~4~

277 13 0
                                    

° Antrenör°
~Seke~
•Hardımsı•
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Açıkçası tatlıları yerken moralim gayet yerindeydi. Ve eğleniyordum. Ta ki yiboyu yani antrenörüm aklıma gelene kadar ve onunda beni tatlıları yerken görmesiyle kalakalmıştım. Yibo cidden çok yakışıklıydı. İlk önce nasıl insanların ona yaklaşmadığını anlayamamıştım. Ama sonrasında aşırı disiplinli olduğunu farketmiş ve seçtiğime birazcık pişman olmuş olabilirim. Şuan bana öldürürcesine bakan bir antrenöre sahiptim. Mükemmel...

"Sana nasıl bir ceza vermeliyim!."

Yutkundum. Cezaları sevmiyorum kesinlikle sevmiyorum. Şınav çekmekten kollarım ölüyordu.

"Bence ceza vermemeliyiz. Gerçekten bir daha yapmam yibo."

Dediğime sadece göz devirdi.

"Barfiks çek."

"Ama biz bunu öğrenmedik ki"

"Göstereceğim."

Gözlerimi devirip arkasından ilerledim. Spor için özel odalar vardı. Bu sayede rahatça spor yapabiliyorduk. Özel odalardan birine girdik.

"Göstereceğim sonra sen deneyeceksin."

Kaçamayacağımı anlamışlıkla usulca kafamı salladım. Barfiks çubuğunun önünde durup bana nasıl yapacağımı göstermek için birkaç kez çekti. O sırada açılan karnından kaslarına odaklanmış ve ne gösterdiğini açıkça anlamamıştım.

Bel fetişim vardı ve onun beli çok güzeldi. Bir anda bağırma sesiyle irkilip yiboya döndüm. Bana kaşları çatık bir şekilde bakıp barfiks çubuğunu gösterdi. Ne ara yanıma gelmişti.
Yavaşça barfiks çubuğuna yürüdüm. Anlamadığımı anlamış gibi o da arkamdan geldi. Barfiks çubuğuna uzandım yavaşça kendimi yukarı doğru çekmeye çalışsamda kollarım aşırı derecede titriyordu. Önümde duran yiboya baktım daha bir tane bile çekememiştim. Belimin yanında hissettiğim büyük ellerle duraksadım. Yutkundum içimden etkilenmemeliyim diye geçirdim. Belimden destek vermesiyle bir tanesini yavaşça çektim.

Birkaç tane daha yapmama yardım ederken tişörtüm hafifçe sıyrılmış ellerinin tenime değmesiyle ellerimi serbest bıraktım. Yere doğru düştüğümü hissedince bacaklarımı önümdeki çocuğa dolamıştım. Penisinin üstüne gelmemle ikimizden de inleme gelmesiyle öyle kaldım. Elleri hala daha tenime değiyor penisi aramızdaki kumaşlara rağmen deliğimi zorluyordu. Düşecek gibi olduğumda ellerinden bir tanesini  kalçalarımın altına gelerek yavaşça kucağında zıplattı. Bu biraz daha sürtünmeme sebep oldu. Ikimizde boğukça inledik. Bacaklarımı beline sıkıca sardım.

Inlemesinden aldığım cesaretle dudaklarına doğru eğildim. O da yavaşça bana doğru yüzünü yaklaştırdı. Küçük küçük dudaklarını öperken elini saçlarıma doğru götürerek derin bir öpüşmeye soktu. Nefesim kesiliyordu,buna rağmen dudaklarımızı ayırmadı. Nefesim artık tamamen gittiğinde saçlarımdan tutarak geriye çekti. Nefes nefese kalmıştım dudaklarımızın arasında tükürüklerimizden kısa bir köprü oluşmuştu. Bu sefer ben dudaklarına yapıştım. Elleri hala saçımdaydı.

Yavaşça yere doğru eğilip yerdeki matların üzerine bıraktı. Belimdeki eşofmanı aşağıya indirdi. Bu sırada hala öpüşüyorduk. Ellerimi tişörtüne atarak bende onun tişörtünü çıkarttım. Üstümden çekilerek kendi eşofmanını çıkardı. Bende o sırada üstümdeki tişörtü çıkartıp bir kenara attım. Bembeyaz ve pürüzsüz bacakları vardı. Üstüme tekrardan gelip dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı. Bedenimi ters çevirmesiyle sızlandım. Ellerini kalçama koyarak omzuma küçük bir öpücük bıraktı.

