Még Egy Barátság

1.5K 36 0
                                    

A zuhanyzóban engedtem magamra a jó kis meleg vízet, de hirtelen megereztem egy hideg kezet, derekam körül. Itt már nem történt semmi extra, fürdés után az ágyba vetettük magunkat, ott pedig az álom elnyomott.
------------------------------

Tegnap a kis kalandunk után nem történt semmi, meg ugye be is aludtunk ezért a kaja oda égett, de sebaj. (áh dehogy baj). + addig győzködtek a többiek hogy aludjak ott így végül maradtam. Reggel Peti pólójában keltem, milyen érdekes infó.

-Jó reggelt! Köszönt nekem a két fiú.

-Sziasztok! Köszöntem vissza, full kómásan. Ők épp a kajájukat fogyasztották. Hogy tud valaki reggelről enni? De most komolyan. Örülök hogyha egy pohár vízet meg tudok inni.

-Lilla? Tűnt fel hogy a barátnőm nincs köztünk.

-El kellett mennie valami fontos dolgot intézni. Vont vállat Milán és rakodt le elém egy kávét. Egy gyors "köszönöm" elhagyta a számat,majd inni kezdtem.
De úgy döntöttem hogy lassan ideje lenne indulnom, pedig szívesen maradtam volna még egy kicsit. Felmentem Peti szobájába hogy össze szedjem magam. Persze neki is akkor kell bejönni mikor öltözők.

-Ruha nélkül jobb.
Húzta perverz mosolyra a száját. Közben tetőtől talpig végig nézett. Erre csak egy szemforgatást kapott válaszul.

-Jól van nyugi.
Emelte fel a kezét védekezés képen. Ahh istenem olyan hülye(író: pov nem tudsz bokolni) de közben meg aranyos is. Miii?? Alison te jól vagy? Na de mindegy is. Már ellenőriztem hogy minden meg van e erre drága barátnőm is betoppant.

-Sziasztoook!
Köszönt nagy boldogan majd mondandójába kezdett.
-Fiúk meg van minden ami kell.
Én fel húztam az egyik szemöldökömet hogy leesen neki hogy halló én is itt vagyok. Nem igazán vette le.

-Én is itt vagyok amúgy!
Mutattam magamra. Lilla válasz helyett a fiúkra nézett.

-Nem mondtátok el neki?
Csapott a homlokára, majd legyintett a srácoknak, mondván hogy majd ő beavat.
-Szóval a lényeg hogy ezeknek itt lesz ma egy koncertjük én meg szereztem VIP jegyeket. Ja és te is jössz, nincs kifogás.
Juhhu meg egy koncert. Ennél jobb nincs is.

-Juhuu ez az!
Játszottam meg flegmán hogy mennyire örülök (semennyire) kedves vagyok.

Otthon álltam a szekrényem előtt, mert azt sem tudom mit vegyek fel. Elvileg ott lesz Manuel is, ami szopás mert a "vita" óta nem is beszéltem vele. Bár ő is tisztában van vele hogy kaland volt mindkettőnk számára.

Végül emellett a fehér felső mellett döntöttem amit egy bőrszoknyával párosítottam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Végül emellett a fehér felső mellett döntöttem amit egy bőrszoknyával párosítottam.
Úgy beszéltük hogy 7:40-re itt vannak értem, mert 9 kor kezdődik a Koncert, ami Kecskeméten lesz. Asszem, bocs nem vagyok benne biztos. Kulcsom, cigim, öngyújtó... Meg van. Ezekből a gondolatokból egy duda szó szakított ki. Már ennyi az idő. Kaptam a fejem a karórámra. Milyen pontosak. Bezártam a lakást, és mentem is a kocsihoz.

-Csók tesóim.
Ültem be Marics mellé, ah tudom hogy reggel vagy mikor azt mondtam hogy aranyos de inkább vissza vonom.

-Csók tesóim?
Kérdezett vissza Milán. Nem bazdmeg csók teloim.

-Nem bazdmeg süket vagy.
Vettem egy gyors mosolyt a számra. Majd a telomat kezdtem el bújni. Hátha van valami érdekes, hát nem volt. Amerikai barátaimat csekkoltam, akiknek már nagyon hiányzók. De cukik istenem. Még videókat is küldtek amiben elmondják hogy mennyire haza várnak.

-Itt meg állsz!
Csaptam vállba Milot. (író: Csóri Milán😂) ő nem mondott semmit csak indexelt és lehúzódott. Kiszálltam, és berohantam a boltba. Ott vettem női dolgokat🥲.

-Mi kellett?
Nézték kíváncsian.

