-1 te engem ne cicáz mert kiverem a fogad, 2 pedig bele nyomtad a telefont az arcomba ÚGY hogy még bocsánatot sem kértél, szóval te nekem nem! Jó? Dőltem neki a kocsinak és gyújtottam rá egy szál cigire.
-Jaj istenem az a telos csak véletlen volt. Forgatta a szemeit.
-Hiába forgatod a szemed, az agyadat úgysem találod meg. Mosolyogtam kényszerből.
-Elég legyen már!! Szólt ránk Lilla. Itt mindenki elhalgatott. Beszáltunk a kocsiba és valami szórakozó hely felé vettük az irányt. Remek ez az Idióta ült mellettem, azt kellett hallgatnom végig az úton hogy a saját zenéjüket dudolja. Fu emberek el sem tudjátok hinni milyen idegesítő volt.
-Befognád? Szóltam rá, úgy hogy felé sem néztem.
-Nem! Folytatta tovább az énekelgetést. Mondjuk ha leszúrnám akkor meghalna és egy ilyen emberrel kevesebb. Gondolkoztam el.
-Min gondolkozol ennyire? Pillantott hátra Lilla.
-Azon hogy mivel dugaszoljam el ennek itt a száját! Lilla erre nem válaszolt csak Milannal kezdet beszélgetni.
-Van ám nevem is. Tette a kezét a combomra. A keze hideg volt, és furán éreztem magam mikor hozám ért. A testem felrezzent amit ő is megérezhetett.
-Vedd le rólam a tappancsod! Egy ideig csak fürkézte a tekintetemet, de aztán levette rólam. Ezután már nem igazán történt semmi érdekes a kocsiban, vagyis én nem tudom mert bealudtam. Aztán egy elég érdekes témára keltem fel.
-Miért tesó? Az a legjobb ha ilyen sexin nyög a csaj! Hajolt előre és ütögette meg barátja vállát. Bár nem keltem volna fel. Lilla csak nevetett rajtuk, de jó.
-Öm, hogy mi van? Csuktam le a szemem, és vettem egy mély levegőt. A mellettem ülőből kitört a röhögés.
-Ezek ketten itt a szexről dumálnak. Mutogatott a mutató ujjával Lili.
-Igen azt én is hallom. Felhuztam az egyik szemöldökömet már mondtam volna valamit de inkább nem.
A szórakozó hely egy lakás volt. Juhu házibuli jej. El ne higgyétek utálom a házibulikat.
-Nem úgy volt hogy szórakozóhelyre megyünk? Fordultam a társaság felé.
-Nem mindegy hogy hol bulizol bébi? Nézett végig rajtam Milán haverja.
-Am mi a neved? Húztam fel a szemöldökömet. Egy nagy mosolyt húzott a szájára.
-Marics Peti! Nyújtotta a kezét. Hát megmondom őszintén szívesen csak bele csaptam volna és otthagytam volna, de nem nem. Kedvesnek kell lenni.
-Tóth Alison! Fogtam vele kezet, már megint az a fura érzés kapott el. A kis bemutatkozás után bementünk a házba. Most lehet én vagyok hülye, de a házibuliban is több ember szokott lenni. Nem pedig 4. Marics egyből a kanapéra vetette magát. Remek át vertek, ez az ő házuk.
-Én szerintem lelépek! Mentem volna ki de Lilla vissza húzott.
-Légyszi ne csináld! Vetette be azt a cuki nézését.
-Jó legyen maradok! Forgattam meg a szemem. Lili egyből a nyakamba ugrott. Én is leültem a kanapéra, majd neki álltam telozni. Milán hozott egy csomó felest.
-Na mivel te új vagy ezért muszáj innod legalább 4-et! Állt be elém Milo. Na de jó még le is itatnak. Megfogtam az egyik felespoharat és jól meghuztam, ezt követte a többi 3. Peti csak nézett, Milán meg inkább hozott vízet.
-Kösz! Vettem ki a kezéből az egész üveg vízet, tudni kell rólam hogy utálom a pálinkát.
-Van itt valami más is felesen kívül? Utaltam Lillának hogy ezt utálom. Ő bólintott és hozott nekem egy egész üveg Malibu körtét.
Már mikor elég részegek voltunk Peti feldobta azt az ötletet hogy felelsz vagy merszezünk. Nem igazán akartam bele menni, de ahh Liliért bármit.
-Lilla, FvM? Kérdeztem őt először.
-Felelek. Kuncogott cukin.
-Milyen Milánnal a szex? Jó nem jutott más az eszembe, inkább merésekben vagyok jó.
-Öm, vele mindig felemelő. De ezt nem tudom szavakba ejteni. Kacsintott rám.
-FvM? Mutatott rám Lilla.
-Merek! Vártam a Merésemre.
-Ülj bele Peti ölébe, és smárold le szenvedélyesen. Fu geci itt azt hittem kitekerem a nyakát, így is utálom a gyereket nem hogy még smároljak vele. Nyugi Ali nyugi. Csak egy csók. Oda másztam Maricshoz és az ölébe ültem, majd gyorsan lekaptam. Nem ellenkezett, sőt a csipőmet is megfogta.
-FvM? Másztam ki Marics kezei közül.
-Merek! Mosolygott tenyérbe mászóan Peti. Na most halálra szivatom.
-tedd ki sztoridba hogy, ma este nem leszel elérhető mert pornót nézel. Milanból egyből kitört a röhögés. Maricsnak meg lefagyott a mosoly az arcáról.
-És mi a másik opció? Mert hogy ezt meg nem csinálom az biztos! Durcizott be mint egy 5 éves.
-Ahh, akkor táncolj Milánnak szexin. Paskoltam meg a vállát. Peti neki állt vetkőzni és Milonak táncot adni.
-Milánkám fvm? Öltözött vissza Marics, hát Öm azta kurva, jó teste van, és a csipője is jól mozog.
-Felelek! Húzta le a maradék alkoholt a poharában.
-Mit nem szeretsz Lillában? Uhh ez egy fura kérdés.
-Hát ezt amúgy ő is tudja, azt hogyha random neki áll bunkozni. Vont vállat.
Még sok kör ment ez után furábbnál furább kérdések voltak. Lillájék úgy döntöttek hogy fel mennek aludni, ezért ránk maradt a pakolás Petivel. Igaz ő is ittas állapotban volt, meg én is. Mondjuk én elég jól bírom a piát. Ahogy látom Marics is.
-Amúgy hallod! Ültetett fel a konyha pultra. Rá néztem egy ilyen mit akarsz fejjel de nem igazán vette le.
-Mit akarsz? Nevettem rajta. Erre nem mondott semmit csak magához húzott és lesmárolt, ebből egy hatalmas csók csata lett. Már a szobájában voltunk mikor elváltam tőle és megszólaltam.
-Csak szex és semmi több!! Szögeztem le, egyet értően bólintott majd folytatta a csókot, szép lassan a nyakamhoz tért le....
VOUS LISEZ
Vissz a szívem(Marics Peti ff)
Roman d'amour-Szeretlek Baszki! Súgta a fülembe irtó szexin. -Azt elhiszem. Kuncogtam. Sziasztok ez a könyv egy lányról szól aki haza utazik Amerikából. De az élete nagy fordulatot vesz, és lehet vissza sem megy Amerikába? Ez vajon mi vagy ki miatt lehet? FIGYEL...