."
Kazutora ise oldukça keyifliydi. Sinir bozucu puşt.
"Baji hadi ama. Bulmuşuz boş ders ara işte. Uzatmanın ne alemi var?"
"Mitsuya haklı."
Bense tekrardan diyeceklerimi tekrar ediyordum.
"Bakın şimdi, arayacağım. Yarın okul çıkışı müsaitse beraber gidelim mi diye soracağım."
"Evet amına koduğum evet hadi uzatma da ara artık."
Bakın bu sefer cidden arayacaktım. Güzel gazlamışlardı, Senju daldı.
"Lan lan! Koşun kavga var. Müdür yardımcısı ile bir veli kavga ediyor."
Anlık kaos açlığı mı yoksa olay sevdası mı bilinmez. Hepimiz müdürlüğün oraya gittik. Gittik gitmesine de bu sefer kapıdaki hocalar tarafından sınıflara geri gönderildik. Üstüne boş derse rağmen sınıftakiler ile beraber sınıfa geri döndük.
Kawatalar ve Senju geri nöbet yerine gitti, çıkışta sorar öğrenirdik zaten olayı ondan bizimkiler pek de meraktan kudurmuyorlardı. Ta ki yemek tenefüsünde kantin sırasında hayat vermemize çok az kala.Tabi bugün ki kurbanımız olan ben neredeyse herkesin siparişleri ile kantine girmiş, siktiğimin sırasında yaşam mücadelesi vermiştim. Yemekleri yedikten sonra polis gelmiş ve müdürü,veliyi bir de müdür yardımcısını götürmüştü.
Çıkışta en sonunda fırsatını bulmuştum.
"Arıyorum. Bakın sesinizi çıkarırsanız ölene kadar götten nefes almak zorunda kalırsınız."
"Tamam be,ara artık."
Elim sonunda arama tuşuna gitmiş,alo sesini duyunca nefes vermiştim.
"Alo Chifuyu."
"Sana da merhaba, ben şey soracaktım. Yarın müsait misin?"
"Yok,yok bir sorun yok. Yarın müsaitsen beraber eve gidelim mi diyecektim.Bizim yarın son iki ders boş ondan erken çıkacağım da."
"Pekala pekala ben seni almaya gelirim."
"Görüşürüz."
Telefonu kapar kapatmaz bağrışmaya başladık.
"Yaptım lan!"
Ç.N:
Sey selam. Hala okuyan olur mu bilmem ama yasiyorum.
Saka bir yana tokyo revengers bitti ama bu kitap hala bitmedi. Kitabin hala bitmedigi aklima gelince yazayim dedim,bok gibi olmus olabilir cok da sey etmeyin ondan.
Yakinda bir iki bolume final yaparim buyuk ihtimalle.
Gorusmek uzere,sayanora~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「Kızarmış Erişte」∥Bajifuyu
Genç Kurgu-Tora kizarmis eriste sozun vardi ya amina +Birincisi Tora kim hicbir fikrim yok. İkincisi amim falan da yok. {Çoğunlukla text.} [Baji Keisuke × Matsuno Chifuyu] ithaf:@uzaydaki_1readerUwU [140422-160423]