-Basszátok meg, én is nő vagyok.
Néztem gúnyosan vissza. Nem firtatták tovább.
KB 1 óra múlva meg érkeztünk, meg volt időn. Előttük Byealex lépett fel. Megmondom őszintén tetszettek a zenéi vagyis amennyit ott hallottam. Asszem Így hagysz el a címe.

-Wow, ő nagyon tehetséges.
Ismertem el hogy nekem igenis bejön ez a zene. Gondoltam húzzom egy kicsit Peti ágyat ezért elég hallhatóan oda szóltam Lillának.

-És milyen jól néz ki.
Pimasz mosoly ült a számon. Lilla csak vállba csapott. De ekkor Peti megszólalt.

-Van barátnője!
Nézett végig rajtam gúnyosan.

-Az semmit nem jelent!
Meregettem tovább az énekest úgy hogy ő is lássa. El viharzott inkább. Lilla csak nevetett viszont Milo már nem annyira.

-Olyan kis geci vagy!
Azzal el is tűnt ő is. Lili csak jobban nevetett már majdnem sírt. Ezen én is nevetni kezdtem.

-Szomorú de tényleg így van, egy kis geci vagy.
Idézete Milán szavait. Hát kösz. Mit kell behisztizni? Én sem szóltam ha lelépett egy nővel, sőt nem is fogok mert nem érdekel. Alex lefáradt a színpadról, amit a fiúk be is foglaltak. Egyből a lányok sikolyától zengett az egész helység.

-Szia Alex, Alex ügye?
Állítottam meg, az illetőt akit egész végig méregettem.

-Csak nem egy rajongó?
Nézett végig rajtam, majd mosolyra húzta a száját. Itt minden énekes bekébzelt?

-Itt minden énekes ilyen bekébzelt?
Mutattam körbe a kezemmel. Vállát vont majd közelebb jött. Ha lenne barátnője nem hiszem hogy ezt csinálná egy lánnyal. Szóval Peti hazudott.

-Én tényleg bekébzelt vagyok, de engem sokan szeretnek így.
Nézett a szemembe. Egész szép szemei vannak annak ellenére hogy barnák. Beszélgettünk közben meghívott egy ittalra. Tök jól elvoltunk egyikünk sem akart semmit a másiktól és ez tetszett. Nem akart egyből megfektetni, nem mondom hogy udvarias volt mert nem volt de ez nekem igy tetszett. De ez az ágyas dolog lehet változni fog a pia miatt.

-Tessék!
Nyomott egy cetlit a kezemben amin a telószáma volt. Bolintottam majd kortyoltam egyett a Whiskey-be. Már több órája csak beszélgettünk a srácok azaz Lilla és Milán a tánc parketten volt. Marics meg egy lányt fűzőtt a sarokban. Nem is tudom miért de ez lehet hogy egy kicsit zavart. Ami fura mert már kb 2 éve nem voltam szerelmes. És nem is akarok az lenni.

-Figyelj nem megyünk fel hozzád?
Vetettem rá boci szemeket. Csak bólintott. Még lehúzta a pohara tartalmát, majd kézen fogott és kihúzott. Marics ezt végig nézte. Ha látátok volna a szemét. Juj én majdnem el röhögtem magam. Olyan féltékeny volt. Alex hívott egy taxit, mert ügye mindketten ittunk, és hát így egyikünknek sem volt kedve meghalni. A jármű kidobott egy ilyen modern negyedbe, fehér és zöld színben pompáznak a házak, nekem szívem szerint nagyon bejött. Alex betessékelt az egyik ilyen házba.

-Gondolom nem azért akartad hogy ide jöjjünk, mert le akarsz feküdni? Vagy tévedek?
Perverz mosolyra húztam a szám, de be kell vallanom igaza van és jó megállapító.

-Hmm, talán bele fér.
Néztem körbe.
-De tényleg nem azért akartam ide jönni.
Adtam igazat neki. Bement a konyhába, én pedig követtem. Felültem a pultra. Felhuzott szemöldökkel kémlelte hogy mit csinálok.

-Hát akkor ki a pali?
Najo több ilyen okos csávót a világra.

-Senki, vagyis már nem is tudom milyen őrült játékot játszunk. De amúgy Marics az.
Vontam vállat.

-Értem, gyere kapsz egy pólót és megmutatom a vendég szobát.
Lehuppantam, és követtem. Ott megdobott egy pólóval, illetve megmutatta hogy hol tudok aludni. Becsuktam az ajtót és egyenesen az ágyba dőltem. Persze előtte át vedlettem a bőpólóba amit Alextol kaptam.

Vissz a szívem(Marics Peti ff) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora