~5~2.part~

239 8 3
                                    

Hardımsı~
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Sonrasında onun evinde kalmaya başlamıştım. Yani karşı villasında normalde ama zamanımın büyük çoğunluğu onun evinde geçiyordu. İs o kısma gelmediği sürece oldukça iyi davranıyordu ama ne zaman o işe başlasak karakteri değişiyordu. Onun dışında bana her gün yemek yapıyordu. El lezzeti cidden çok iyiydi. Bunları düşünürken arabasının sesini duydum, eve gelmişti biraz sonra ışıklar yanıcaktı. Tam tahmin ettiğim gibi ışıklar yandığında salondan havuza doğru bakmıştı. Kendimi bir anda suya doğru bıraktım en son bana kaşları çatık bir şekilde baktığını görebilmiştim.

Suyun altında yaklaşık iki dakikadır duruyordum zhani suyun üstünden bana bakarken gördüğümde direk havuzdan çıkıp elinden tuttum. Şuan ben suyun içindeydim o bana yukarıdan bakıyordu. Şirketinden geldiği belliydi saçları hafif dağılmış üstünde takım elbisesi duruyordu. Ceketini büyük ihtimalle buraya gelirken kenarıya atmıştı. Gömleğinin birkaç düğmesi açıktı. Hafif kavruk cildi gözüküyordu.

Elinden tutarak havuzun içine doğru çekmemle sendeleyip üstüme doğru gelmişti. Suya düştüğünde suyun altında durup daha çıkmadan dudaklarına yapıştım. Dudaklarını çok seviyordum. Dudaklarının altındaki beni öpmek takıntım haline gelmişti. Yine oraya birkaç öpücük bırakıp dudaklarına tekrar saldırdım. O sırada onu köşeye itmiştim. Elleri omuzlarım da duruyordu. Hafifçe dudaklarından uzaklaştım nefes almak için tekrar dudaklarına saldıracakken omzumda duran eli boğazıma çıkıp sıkmıştı. Dudaklarına ulaşamadığım için dudaklarımı bükmüş ona yavru köpek bakışları atmaya başlamıştım. Yinede eli boğazımı sıkmayı bırakmadı.

"Bunun bir cezası olucak bo-di"

Kasıklarımı ona doğru sürttüm.

"Cezaları memnuniyetle kabul edicem zhan-ge."

Yüzünde yine ilk zamanlar alaycı bulduğum ama aslında memnuniyet duyduğu için takındığı o gülüşü gördüm. Ama yinede ona alaycı demeye devam edicem.

Üstümde sadece mayo vardı. Ama onun gömleği duruyordu gömleğinin altından belli olan hafif kasları ile mükemmel bir manzara sunuyordu. Gece olmasına rağmen etraftaki ışıklandırmadan dolayı çok da fark olmuyordu. Ellerimi gömleğine götürerek düğmelerini tek tek açmaya başladım o ise belimde daireler ciziyor mullet kesim saçlarım da elleri dolaşıyordu.

Saçlarımı sertçe arkaya doğru çekti elim son düğmesine kalmıştı. Adem elmama küçük bir öpücük kondurdu. Sonrasında ellerini kalçalarıma indirip hafifçe sıktı. Aynı zamanda dişlerini adem elmama geçirmesiyle inlemem garip bir şekilde çıktı. Emip ısırmaya başladığında tüm yükümü ona verdim. Bunu memnuniyetle kabul etti.
Gömleğinin son düğmesini koparıp hafifçe gömleğinin açılmasını sağladım. Ellerimi karın kaslarında hareket ettirdiğimde hareketleri daha da sertleşti. Adem elmamdan köprücük kemiğime inmişti ve daha sert ısırmaya başladı. Boynumda dokunulmadık yer bıraktığından emin olduğunda geri çekildi. Boynuma bakmaya başladı. Büyük ihtimalle şimdiden kızarmaya başlamıştı hatta morarmış bile olabilirdi. Vücuduma hickey bırakmayı sevdiğini fark etmiştim ve bunu yapması için oldukça izin veriyordum.

"Nefesini uzun süre tutabilir misin?"

Anlamayarak ona baktım. O ise her seferinde yaptığı gibi tane tane açıkladı.

"Suyun altında yapmanı istiyorum. Ne kadar süre nefesini tutabilirsin?"

Yüzümde büyük bir şok ifadesiyle ona baktım. Sonrasında hemen kafamı salladım.

"En fazla 5 dk tutabilirim."

Hafifçe kafasını salladı.

"Nefesin daraldığında bacaklarımı sık. Sakın kendini zorlamaya çalışma ben seni 4-5 dk içinde çıkartıcam eğer daha önce kötü olursan bacaklarımı sık. Tamam mı yibo?."

"Tamam sir."

Yüzünde yine alaycı bir ifade oluştu. Karanlık pırıltılar geçti. Çenemden tutarak kendisine çekip küçük bir öpücük bıraktı. Sonrasında hızlıca kendi pantolonunu ve baxerini çıkarttı. Havuzun yan tarafına doğru itti hiç takmadan hala gözlerimin içine bakıyordu.

Ellerini omuzlarıma götürdü bana sıcak bir gülümseme verip aşağıya doğru itti. Aşağıya indiğimde direk yüzüme doğru gelmişti. Hiç gecikmeden penisini ağzıma aldım. Ileri geri yapıyordum. Fazla dibine kadar ittirmemiştim o da zaten bunu yapmaya çalışmadı. Nefesim yavaşça gitmeye başlamıştı. Aynı zamanda burnumdan aşırı derecede su kaçırmıştım genizime suyun içine girerken bacaklarına koyduğum ellerimi hafifçe sıktım.

Direk koltuk altlarımdan tutarak yukarıya çıkarmıştı genzime kaçan suyla derince öksürmeye başladım. Çıkarken bacaklarımı beline dolamıştım. Kollarımı omuzlarından geriye doğru sarkıttım. Yaptığım şeyle hafifçe kıkırdayıp belimi Küçükçe sevmeye başladı.

Kendimi bir anda ona doğru ittirdim. Deliğim penisinin üstüne gelmişti. Derin bir inleme koptu ikimizden de belimden tutarak havuzun dışına oturttu. Göğsümden geriye doğru ittiğinde sesimi çıkarmayıp geriye doğru uzandım. Ne yapacağını merakla beklerken altımdaki mayoyu indirdi. Saniyeler sonra deliğimde nefesini hissettim. Bilerek oraya doğru üflemesiyle adıyla inledim.

"Z-zhan ne yapıyorsun d-dur."

Üflemeye devam edince kalkmaya çalıştım. Elini karnıma koyarak kalkmamı engelledi. Aşağıdan bana ters bir bakış atınca geriye doğru yatıp gözlerimi ellerimle kapattım.
Dilini deliğimde hissettiğim de tüm bedenim titredi. Dilini içime doğru kaydırdı.

"Z-zhaan"

Elini bacaklarıma götürüp deliğimin etrafını öpmeye başladı. Hafif ısırıklar bırakmaya başladı. Inleyerek kendimi onun yüzüne doğru kaldırdım. Dilini içime doğru kaydırdı. Biraz daha uğraştıktan sonra belimden tutarak beni geri kaldırdı. Bacaklarımı beline dolayıp hafifçe penisine sürtündüm. O ise durup beni izlemeye başladı. Kendimi ona doğru sürtmeye devam ettim.

Göğsüme eğilerek oralara hickey bırakmaya başladı. Eğer böyle devam edersek boşalacaktım. Ellerimi omzuna götürerek hafifçe sıktım. Göğsümü son bir kez sertçe ısırdı. O sırada kafamı geriye atarak inleyince adem elmama küçük bir öpücük bıraktı. Bacaklarımı beline daha da sıkı sardım.

Beni havuzun içine çekti. Penisini yavaşça içime doğru ayarladı o sırada başımı boyun girintisine gömdüm. İçime girmeye başladığında hafifçe boynunu ısırdım. Canım acıyordu. Zevkten ve acıdan gözyaşlarım yavaş yavaş dökülmeye başlamıştı. Hafif kıkırtısıyla karışık inlemesini duydum.

İçime tamamen girdi. Acı bir çığlık attım eş zamanlı olarak onun derin inlemesini duydum. İçimdeki hareketlerini sertleştirdi. Sona gelmiştim birkaç dakika sonra ismini haykırarak boşaldım o içime birkaç kez daha vurdu içimi dolduran sıcak sıvıyla tekrar inledim. Yorgunlukla kollarımı etrafına sardım. Başımı boynuna gömerek orada kalmaya devam ettim.

YIZHAN ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin