"Hello nak Tanya boss you Ada tak dekat office?"tanya seorang perempuan.
"Tuan Ryan dia masuk office lambat sikit erm cik ni siapa ye ?" tanya pekerja disitu.
"Nama I Tiara Wardina but just call me Tiara "jawab Tiara.
"ouh cik Tiara kalau nak jumpa tuan Ryan kena tunggu dululah sebab dia masuk lambat harini " ujar pekerja itu.
"takpe I boleh tunggu dia mana bilik dia? " tanya Tiara.
"dekat belah kanan tu " pekerja itu menunjukkan bilik Ryan .
" okay terima kasih "ucap Tiara lalu terus menuju ke bilik Ryan. Setelah beberapa jam Tiara menunggu Ryan akhirnya Ryan sampai ke pejabatnya.
"Tuan Ryan tadi Ada orang nak jumpa tuan Ryan " ujar pekerja itu atau lebih dikenali sebagai Fatin .
"Siapa orang tu dia lelaki atau perempuan ?" tanya Ryan.
"Perempuan.Tak silap dia bagitahu tadi nama dia Tiara " jawab Fatin.
"Tiara, takkanlah Dia kot tapi bukan ke dia dekat Paris"gumam Ryan.
"Erm mana dia eh?"tanya Ryan.
"Dia Ada dekat bilik tuan Ryan sekarang ni "Kata Fatin.
"baiklah terima kasih Fatin " ucap Ryan lalu menuju ke biliknya. Setibanya dibilik Ryan dia membiak pintu. Alangkah terkejutnya apabila melihat bekas kekasihnya iaitu Tiara Wardina berada disitu .
"Ryan sayang lambatnya you masuk office penat tau I tunggu "rengek Tiara
"Kau buat apa hah dekat sini " tanya Ryan dingin .
"I nak jumpa you lah sayang. You tak Rindu I ke Ryan you know what I Rindu sangat sangat dekat you " ujar Tiara lalu memeluk Ryan.
"APA NI TIARA LEPASLAH " tengking Ryan lalu menolak Tiara daripada memeluknya .
"Ryan you ni kenapa takkan sikit pun you takde rasa rindu dekat i " ujar Tiara. Ryan hanya tersenyum sinis.
"What?rindu?eh sikit pun aku tak Rindu lah dengan perempuan tak cukup satu macam kau Ni " ujar Ryan.
"Ryan I minta maaf pasal hal dulu tu tak sepatutnya I buat you macam Tu please maafkan I .I sayangkan you lagi Ryan " ujar Tiara.
"Stop lah Tiara move on lah aku dah tak sayangkan kau and for your information aku dah kahwin So please stop ganggu aku "ujar Ryan dingin.
"WHAT..... SAPE BETINA YANG DAH AMIK HAK I NI " jerit Tiara .
"Kau jangan nak panggil isteri aku tu Betina eh dia ada nama dahlah Tiara blah ah semak kau tau tak " ujar Ryan.
"Ok fine tapi you ingat eh kalau I tak dapat you takde Siapa boleh dapat you jugak " ujar Tiara lalu keluar dari bilik Ryan.
"Erhhh kenapa kau kena datang sekarang juga Tiara"gumam Ryan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
MRS.RYAN MELVIN
Romance{ TENGKU RYAN MELVIN X HAWA DIANDRA } ~touch my wife and you will meet my devil~ Dia seorang yang dingin Dia seorang yang sentiasa berwajah beku Dia seorang yang kejam Dia jejaka yang digilai ramai wanita Dia TENGKU RYAN MELVIN. Sebut sahaja nama i...