°Öğretmen-Öğrenci°
Seme:zhan
Uke: yibo
•Hardımsı•
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆Önümdeki çocuğa 200 lira verdim. Bu sondu, kursa gelmemeleri için rüşvet veriyordum. Bu sayede zhan-ge ile kursta tek başımıza kalabilecektik.
Zil biraz sonra çalacaktı. Sıkıcı felsefe dersi sonunda bittiğinde biraz sonra başlayacaktı. Zhan biyoloji öğretmeniydi. Kurs bizim sınıfta olacağı için çantamı alarak en ön sıraya geçtim.
İnsanlar tamamen çıktığında hemen lavaboya giderek üstüme siyah crop geçirdim. Crop cidden çok yakışıyordu. Aynadan kendime baktığımda üstüme yapışan crop aşırı iyi duruyordu. Belim bembeyaz şekilde çok iyi duruyordu. Cebimdeki pembe ruju alarak dudaklarıma yavaşça yaydım.
En üst kata kimse gelmiyordu, bu yüzden rahatça hareket edebiliyordum. Kolumdaki saate baktığımda iki dakika olduğunu gördüm. Hızla son bir kez kendime bakarak bal köpüğü saçlarımı geriye doğru ittirdim, güzel bir şekilde tekrardan yüzüme doğru döküldü saçlarım.
Sınıfa girer girmez hemen okul tişörtünü çantama koyarak kapının önüne çıktım. Tam o sıradada zhan-ge merdivenlerden çıkmaya başladı. Ona gülümseyerek ve bilerek kolumu kaldırarak el salladım.
"Hocam hoşgeldiniz bugün sadece ben varım."
Yüzünde hafif bir şaşkınlık oluştu. Normalde herkes kurslarına katılmaya çalışırdı. Genç oluşundan da olabilirdi 24 yaşındaydı. Gözleri arada karnıma gidiyordu gözlerini geri çekmeye çalışıyordu. Etkilendiğini uzun zaman önce farketmiştim eğer farkında olmasaydım şuan yaptığımı yapmaya cesaretim olamazdı.
"Neden olduğunu biliyor musun yibo."
Adım ağzına ne güzel yakışıyordu. Kafamı iki yana salladım.
Zhan-ge yaklaştığında elindeki testlere bakmak için öne eğildim. Ayt tekrarı yapıyorduk. Konu üreme sistemiydi bugün olucak şeyler için oldukça uyumluydu. Bedenim hafifçe koluna değiyordu. Bir iki öksürük sesi duymamla bedenim eğik iken başımı kaldırarak ona doğru baktım. Adem elmasının yavaşça oynayışını izledim. Gözlerimi tamamen kısarak yüzüme büyük bir gülümseme kondurdum."Testler güzele benziyor hocam."
Elindeki testleri alarak ondan önce içeriye girdim ön sıraya oturarak elimdeki testleri sıraya koydum o da gelip yanıma oturdu. Gülümseyerek önümdeki testleri çözmeye başladım. Anlatması zor olan bir soruyu seçerek ona doğru döndüm.
"Zhan hoca-..."
Dibimde olduğunu fark etmemiştim ona hızla dönmemle burunlarımız temas etmişti. İkimizde hareketsiz bir şekilde öyle kaldık bir süre, yüzüme küçük bir gülümseme yerleştirdim. Yavaşça geriye çekildim.
"Bu soruda yardım edebilir misin?"
Trans halindeymiş gibi kafasını salladı. Birkaç kez öksürerek anlatmaya başladı. Yönümü ona dönerek bacaklarımızı temas halinde tutuyordum. Bundan rahatsız olmadığını fark edince bacağımı ona daha fazla ittirdim. Kısa bir an duraksadı. Açıkçası ne anlattığını dinlediğim söylenemezdi. Duraksamasından dolayı ona baktım yanakları kıpkırmızıydı aşırı tatlı duruyordu. Etkilendiğini anlamamak salaklık olurdu. Bacağımı bacağının altına koyarak daha çok yaklaştım. Şuan biraz sınırları zorluyordum, farkındaydım ama engel olamıyordum. Bende aşırı derecede etkilenmiştim. Kokusu tüm hücrelerime işlemiş içimde kelebeklerin uçuşmasını engelleyemez olmuştum, bedenin sıcaklığı gittikçe bana yayılıyordu alt tarafımdada kelebeklenmeler oluşuyordu. Onun gözlerinin içine bakmaya devam ediyordum. O da gözlerini benden ayırmıyordu.