°Real life°
Seme; yibo
Uke;zhan
•Softumsu•
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆Kapıya sırtımın çarpmasıyla ağzımdan acı bir inilti çıktı. O sırada yibo nefeslenmek için dudaklarını dudaklarımdan ayırdı. Küçük bir mırıltı döküldü dudaklarımdan, sesi duymasiyla dudaklarıma geri yapıştı. Kalçalarımda duran elleri tişörtümün içinden belimi sıktı. Omuzlarında duran ellerimi boynuna doğru çıkardım. Bedenimi kapıdan ayırarak tüm yükümü yiboya verdim. Dudaklarımın üstündeki kıvrılmayla gülümsedigini anladım. Yavaşça dudaklarımı dudaklarından çektim. Tekrardan dudaklarıma ulaşmaya çalışınca başımı geriye doğru ittirdim.
'zhan-ge' ismimin ağzından tüm ihtiyacını belirtircesine çıkması hafifçe kikirdamami sağladı. Dudaklarına küçük küçük öpücükler bırakmaya başladım. Elleri belimde sarılır hale gelmişti. Dudaklarımı boynuna götürüp minik öpücükler bırakmaya başladım. Isırmamaya dikkat ediyordum. Yarın olucak çekimlerde boynunda kocaman bir morluk olması kötü olurdu.
Boynuna biraz daha öpücük bırakip beni kucağına almasını sağladım. Ellerim saçlarını çekiştirmesiyle dudaklarımı dişlemişti. Ağzına doğru boğuk inlemelerimi bırakırken beni yavaşça yatağın üstüne koymuştu iki elini başımın yanına koyarak bana bakmaya başladı. Gözlerindeki ışıltıyı görebiliyordum. Elini belime indirerek belimi okşamaya devam etti. Saçlarından kendime çekerek derin bir öpüşmenin içine çektim.
Üstümdeki tişörtü çıkartırken alt bedenimi ona doğru ittirdim kazandığım inlemeyle kıkırdadim. Boynuma küçük bir öpücük bırakarak aşağıya doğru indi. Ellerinden birini göğüs ucuma atarak oynamaya başladı. Inlemelerimi durduramiyordum. Altında kıvranmaya başladım. Karnıma öpücükler bırakırken bir anda ısırdı. Acı bir inleme bırakarak saçlarını sertçe çekiştirdim.
Ellerimi saçlarından çekti, kemerini çıkartmaya başladı. Korkuyla ona baktığımı fark edince bana küçük bir gülümseme verdi. Ellerimi tutarak kemerle bağladı.'Yibo' diye sızlanmama hiçbir tepki vermedi. 'zhan-ge kollarını kıpırdatma.' tekrardan yibo diyee sizlanicakken dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı. Tekrardan belime geldi. Daha demin ısırdığı yere minik minik öpücükler konduruyor ve yalıyordu. Inlemelerimi durduramiyordum.
Kemerimi çıkartarak pantolonumu indirmeye başladı. Indirirken tüy gibi öpücükler bırakıyordu bacaklarıma. Çoktan sertleşmiş hafifçe sızdırıyordum. Pantolonu odanın herhangi bir köşesine atıp tekrardan üstüme çıktı.
Zevkten sulanmış gözlerimle ona bakıyordum. Hafifçe dudaklarıma öpücükler bırakıp ısırıyordu. Dilimi uzatarak dudağını yaladığım da dilimi ağzının içine çekerek emdi. Dokunmadan boşalacak kıvama gelmiş gibi hissediyorum. 'y-yibo' diye sayıklamaya başladım. Karnıma oturup hareketlerimi kısıtladı. Zevkten deliye dönmüş haldeydim. Elimden kemeri çıkartmaya çalıştıkça kemer derimi çiziyordu. Ben ise sadece adını sayıklayabiliyordum. Yibo ellerini hafifçe göğüs uçlarımda gezdiriyordu. Son raddeye geldiğimi hissediyordum. Adını sayıklayarak boşalmamla dudaklarıma küçük küçük öpücükler bıraktı.'Ge devam edebilecek misin?' yavaşça başımı salladım ama yibo benden duymayı bekliyordu. 'Ge sesini duymak istiyorum.' birkaç derin nefes alıp kendimi toparlamaya çalıştım. ' Istiyorum di tamamen senin olmayı istiyorum.' Yibo minik bir kıkırtı bırakarak dudaklarıma yapıştı. Karnımdan kalkarak aşağıya indi. Kasıklarıma minik öpücükler bıraktı. Baxerımı yavaşça indirdi ve kenaraya attı. Dudaklarını penisime değdirince inlemelerim artmıştı. Dilini penisimde hissettiğimde kendimi ona itmemek için yatağa bastırıyordum kendimi penisimi ağzına aldığında kendimi daha fazla engel olamamış kendimi ona doğru ittirmistim. Boğazını zorladığımi hissettiğimde kendimi geriyee çekmeye çalışsamda izin vermedi. Bende ona yapmak istiyordum. 'Y-aah' dişlerini penisimde gezdirerek ıslak bir sesle penisimi ağzından çıkarttı. Dolu gözleri ve şişmiş dudağıyla bana bakarken tekrardan boşalacakmis gibi hissetmiştim. 'Yibo bende yapmak istiyorum.' yavaşça başını sallayıp üstündeki tişörtü ve pantolonu bir kenara attı. Baxerını çıkarttığında derin bir nefes almaktan kendimi geri koyamadım. Üstümde ters bir şekilde durmasıyla derin nefesim yutkunmaya dönüştü. Penisini elime alarak hafif sızdırmış penisini sıvazladım. Başına ona uyarak küçük bir öpücük bıraktım. O sırada o deliğime doğru üflüyordu. Penisinin tamamını ağzıma aldığımda deliğimde dilini hissettim. Boğukca inlemeler ikimizden de odaya karışmıştı. Diliyle biraz daha uğraşırken ben sonuna kadar ağzıma alıyor ağzımın ulaşmadığı kısımları elimle ileri geri yapıyordum. Dilini deliğimden çekip beni tekrardan ağzına aldığında kendimi ağzına ittirmistim.
Parmakları deliğimi bulduğunda penisi boğazımı zorluyordu. Inlemelerim boğukca havaya karışıyordu onun inlemeleri ise odanın duvarlarına çarpıp geri dönüyordu. Kalçasını iki üç kez ileri geri yaparak kontrolü eline aldı. Birkaç kez daha yaptıktan sonra üstümden kalkarak arkamı döndürdü. Belime birkaç öpücük bırakarak aşağıya indi. Deliğime birkaç dil darbesi atıp penisini konumlandırarak içime soktu. Hissettiğim doluluk hissiyle inlemelerim odaya karışırken onun zhan diye inlemeleri kulağıma doluyordu.
Birkaç zorlamadan sonra tamamını içime sokmasıyla tekrardan boşaldığımi hissedebiliyordum. Inlemelerimin desibeli arttığında prostatıma vurduğunu anlamıştı. Oraya yaptığı baskılarla inlemelerim tamamen çığrından çıkmıştı. Onunda boğuk inlemeleri sona geldiğini fark ettiriyordu. Zevkten çıldırdıgimi hissediyordum. Içimdeyken beni ters döndürüp eliyle penisimi birkaç kez çekmesiyle çığlık atarak boşalmaya başladım. Dudaklarını dudaklarıma örttüğünde seslerimiz birbirine karışmıştı. O da içime boşaldığında ikimizde nefes nefese kalmıştık içimden çıkmadan yükünü bana vermişti. Omuzlarına dökülen saçlarını bağlı ve bileklerimin artık kanadığından emin olduğum ellerimle yavaşça okşadım. Çenesini göğsüme koyarak bana bakmasiyla kalp ritmim tamamen allak bullak olmuştu. Içimden çıkarak yavaşça doğruluğunda içimdeki boşluk hissi kötü hissettirmisti. Dudaklarıyla elimi öperek kemeri çözdü. Tahmin ettiğim gibi bileklerim kıpkırmızı olmuş ve hafif kan sızıyordu.
Yaraya dokunmadan avucumu öperek ' özür dilerim zhan-ge' dedi. Bu çocuk ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı? 'Bo-di önemli değil' yüzünü iki yandan tutarak dudaklarına minik minik öpücükler bıraktım. Minik öpücükler tekrardan şehvetli öpücüklere dönerken kucağına oturmuştum. O birşey diyemeden içime almamla ağzıma inlemelerini bıraktı. Üstünde zıplamaya başlamamla altımda inliyordu. Belimden tutarak beni yönlendiriyordu. Penisi yerini biliyormuşcasina tekrar tekrar prostatıma çarpmaya başlamasıyla hareketlerim aldığım zevkten dolayı yavaşlamışti. Gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı. Yibo belimdeki elini sıkarak beni altına alıp içimde gelgit yapmaya devam ediyordu. Gözlerimden yaşlar dökülürken adıyla inlemeye devam ediyordum.
Içimde gelgitlerini hiç durdurmuyor aynı zamanda omzumu dudağımı ısırmaya devam ediyor hareketlerini gittikce hızlandırıyordu. Elleri penisimi sardığında iki yandan aldığım zevkle boşalacagimi hissediyordum. Parmağını penisimin başına koyarak boşalmamı engellediğinde inlemelerim düzeyi artmaya başlamıştı. Boşalmama izin vermiyor aynı zamanda içime sertçe giriyordu. O içime tekrar bosalirken penisimin boşalamamaktan morardigina emindim. Içimden çıkmış bana bakıyordu. Kafamı geriye atarak yibonun bırakması için yalvarıyordum. Parmağının çekilip yerine ıslak birşey geldiğini hissetmemle başımı o tarafa yönlendirmiştim. Yibonun penisimi ağzına aldığını gördüğümde titremem dahada yoğunlaşmıştı. Zarzor 'y-yibo çe-cekil b-ihmmosalacagim.' dediğimde sadece ağzına biraz daha alarak boğazına baskı yapmamı sağladı. Kendimi durduramayip ağzına boşaldım. Gozleriminn içine bakarak tüm menimi yutup dudağını yaladı. Üstüme tırmanarak dudaklarımı öptüğünde kendi tadımı almistim.
Yüzümdeki saçları çekerek dudağıma minik bir öpücük bırakarak yanıma uzandı. Kolunu belime dolayarak beni kendisine çekti. Omzuma minik bir öpücük bıraktı. Yorgunluktan bedenim direk kendisini bırakmıştı. Bilincim kapanmadan önce birkaç kez daha omzumu öptüğünü hissetmiştim.