Békülés

1.3K 38 0
                                    

-Értem, gyere kapsz egy pólót és megmutatom a vendég szobát.
Lehuppantam, és követtem. Ott megdobott egy pólóval, illetve megmutatta hogy hol tudok aludni. Becsuktam az ajtót és egyenesen az ágyba dőltem. Persze előtte át vedlettem a bőpólóba amit Alextol kaptam.
------------------------------

Reggel arra keltem hogy a napsugarak cirogatják arcomat, illetve kávé illata járta be a szoba minden szegletét. Elindultam az illat irányában, ahol megtaláltam Alexet kávéját szűrcsőlve.

-Jó reggelt!
Köszönt rám kedvesen és rekedt hangon. Erre elmosolyodtam.

-jó reggelt!
Köszöntem vissza, letett elém egy bögre meleg Kávét, amit meg is köszöntem. A végén még legjobb fiú lány barátságot ápolunk. Össze szedtem maga, megfésülködtem, arcot mostam és vissza öltöztem tegnapi ruhámba. Alex eldobott Petiék házához, nem én akartam ő ragaszkodott. Azt mondta neki pont arra van dolga, de nem hinném hogy így volna.
-Köszönöm uram a fuvart!
Nem válaszolt csak biccentett egyet fejével, én pedig elhagytam a járművet. Kopogtam az ajtót most Milán nyitotta ki, kicsit meglepődtem. Beinvitált, s becsukta. Marics a bőrkanapén helyezkedett el. Ám mikor meglátott dühös lett. Vállat vontam nezésére, és egy gúny mosoly kíséretében a konyhába léptem.

-Hogyhogy ilyen korán ide jöttél, nem volt jó a kuncsaft?
Szúrós és ideges pillantásokat küldött felém. MI AZ HOGY KUNCSAFT? Nem vagyok kurva! Ezen nagyon felbasztam magam.

-Hogy mit mondtál te nyomorék?
Köptem oda neki a szavakat, szemöldöke az égbe szaladt a megszólítás miatt, vagyis gondolom az miatt. Milán inkább letiplizett pontosabban fel. Peti fel állt a kanapérol és egyenesen elindult felém. Jo szorosan állt meg előttem. Próbáltam hátrálni de bele ütköztem a konyha bultba.
-Nem vagyok kurva!
Tértem vissza előző beszolására, önelégült mosoly jelent meg a száján, pfu de pofán vágtam volna. Még közelebb lépett hozzám. A leheletét rendesen éreztem arcomon. Felpatanttam a pultra, s onnan méregettem tovább.

-De! Az én kurvám vagy!
Nézett végig rajtam majd harapott bele alsó ajkába, na itt elszakadt a cérna. Nem vagyok senki kurvája, főleg nem az övé. Indulatos voltam ugyanis majdnem kapott egy pofont de ekkor elkapta a kezemet. Még nagyobb vigyor ült ki ajkaira. Milán hangját hallottuk meg magunk mögött.

-Én elmegyek Lillához!
Nézett minket össze zavarodottan, Peti még mindig a kezemet fogta, én pedig a konyha pulton ültem. Marics bólintott haverjának aki le is lépett. Peti vissza fordult felém, s elengedte a kezemet. Kicsit ott maradt szorításának a nyoma. Magamhoz húztam közelebb és egy csókot nyomtam vigyorgó szájára. Nem habozott egyből viszonozta. Kezei szépen becsusztak pólóm alá. A keze hideg volt, ezért a testem bele remegett érintésébe.

-Várj!
Vált el tőlem, furcsán rá néztem és felhuztam egyik szemöldököm majd vártam hogy folytassa mondani valóját.
-Alison, múltkor is szexel oldottuk meg, most inkább nem megyünk el kajálni?
Ajkaimra széles mosoly került, Marics Peti vissza utasította a szexet, inkább randira hívott. Na ez ritka pillanatok egyik lehet. Bolintottam, s lepatantam ülő helyemről. Megkértem hogy dobjon haza kocsival mert szeretnék át öltözni amit persze csak akkor teljesít ha bejöhet a házamba. Mivel nincs kocsim(vagyis otthon van) és nem szeretnék 1 órát sétálni ezért bele mentem. Otthon a ruhás szekrényem előtt álltam magatehetetlenűl, nem tudom mit vegyek fel. Kikaptam az egyik kedvenc haspolomat, ami sima fehér volt, hozzá egy csípő farmernadrág, felsőmre pedig kék hosszú pulcsit vettem. Kitudja mikor érünk haza, nem akarok megfagyni. Hajamat kivasaltam. Amint kész voltam elsétaltam a nappalimba ahol a randi partnerem már várt rám, széles vigyorral vizsgált végig szép barba íriszeivel.

-Mehetünk szép hölgy?
Bolintottam mosolyogva, még az is lehet hogy elpirultam. Mivan velem? Nem vagyok szerelmes ügye? Tettem fel magamnak az egyre hülyébb és hülyébb kérdéseket.

-Peti?
Fordultam oda hozzá a kocsiban.
-Ez egy randi?
Tettem fel a nyomasztó kérdésemet, látszólag meglepődőtt.

-Dehogy is te butus!
Lökte meg a vállamat, izmos kezeivel, rosszul estek a szavai legszívesebben kiszálltam volna a kocsiból, de még én mondtam az elején hogy ez csak szex és semmi több. Ezeket a gondolataimat az ajtó nyitodása zavarta meg. Oda kaptam a fejem és láttam hogy megérkeztünk. Peti udvariasan kifizette a taxit amit vissza is akartam neki adni de semmibe vette. Gyorsan oda ment az egyik asztalhoz és már le is huppant. Kezembe kaptam az étlapot, s olvasni kezdtem. Pár perc után a pincér előttünk termett, s a szokásos kérdést feltette.

-Én egy görög salátát szeretnék kérni, vízzel.
Mosolyogtam rá kedvesen a pincér lányra. Marics pizzát kért azt nem tudom pontosan milyent, + sört. Jól elbeszélgettünk, de még mindig zavart az amit mondott. De kurvára nem tudom miért. Kaja után haza indultunk vagyis hozzájuk, Lilla és Milán valahol máshol alszanak so miénk a ház. Amint beléptünk a lakásba konkrétan sírni tudtam volna és én magam sem tudom miért, már vagy 2 éve nem voltam szerelmes és nem hiányzik az életemből de most úgy érzem, ez az lesz. Becsukta az ajtót majd elém lépett, s forró ajkait enyémnek tapasztotta. Ördögi mosollyal húzódtam el tőle.

-Sajnos ez nem fog össze jönni.
Vontam vállat, furán rám nézett már nyitotta volna a száját de megelőztem.
-Tudod női dolog.
Vetettem rá kedves pillantásokat. Megforgata a szemét, majd a konyha irányába vette az irányt.
-Én szerintem elmegyek aludni.
Néztem a fiúra aki a hűtőben kutakodott

-Ha kell póló vegyél ki egyet.
Rám se nézett, nem is kellett több ott hagytam, át vettem a poloját és már el nyomott majdnem az álom de megint az a fura érzés kapott el ha a csókjára gondoltam, nem olyan volt mint eddig, szenvedélyes de mégis lágy volt. Megráztam a fejem hátha ezzel elillanak a gondolatok és végre aludhatok, sokáig forgolodtam végül sikerült nyugovóra térni.

Vissz a szívem(Marics Peti ff) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora