°Araba°
Seme; Zhan
Uke; Yibo
•HARD•
arcoiris_perdido yazdı. Teşekkür ederimm 💞💞💞∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Arkadaşlarımla içmeye gelmiştim ama şuan arkadaşlarım nerede bilmiyorum. Midem de aşırı derecede bulanmaya başladı, içkiyi birazcık fazla kaçırdım sanırım. En azından zhan'e olduğum konumu göndermiştim-şarjım bitmeden önce- beni fazla içmemem konusunda uyarmıştı birde. Karşıdan bir adam bana doğru yaklaşıyordu,kesin zhan ge haber alamayınca beni almaya geldi. Kesinlikle!
Ona doğru gülümseye başladım, yakınlaşınca sarılmak için kollarımı açtım."Zhan-ge!"
Adamın kahkaha atmasıyla dudaklarımı büzerek ona baktım. Bu adam zhan değil ki! Kollarımı indirip oturduğum yerde geriye doğru çekilirken adamın üstüme doğru gelmesiyle kaşlarımı çatarak daha çok geriye çekilme ihtiyacı hissettim. O sırada adamın omzuna bir kadının dokunmasıyla bana göz devirerek kadınla birlikte gitti. Hemen ardından derin bir nefes bıraktım.
Kafamı kaldırdığımda karşıdan bana öfkeyle bakan bir zhan vardı. Ohaaaaa! Avizeler kırmızımııı... Onları istiyorummm!!! Bir dakika zhan ge mıı? Zhan, büyük adımlar atarak yanıma geldi. Gözlerinden ateş çıkıyordu, daha fazla gözlerine bakamadığım için başımı eğdim."Bebeğim!"
Tıslayarak söylemesiyle derince yutkundum, sanırım ayılıyorum.
"Zhan-ge?"
Belki şirinlik yaparsam siniri hafifler cezayı es geçerdik.
Ellerimi omzuna koyarak ona yakınlaşırken kafasını iki yana sallayarak, ona şirinlik yapmamın işe yaramayacağını gösterdi. Oysaki, işe yarayacağını sanmıştım. Ellerini yavaşça belime sararak beni biraz daha yakınına doğru çekip baldırlarımı hafifçe sıkmasıyla inledim.
"Uslu dur yaramaz çocuğum."
Beni kucağına aldığında onaylarcasına kafamı sallayıp burnumu boynuna gömdüm, tanrım kokusu çok güzel! Dışarıya çıktığımızı sırtıma vuran hafif rüzgardan anlayarak titredim, aniden sırtım duvarla buluşunca acıyla tıslamadan edememiştim.
"Seni ne konuda uyardım ben yaramaz bebeğim?"
"Ş-şey konusunda"
"Ne konusunda?!"
Sinirliydi, haklıydı... Şirin olduğunu düşündüğüm bir gülümseme sunarak mırıldandım.
"Fazla içmemem konusunda Zhan-ge~"
Kulağıma yaklaşarak daha sert sıktı tuttuğu bacaklarımı.
"Güzel bir cezayı hakediyorsun bebeğim"
Kafamla onayladım hemen, evde beni büyük bir ceza bekliyordu.. Arabanın kapısını açıp arka koltuğa beni oturarak sinirle çarptı kapıyı, keşke fazla içmeseydim.. Şoför koltuğuna oturup gülerek arabayı çalıştırdı, daha sonra dikiz aynasından bakıp yarım bir tebessüm sundu bana.
"Soyun"
"N-ne?"
"Tıch tıch hala söz dinlemiyorsun, soyun yoksa cezan ikiye katlanacak güzelim"
Arabanın camlarının film olması rahatlığıyla üstümdekilerden bir bir kurtuldum, ormanlık alanda durarak camı hafiften açtı rahat nefes almak adına ve arkaya yanıma geldi.
"Birileri beni bekliyor sanırım tamamen soyunmak için?"
Şirinlik yaparsam kesinlikle yumuşar!
"Evet Zhan-ge~"
Altımdakini çıkarıp sert sesle mırıldandı.
"Dizlerinin üstünde dur"
Dediğini yaparak koltukta dizlerim üzerinde durdum, ellerimle ayaklarımı emniyet kemeriyle bağlayarak sağ kalça yanağıma sertçe vurdu.
"Çok yaramazsın, ne zaman söz dinlemeyi öğreneceksin bebeğim?"
"Ö-özür di-"
"Özür dileme, geç oldu sanki hm?"
Gülerek üstündekileri çıkarmaya başladığında ellerim titriyordu heyecandan, cezalardan en güzeli şuanda yapacakları olacaktı emindim. Kalçamda hissettiğim soğuk deriyle titreyerek ileri gitmeye çalıştım ama emniyet kemerleri izin vermiyordu, aniden vurduğunda inleyerek kafamı koltuğa yasladım.
"Zhan-ge lütfen"
"Ne lütfen?"
"Tekrar yap lütfen"
"Bunun ödül değil de ceza olduğunu unutma Yibo"
Kenarda duran çantayı açtığında tekrar kafamı koltuğa yaslayarak nefes aldım derince, saniyeler sonra ıslak birşey deliğime sürtündüğünde irkildim.
"Kıpırdama bebeğim, izin ver babacığın seni rahatlatsın"
Konuşmasıyla bile inleyen bana her dokunuşu cennetti, içime giren kaygan demir toplarla inleyerek dudaklarımı dişledim. Bir tane daha soktuğunda nefes nefese kalmıştım, deliğimi kastığım için titriyor ve içimde kayan topların küçük varlıklarıyla deliriyordum ki parmaklarını da soktu.
"Ahh"
"Güzel hissediyorsun değil mi bebeğim?"
"Babacığım evet lütfen devam et!"
Parmaklarını çekip deliğime sert bir tokat vurduğunda burnumu çektim, aşırı hoşuma gidiyordu böyle davranması... Saçlarımdan arkaya çekti kafamı, dilini boylu boyunca boynumda gezdirip güldü soğuk bir şekilde.
"Titriyorsun boşalacak mısın?"
"E-evet"
"Evet ne?"
"Evet babacığım!"
Penisime elini sardığında ben rahatlatacak sanarken aniden penis fişini ittiği gibi kısık bir çığlık attım.
"Hadi Yibo, neden ceza aldığını söyle bana bebeğim"
"B-babacığımı dinlemedim!"
"Hmhm başka?"
Deliğime ittiği vibratörle hıçkırarak burnumu çektim, çok çok dolu ve aşırı iyi hissetsem de penisimdeki fiş boşalmamı engellediği için acı veriyordu ama bu acıyı bile taparcasına seviyordum.
"Ç-çok içti-ahh Zhan!"
Birkaç kademe daha yükseltti vibratörün titreşimini, içimde titreyerek hareket edip zevk noktama vuran demir toplarla gözlerim akarken kalçamı emerek ısırdı sertçe.
"Birşey demen gerekmiyor mu yaramaz bebeğim?"
"B-ben özür dilerim"
Dudaklarını enseme bastırarak vibratörü çıkardı içimden, deliğimdeki toplar yere düşerken gözlerim zevkten kapalıydı ki parmaklarını penisimde gezdirip ellerimi çözdü daha sonra ayaklarımı. Dudakları deliğime kapandığında hıçkırarak inledim, dayanamıyordum ama seviyordum zorlandığımdaki üstümde oluşan baskınlığını. Penisimdeki fişi çektiğinde boşalarak rahatlarcasına kendimi dudaklarına ittim, dudaklarını şapırtıyla ayırıp kucağına çekti bedenimi ve penisini deliğime denk getirdi.
"Otur bebeğim"
Yavaşça oturdum, içime tamamen girdiğinde boynuna izler bırakmakla meşguldüm ki kıkırdayarak hareket etmemi sağladı. Dudaklarına yapıştım saniyede, sertçe öpüyor diline adeta sakso çekiyordum. Kucağında sertçe oturup kalkmaya devam ettim bir süre, daha sonra o içime bende dolu dolu karnıma boşaldığımda alnıma masum bir öpücük bırakarak tebessüm etti.
"Seni seviyorum"
"Bende seni Zhan-ge~"
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Okuduğunuz için teşekkür ederim.💕💕💕💕