Bulika (18+)

1.6K 33 8
                                    

Miután végeztünk kidőltünk, s elnyomott minket az álom. Gondoltam hogy Milánék sem hagyták annyiban, so nem akartuk őket megzavarni khmm.
------------------------------

Másnap reggel

Erős fejfájással ébredtem, pedig tudni kell rólam jól bírom a piát. Marics elég jól szunyoklát még mindig, tegnap annyira nem voltam magamnál, ha nincs bennem a sok alkohol biztos nem fekszek le vele. Bosszúból úgy döntöttem lelököm az ágyról. Már löktem volna le de akkor elkapta a kezemet. S kuncogásba kezdett. Halványan elmosolyodtam, aranyos mikor nevet.

-Nem jött össze csillagom!
Vigyorgott önelégülten. Azt csak hiszed Marics. Nagy lendülettel letúrtam, de én is repültem vele. Ráesttem szóval nekem nem fájt de neki igen, mikor földet értünk felnyögött. Belőlem kitört a nevetés, Peti durcásan nézett rám. Megpróbáltam fel állni, de ekkor vissza rántott. S egy csókot adott ajkaimra. Nem tudtam hova tenni. A csókot nem akartam meg szakítani de egybelső hang mégis ezt mondta, fel tápázkodtam, és segítettem neki is. Konyhában csak Milán volt.

-Jó volt a kényeztetés Milokám?
Húzta az agyát Peti, megint elkapott a röhögő görcs. Milo szúrós szemmel nézet rám de válaszolt haverjának.

-Nekem igen, neked?
Pillantott először felém majd Marics felé, utána pedig kávéért nyúlt. Peti rám kapta tekintetét, s perverz mosoly ült ki ajkaira.

-legjobb volt tesó!
Meglepődtem válaszán de jól esett. Én is csináltam magamnak egy frissítő italt, később Lilla is lefáradt hozzánk. A srácok már rég a kajájukat falták, én videókat néztem, cikkeket olvastam stb stb. Miután a csapat össze szedte magát, kitaláltam hogy menjünk el bulizni, hisz a tegnapi nem volt elég.

-Életeim, este megyünk bulizni!
Mindenki rám kapta tekintetét, én közben egy szendvicsért nyúltam.

-Oké, benne vagyok.
Válaszolt Lili, a többiek bologattak.

Time skipp

Lillával együtt készülünk mint mindig, Lilen fekete crop top, narancssárga blézer és rövid nadrág, fekete cipővel. Jól áll neki ez az outffit mivel szőke így passzol hozzá.

Én hozom a formám ezért full feketébe vagyok, bőr szoknya, blézer "átlátszó" felső, jordan cipő

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Én hozom a formám ezért full feketébe vagyok, bőr szoknya, blézer "átlátszó" felső, jordan cipő.

Fiúkon rövid farmernaci, Maricson ujjatlan, felső Milon csíkos póló

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Fiúkon rövid farmernaci, Maricson ujjatlan, felső Milon csíkos póló. (bocsi az ővékét annyira nem részletezem). A parton koszáltunk hogy találjunk valami jó bárt vagy diszkót. Peti vezetett minket de már vagy ötször elmentünk ugyanaz a bolt mellett.

-Najo, Marics döntsd már el hogy merre akarsz menni!
Mordultam rá kicsit idegesen, már inni akartam és kurvára melegem is volt. Peti ingerülten nézett hátra rám.

-Akkor gyerünk, menj te elől!
Forgatta meg a szemeit, s kezével előre rántott. Bolintottam majd el indultam egy irányba és láss csodát egy buli helyen kötőttünk ki. Vállba veregettem Petit, aki ezt egy gúnyos mosollyal díjazta. Bementünk, lehuppantunk egy négyes asztalhoz, s már kértük is az italokat. Fiúk bemelegitőnek sört kértek, én whiskey kólát,Lilla mojitot. Én az 5. Felesem után úgy döntöttem hogy táncolni akarok, barátnőm nem akart, so maradt Marics... Felrántottam a székről, igaz hogy majdnem hátra estem, de szerencsémre megtartott. Behúztam a tánc parkett közepére, s neki álltam táncolni. I see Red remix ment, tánc páromnak háttal álltam, a testem szépen simult az ővéhez. Néhol a kezem a nyakában volt, és az arcát simogattam. A fenekemet néha oda dörzsöltem férfiasságának,amit egy nyakra puszival díjazott.

-Ma este a tested az enyém!
Súgta bele a fülembe, s harapta meg. Piszkosul elmosolyodtam, majd felé fordultam.

-Csak a tiéd!
Idő közben vége lett a zenének ezért vissza mentünk frissíteni. Bár nem szeretem a felest most egy csomót megittam. Valamennyire magamnál voltam, de a testemet már nem én irányítottam, Petivel egy jó párszor voltunk még táncolni, s akkor incselkedtem is vele. Hajnal 2 körül indultunk meg haza, Milo nagyon be volt rúgva, én és Marics ugyan így csak Lili volt kevésbé Részeg. Milán vagy 3x elesett ha nem többször. De végre haza értünk. Nekem az volt az első hogy drága szoba társamat magammal rántsam szobánkba.

18+!!

Épp hogy sikerült becsuknom az ajtót mert egyből ölébe kapott, s már indult is a csók csata. Reflex szerűen kulcsoltam át derekán a lábamat. Falnak döntött, kezével a fenekemet tartotta. Szája már a nyakamon kalandozott, nekem pedig a kezem gatyájában. Néhol csak rásimitottam ferfiasságára, de volt olyan is hogy rámarkoltam, olyankor nyögött egyet.

-Meddig kínzol még?
Kacér vigyor ült ki ajkaimra, meg szívtam nyakán a bőrt, s kipattantam szoritásábol. Lelöktem az ágyra, nagy lendülettel lerántottam róla gatyáját alsojával, felsőmet leszedve magamról, szoknyámmal együtt, ültem rá csipőjére. Mivel csak egy tanga volt már rajtam és az nem fette be a fenekem, azt markolászta Peti, én nyakát hintettem be csókokkal. Nem sok idő elteltével rólam is minden lekerült, befordított maga alá, lekuszott a hasamig először arra adótt apró puszikat, később csiklomra, kis sóhajok hagyták el számat, elsőnek egy újját dugdta be, jól szórakozott azon hogy szenvedek. Hajába markoltam, s jeleztem neki hogy mehet még egy újj. Bólintott és már csinálta is a dolgát. Sohajokból nyögesek alakultak ki. De nem hagyta hogy elmenjek, kihúzta ujjait, s lenyalta. Gondoltam most én kínzom meg egy kicsit, ő ugye állt előttem, kíváncsian figyelte hogy mit csinálok, letérdeltem elé, s bekaptam férfiasságát, hajamat erősen szorította össze lofarokba. Már majdnem a vége felé járhatott mikor abba hagytam, mormogott egyett. Most ő lökött le az ágyra, beférközött lábaim közé, s könnyedén behatolt.

Sziasztok, ez a rész kocsit extra lett, de remélem nem baj, írjatok nekem hogy kivel legyen a következő FF, esetleg Milo, Azahriha, Spacc, Brúnó, Manuel?

Vissz a szívem(Marics Peti ff) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant