***
Hayatımın her dönemini ben hariç herkes yönetmişti. Ben onların sadece kuklasıydım. Onlar ne derse hep o olurdu. Onlar ne yap derse hep onu yapardım. Çünkü mecburdum, onlara sadece tek bir nedenden dolayı muhtaçtım. Benim esaretim onların her istediğini yapması demekti.
Ben her zaman onlar tarafından aşağılanan ama kraliyet ailelerinin sümüklü çocuklarının önünde bile sırf yanlış izlenim yaratmamak için yalandan sevgi gösterilerine maruz kalan kişiydim. Bazen düşünüyorum acaba en son ne zaman beni gerçek anlamda sevdiler diye sonra aklıma hiçbir zaman öyle bir şeyin olmadığını ve hiçbir zamanda olmayacağını söyleyen gözleri geliyor. Gözleri resmen bana her seferinde benim dediğimi yapmak zorundasın diye bağırıyordu.
Hayatımda çok kez yaralandım gerek ruhsal gerekse fiziksel ama bu yaralanmalar kesinlikle dış görünüşüme zarar verecek şekilde olmuyordu. Her seferinde beni aç bırakarak kilo almamı engelliyordu yeterince beslenmeme asla izin verilmiyordu. Her zaman o daracık ince belli elbiselere sığmam için baskı yapılıyordu. Şu ana kadar kendimi öldürmek için yaptığım son denememde bileklerimi kesmiştim. Lakin beni kısa sürede iyileştirmeyi başarmıştı ve daha bileğimdeki kesik kapanmadan oraya zorla ve sürekli bileklik bağlıyordu sırf intihar etmeye çalıştığım anlaşılmasın sırf benim bu kadar aciz olduğumdan kimsenin haberi olmasın diye. Kestiğim bileğime dikiş yapılırken canım o kadar çok acımıştı ki.
Daha iyileşmeyen kesiklerim çok fazla kanamıştı ve daha sonrada başım döndüğü için merdivenlerden düşmüştüm tabi bu durumda da onların yarattığı "mükemmel" fiziğimde bazı morluklar oluşmuştu.
Eminim ki bu morlukları uzun ve vücudumu saran elbiselerle peşinde koşturduğu hizmetçilerine emir vererek kapattırırdı.
Sonuçta ben kimdim ki onun ne derse yapmasına zorunlu olan bir "insandım." Tabi eğer hayvandan farkım varsa. Bana bunları yapan, yaşatan ve ben bunları yaparken susup görmezden gelen herkesten intikamımı alacaktım.
Çünkü ben hiç ama hiç tanımadığım babamın biricik kızı Eula Heaven'dım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllü Kalpler Krallığı
FantasíaYalanların ortasında kızı tek başına bırakmışlardı. Annesi gerçek annesi değildi. Sevdiği kişi üvey annesiyle işbirliği yapıyor ve ona yalan söyleyerek istediklerini elde ediyorlardı. Eula saraydan kaçarken Aaron'la tanışmıştı. İşte o an hayatında k...