Egy Átlagos Nap, Vagy Mégsem?

1.5K 44 2
                                    

-Csá tesó! Pacsizott le a fiúval én még nem láttam az arcát de mikor közelebb jött egyből leesett hogy ki is ő...
Bassza. Meg. EZ Manuel. Fulladtam meg majdnem a kávémon. Persze hogy mindenkinek feltűnt. Meg NEKI is.

-Szia! Kacsintott rám Manuel.

-Szia! Mosolyogtam rá. Amúgy kicsit sem volt furaa, á dehogy.

-Nem gondoltam volna hogy lekövetsz. Nézett végig rajtam. Én már megint fulladni kezdtem, MI AZ HOGY LEKÖVETEM? Akadtam ki magamban. Ez kezdett egyre kínosabb lenni, ugyanis a többiek azt sem tudták miről van szó. Max Lilla, vagyis sejti...

-Tessék? Nem követlek le... Mentegetőztem, bár tényleg így volt.

-Ti ismeritek egymást? Kérdezte Marics egy kis idő után. Fu az ilyen kérdésektől kivagyok amúgy, ez olyan mikor haza mész a suliból és anyud megkérdezi hogy na haza értél? Nem basszus csak szellemeket látsz. Nem nyilván való hogy ismerjük egymást?

-Aha, lefeküdtünk tegnap. Vonta meg a vállát Manuel. Na ez a helyzet kezdett egyre rosszabb lenni. Én inkább csak hallgattam. Bár nem is értem miért, azzal fekszek le akivel akarok, nem? Hát de! Semmi közük hozzá főleg Petinek nincs. Barátnőm szeme rajtam és a "Vendégen" szambázott. (író: remélem értitek😅) már kezdett idegesíteni a kínos csönd szóval megtörtem.

-Amúgy Lilla, azt mondtad megyünk boldba... Néztem rá boci szemekkel, hogy segítsen ki ebből. Ő persze egyből értette így hát bólintott és már mentünk is. Ezt a szarságot próbáltam kerülni de tudtam hogy Lili úgyis szoba hoza. Nagyokat sohajtottam és indultam meg az üdítők felé, kivételesen nem a piák irányába.

-Ez. Mégis. MI. A. Fasz. Volt? Nézett rám kérdően, nem akartam válaszolni de jobbnak találtam.

-Csak egy kaland volt, ennyi. Forgattam a szememet. Erre csak kaptam egy "te tudod" választ majd hanyagoltuk a témát. Őszinte leszek nem tudom miért akartam elfelejteni, talán csak azért, mert ismeri a srácokat és nem akarom hogy ebből baj legyen. Mikor haza értünk a vásárlásból, nem találtunk otthon senkit így neki álltunk főzni. Aztán hirtelen meg jöttek a semmiből, bár már Manuel nem volt velük. Milán intett a fejével Lilinek hogy menjen vele, így is tett. Engem meg ott hagyott Mariccsal. Nyeltem egy nagyot majd megfordultam, hogy a szemébe nezhessek. Ahogy láttam rajta ideges volt, elég csúnya pillantásokat vetett rám. De nem is értem miért, holott már tisztáztam vele hogy csak néha szexelhetünk de ennyi.

-Te normális vagy?! Jött közelebb.

-Igen! Néztem a padlót.

-Mi a faszért kezdesz ki az egyik haverommal? Jött egy újabb csodás kérdés. Idegesen túrt bele a hajába és várta a válaszomat ami nehézkesen jött ki.

-Honnan kellett volna tudom hogy a haverod? Amúgy meg nem mindegy hogy kivel fekszek le? Bunkoztam vele. Ő persze ezt nem vette valami jó néven ugyanis még közelebb jött és neki szorított a falnak. Bele néztem a szemébe amiben haragot láttam.

-1: Az instámról, 2: nekem mindegy csak ne a haverjaim legyenek azok akikkel halálra baszatod magad.
Suttogta az ajkamra. Nem tudom mi ütött belém de lesmároltam. Ő erre csak kacéran elmosolyodott, és azonnal viszonozta is.

18+

Fel vett az ölébe és egyenesen a szobájába cipelt, ott pedig az ágyra dobott. Szép lassan hajolt felém, ajkaim után a nyakamat célozta, néhol meg is harapta azt. A kezét szép lassan a pólóm alá csúsztatta. Kezei hidegek voltak így egy kicsit megrezzentem. Kezei már a melleimet kenyesztették. Gondoltam én is viszonyzom ezt az örömöt. Benyúltam a pólója álla, amit egy laza mozdulattal levettem róla. Izmos testén kezdtem el "játszani" a kezeimmel. Egyiket az övéhez csúsztattam. Amég én a gatyájával szenvedtem, időközben lekerült rólam is a póló. Nekem ez így nem tetszett ezért fordultunk egyet, én voltam fölül ő meg alul(Wow). "lekusztam" férfiasságáig majd kényeztetni kezdtem, ahogy hallottam nagyon is élvezte. Néhol nagyokat nyögöt. Már majdnem a csúcson volt de én nem hagytam, vissza ültem rá, nyakát kezdtem csokolgatni. Megunta a szórakozásomat szóval újra ő irányított. Megszabadított többi ruhámtol, ahogy én is őt. Nagy mosolyra húzta a száját, és belém hatolt. Erre mindketten felnyögtünk.

Lihegve döltünk hátra az ágyon, hát ez fárasztó menet volt az biztos. Megfogtam a ruháimat majd a fürdőbe igyekeztem, akkor még nem gondoltam hogy társaságom is lesz. A zuhanyzóban engedtem magamra a jó kis meleg vízet, de hirtelen megereztem egy hideg kezet, derekam körül. Itt már nem történt semmi extra, fürdés után az ágyba vetettük magunkat, ott pedig az álom elnyomott.

Vissz a szívem(Marics Peti ff) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora