Havada uçuşan insanlar, bardaklar, alkol şişeleri, tabaklar ve daha bir sürü şey...
Hep beraber kaynaşıp eğlenirken bu hale nasıl mı geldik?1 saat önce
Elimde ikinci kadehim ile etrafı izliyordum. Beakhyun elinde 4. Bira şişesi ile sahnenin ortasında dans ediyordu. İçkiye ciddi anlamda dayanıklıydı. O kadar içtiği şeyin üzerine 4 şişe bira içmesine rağmen hala sadece çakır keyifti.
Herkes çıldırmış gibi dans ediyor birbirleri ile kaynaşıyordu. Bu kaynaşma mecaz anlamda değildi gerçek anlamda kaynaşıyorlardı. Çünkü her köşe başında birbiri ile nerdeyse iç içe geçerek öpüşen çiftler vardı. Buna Yoongi hyung'lar da dahildi. Parti başladığından beri çoğu gözün üzerimde olduğunu hissediyordum. Büyük bir ihtimalle yanlız olduğum bir anda hemen gelip, bir gece için teklifte bulunacaklardı ya da kendilerince eğlendiklerini düşünüp bana sürtük muamelesi yapacaklardı.
"Bak bak senin şu arkadaşın kapmış çıtırın tekini." Yanımdaki leş gibi alkol kokan Hoseok hyung'un gösterdiği kısma baktığımda, Beak etkilendiği alfa ile dans ediyordu. "Oha hyung hyung bu Beak'in etkilendiği alfa. Hemen fotoğraflarını çekelim." Ben hemen telefonumu alıp fotoğraflarını çekmeye başladım. Hoseok hyung ise telefon sandığı tahta parçasını almış 'klick klick' diyerek fotoğraf çekiyordu.
Bu hâline gülüp bu defa onu videoya almaya başladım. "Hyung yeter artık içme." Videoyu sonlandırırken konuşmuştum."Evet, evet. Yeter içtik kalk dans edecez. Geldiğimizden beri oturuyoruz. Zaten wolf bakışlarında life bulduğumda yok ortalıkta." Sarhoş olduğu için peltek ve ağzında yuvarladığı cümleler ile güldüm. Daha itiraz edemeden ellimden tutup pistin ortasına götürdü.
Beakhyun bizi görünce alfayı siktir edip yanımıza geldi. Ayıldığında kendine bir sürü küfür edeceğine emindim. İkisi sarhoş olduğu için saçma sapan hareketler ile dans ediyor bende gülmekten vakit bulabildiğim kadarıyla onlara eşlik edip dans ediyordum.
Yarım saat'e yakındır dans ediyorduk. Yorulmuyorduk aksine daha bi enerji ile doluyorduk. Jungkook tamı tamına 2 saatir barın köşesinde oturmuş içkisini içerken bizi izliyordu. Dans etmek için ya da yavşama amacıyla kim yaklaştıysa cevap bile verme gereği duymamıştı.
Çalan şarkı ile Beakhyun ile birbirimize baktık. İkimizde bu şarkıda dans etmeyi çok seviyorduk. Hatta küçükken yaptığımız eğlenceli mini bir koreografimiz bile vardı. Biz dans ettmeye başlayınca kısa süre içinde Hoseok hyung'ta bize uyum sağladı. Dans etme konusunda çok iyiydi. Dans ettiğimiz bu yarım saate dans yeteneklerine hayran olmuştum. Her seyi kısa bir sürede kavrayıp uyum sağlıyordu. Şarkının nakarat kısmında yavaş yavaş belimi bükerek kıvırmaya başladığımda belimde hissetiğim eller ile gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Tanımadığım feromon kokusu ve arkadan kalçama yaslanan erkeklik ile git gide midem bulanmaya başlamıştı. Elleri olduğu yeri okşuyordu. Ellerimi ellerinin üzerine atarak uzaklaştırmaya çalıştım ancak işe yaramıyordu. Hemen karşımda duran Jungkook kaşlarını çatmıştı ellindeki bardağı burdan bile belli olacak şekilde sıkıyordu. Şuan içimden beni kurtarması için yalvarıyordum. Ama büyük bir ihtimalle bir şey yapmayacaktı çünkü bu alfa onların sürüsündendi. Yoongi hyung'larda beni fark edemezdi çünkü 10 dakika önce okula girmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DØNT BLAME ME
Random"Ben bilmiyorum." "Neyi?" "Sevmeyi. Ben seni nasıl seveceğimi bilmiyorum." Bir süreliğine askıda Omegaverse Alfa kook Omega tae #topjk-1🍾 #jeontaehyung-2🍾