"Aralarında kız var mı?"
"Evet! Evet!"
Kazutora mükemmel 'yavşak' gruba dönüp gözlerini devirmişti.
"Üçü de erkek. Ultra zekalılar(!)."
Mitsuya umursamasa da sayın yavşak Baji'nin suratı düşmüştü. Ne beklemişti ki?
"Kazu-chan!"
Neşeli bir ses ortama hakim olurken Kazutora gülümsemişti.
"Michi!"
Kazutora'nın seslenmesi sonucu bütün gözler üçlü gruba dönmüştü. En ortada sarı saçlı, mavi gözlü, gülümseyen bir çocuk vardı. Solunda ve sağındaki kişiye kıyasla daha kısaydı. Sol tarafta aynı ortadaki çocuk gibi sarı saçlı - ancak ortadaki çocuktan daha açık bir tonda - , mavi gözlere sahipti. Üçlü gruptaki en uzun kişi oydu. Gözünün orada bir yanık izi yada doğum izi vardı. Ortadaki çocuğun koluna iki eliyle sarılmıştı. En sağda ise kazınmış saçları ile sarı saçlı, yeşil gözlü bir çocuk vardı. Kulağında bir küpe, kediye benzeyen bir suratı vardı.
"Hoşgeldiniz."
Mitsuya da gelen üçlüye gülümseyerek selam vermişti. Hakkai biraz kıskanmış ama pek belli etmemişti. Yani o öyle sanıyordu, neyse o zannede dursun biz diğerlerine geri dönelim.
"Sonunda vardınız."
Kazutora'nın konuşması bitince en sağdaki çocuk konuşmuştu.
"Hadi ama Kazu, anime izlemeyi bırakıp geldiğime şükretmelisiniz."
Bunun üzerine orta ve soldaki çocuk gülmüştü.
"Fuyu beyi ikna etmek fazlaca zordu."
Sol taraftaki çocuk da sonunda konuşmuştu. Mikey kolu ile az kalsın soldaki çocuğun üstüne atlayacak Hajime Koko'yu tutuyordu. Kolayını bulsa çocuğa sarılacak gibiydi.
'Fuyu' dedikleri sağdaki çocuk göz devirmiş, tekrar konuşmuştu.
"Michi ile anime saattimdi ama. Ayrıca sınavlara çalışmaktan zaten vakit bulamıyoruz. Hem dışarı çıkmayı sende sevmiyorsun İnui. Azıcık hak ver bana."
"İyi iyi."
Kazutora üçüne tekrar gülümseyerek diğerlerini tanıtmaya başladı.
"Pekala pekala."
"Bu sarı saçlı, minik olan Manjiro, biz Mikey diyoruz. Bu sarı saçlı uzun olan Draken. Siyah saçlı, zengin gibi duran Koko. Bu zaten Mitsuya, bir zahmet bilin. Mitsuya'nın yanındaki lacivert saçlı olan kişi Hakkai. Pembe ve uzun saçlı varlık Sanzu. Maske takıyor falan. Şu gülen ve sinirli olanlar Kawata ikizler. Gülen smiley, sinirli olan angry."
"Ne kadar yaratıcılar."
Chifuyu mırıldanmasına rağmen Takemichi onu dürtmüştü.
"Ben mükemmel insan,yakışıklı-"
"Ve muz saçlı."
"Ya Fuyu!"
"Neyse beni biliyonuz zaten. Şu uzun siyah saçlı da Baji."
Takemichi Kazutora'nın devam etmesine izin vermeden şaşkınlıkla lafa atılmıştı.
"Sen Fuyu'ya gece 2 de kızarmış erişte sözün vardı yazan manyak değil misin?"
Baji hakarete uğramış gibi şokla bakmıştı.
"Manyak? Benim tek suçum kızarmış erişte istemekti."
Chifuyu tıslarcasına konuşmuştu.
"Götüne soktuğumda göstereceğim kızarmış erişteyi."
Selam selam! Büyük ihtimal bölümü atacağım zaman ölü gibi olacağım.
Denemeden çıkıp yayınların yarin-
Chapter 250 geliyor bugün! Senju aşk için korkuyorum, umarım iyidir.
Neyse hadi kaçayım ben by by. <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「Kızarmış Erişte」∥Bajifuyu
Novela Juvenil-Tora kizarmis eriste sozun vardi ya amina +Birincisi Tora kim hicbir fikrim yok. İkincisi amim falan da yok. {Çoğunlukla text.} [Baji Keisuke × Matsuno Chifuyu] ithaf:@uzaydaki_1readerUwU [140422-160423]