"Ve baba cidden tava mı?" diye Seokjin'e doğru konuştu. "Ne var tavada. Öyle bir bağırdınız ki canınızı alıyorlar sandım. Hele Taehyung o nasıl çığlıktır." dedi
"Özür dilerim hyung. Aniden arkamı döndüğümde karşıma çıktı maske olduğunu anlayamadım." dedim kafamı eğip ellerimle oynarken. "Hyungundan değil benden özür dilemelisin bence Taehyunf. Kafama bardak fırlattın resmen." dedi Hoseok. Gülüşünden dalga geçtiği belliydi ancak paniklemiştim. Kafamı hızla kaldırıp açtığım gözlerim ile ona baktım. "Çok çok özür dilerim. Ben korkunca bir anda refleksle fırlattım. Hyung tekrar özür dilerim. Bardak takımını da bozdum söz yenisini alırım." diye sıraladım hızlı hızlı.
"Tamam, sakinleş sorun değil bardak. Keşke bardak şunun da kafasına denk gelseydi. Azıcık akıllanırdı belki." diyerek Hoseok'un kafasına vurdu Jin hyung. "Aşk olsun baba ben gayet akılıyım. Hem şu falan ayıp olmuyor mu?" dedi hoseok. "Aynen bende Namjoonum zaten" diyerek karşılık verdi Jin hyung. "Hayatım ben ne alaka." "Aşkım aşırı zekisin ya ondan öyle dedim." diyerek öpücük attı Jin hyung. Namjoon hyung gülümseyerek kafasını 'Ben seninle ne yapacağım' dercesine iki yana sallamıştı.
Jin hyung onun bu tepkisini gülümseyip ellerini birbirne çarpıp bütün dikkatleri üzerine çekmişti."Eveeet madem hepimiz bu saate uyanığız, kahvaltıyı hep beraber hazırlayıp yiyelim. Hem kahvaltıdan sonra Taehyung eve giderse yollar daha az kalabalık ve daha güvenli olur." Dedi. "Gerek yok efendim daha fazla rahatsızlık vermek istemem. Sabahın köründe de uyandırdım hepinizi. Ben eve şimdi gideyim hem dediğiniz gibi daha az kişi vardır şuan." dedim. Gitmek istiyordum artık. Fazlalık gibi hissediyordum yardımlarının karşılığını nasıl vereceğimi de bilmiyordum.
"Taehyung şu tavayı kafana fırlatacağım artık. Rahatsızlık falan vermiyorsun. Kendini fazlalık gibi hissetme. Seni kendi evlatlarımdan daha çok sevdim. Ne yapsak Namjoon Hoseok'u verip onlardan da Taehyung'u mu alsak?" diye karşılık verdi Jin hyung. "Hayatım yeter. Hem Taehyung'u vermezler. Bu kadar çocuk istiyorsansa gel yenisini yapalım." diyerek eşine cilve yaptı Namjoon hyung.
"Ha yani beni vermesinde sorun yok yani dimi baba." desi Hoseok. "Ne sorun olacakmış ki gayet güzel anlaşma bence." dedi Jin hyung.
Bu tatlı hallerini bozmak istemiyordum. Ben ev içinde babama baba bile diyemiyordum. Jin hyunglar ie çocuklarıyla arkadaşlarıymış gibi konuş şakalaşıyordu. Saygı çerçevesini ise asla aşmıyorlardı. Ellerimle oynarken çekinceyle "Şey Jin hyung o zaman kahvaltıyı ben hazırlayayım. Bari bu kadarını yapmama izin ver. Teşekkür amaçlı." dedim. "Ayy ne kadar tatlısın sen öyle. Namjoon görüyor musun. Evlatlık alamıyorum bari damat olarak alıyım seni. Hoseok'u boşver o sana layık değil aptal biri. Beom ise daha küçük. Geriye sadece Jungkook kalıyor. Ona eş olarak alıyım seni. Hem akıllı hem de yakışıkli tam san layık bir alfa bence." dedi jin hyung. Söylediği şeyler ile kızardığımı hissediyordum. Jungkook'a baktığımda babasına bakıyordu. Bir kaç saniye şok içinde baksada sonra gözlerini devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DØNT BLAME ME
Aléatoire"Ben bilmiyorum." "Neyi?" "Sevmeyi. Ben seni nasıl seveceğimi bilmiyorum." Bir süreliğine askıda Omegaverse Alfa kook Omega tae #topjk-1🍾 #jeontaehyung-2🍾