Penisini içime hiç hazırlamadan konumlandırmasıyla kendimi öne doğru ittirdim. Belimden tutarak geriye doğru çekti. Penisinin başı yavaşça içime doğru girmesiyle çığlık attım. Girerken aşırı derecede zorluyordu. Ondan da boğuk inlemeler yükseliyordu. Çığlık atmaktan artık boğazım ağrımaya başladı. Canımın acısıyla gözümden hiç durmadan yaşlar akıyor bazen kaçmaya çalışsamda hemen geri çekiliyordum böyle olduğunda sertçe çektiği için biraz daha giriyor ve canım daha çok yanıyordu.

Birkaç kez daha ileri geri yaptığında yavaşça alışmıştım. Içimde gittikçe büyüyen penisini rahat bir şekilde hissediyorum. Elini penisime atıp birkaç kez çekti. Tekrardan ellerini belime çıkartarak daha rahat bir şekilde içimde gelgit yapmaya başladı. Çığlıklarım zevk inlemelerine dönüştü. Sızdıran penisimle elimi penisime atarak çekmek istedim ama yibonun elleri penisimi bulup birkaç kez çekti. Ben daha derin inlemeye başlarken ondanda inleme sesleri giderek artıyordu.

"Y-yiboo lütfen hiz...ihmm...lan..."

Giderek daha sert içimde gidip gelmeye başladığında boşalmak için kendimi hazırlamıştım. Ama yibonun penisimin başına parmağını bastırmasıyla acıyla inledim.

"Y-yiboo ne....ihmm"

"Z-zha..ihmm..."

Onun inlemesiyle cümlem yarıda kesilmişti. Içime kuvvetli bir şekilde boşalmasıyla içimi dolduran doluluk hissi ve bacaklarımdan aşağıya akan menilerle kendimden geçmiştim.

Penisi hala içimdeyken beni döndürdü. Içimden çıkarak kucağıma tırmanmasıyla ona baktım. Penisimi hala tutarken kendi deliğine konumlandırdı ona birkaç saniye şaşkınca bakmış ardından belinden tutarak onu rahat bir konuma getirdim. Penisimi bıraktığı gibi içine aldı. Içine kuvvetli bir şekilde boşaldım. Yarım içindeydi, sıkı ve ıslak deliği biran tüm benliğimi yitirmemi sağladı. Yüzü acıyla kasılmış elleri sıkıca omuzlarıma tutunmuştu. Kendimi ona biraz daha ittirdim.

Kendini bana doğru ittirmesiyle derin bir çığlık attı. Bu sırada dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum. Ellerimi göğsüne atarak tepeciklerle oynamaya başladım. Sıkıyor, cekiştiriyor ovuyordum. Kucağımda zıplamasıyla derin bir inleme bıraktım. Ondan ise hala acıyla inlemeler geliyor bazen zevke dönüyordu. Kucağımda zıplamaya başlamasıyla göğüslerindee ellerimi çekip bedenimi geriye yatırdım o da ellerini karnıma koyarak kucağımda zıplamaya devam etti.

Hızı yavaşça düştüğünde elimi beline koyarak destek oldum. Ardından kendimi ona doğru hızlıca itmeye başladım. Sonunda ikimizde doruk noktasına ulaştık. Aynı anda boşalmamızla üstüme doğru yığılıp kaldı.

Penisim hala içindeyken onu kucağıma alarak duşun olduğu yere götürdüm. Kendisini bana doğru ittirmesiyle derince inledim. Duşun duvarına yaslayarak içinde gelgit yapmaya başladım. Hassas olmamızdan dolayı fazla geçmeden boşaldığımızda suyu açtım.

Yandaki şampuan şişesini alarak ikimizinde saçını yıkadım. Ardından onun lifi olduğunu bildiğim lifi elime alıp duş jelini sıktım. Vücudunda lifi gezdirip iyice temizledikten sonra dizlerimin üstüne çökerek bacak arasını temizledim. Parmağımı hafifçe içine ittirip içindeki menilerimi dışarı çıkarttığımda inledi.

Işim bittiğinde yavaşça kalktım. Kenardaki havluyu alarak onun bedenine sardım. O dışarıya çıktığında hızlıca kendimi temizledim kenardaki havluyu alarak vücuduma sardım. Dışarıya çıktım giyinme kabinin olduğu yere gittim. Yibo da orada duruyordu altını giyinmişti ama üstünde hiçbir şey yoktu. Bana doğru adım attığında topallamıştı. Hemn üstüme birşeyler geçirip yanına gittim. Dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.

"Bir daha yapmalıyız zhan."

Uysalca başımı sallayıp sarıldım.

YIZHAN ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin